Kasvava
1
Eilinen
oli erinomainen seuraelämälle.
Ja parhainta on näköjään aina semmoset
ei ennalta suunnitellut lähdöt ja menemiset, ei ole kummosia odotuksia, sitten vaan istuu ja nauttii seurasta.
Ja sitten törmäsin semmoseenkin ilmiöön, että kun tutun henkilön näkee odottamatta muka hänelle ( ne mielikuvat ihmisistä..)oudossa ympäristössä,
elikkä meikäläinen baarissa illan päätteeksi, siis tyyliin ehkä kerran vuoteen mokomaa,
häntä ei tunnista, vaan ihmettelee, jotta onko tuo nainen paikkakuntalaisia..
joopati, työn puolesta nähty harvasepäivä. On se jännä.
Ootteko törmänneet moiseen ilmiöön?
Sitten elokuviin.
Juho Kuosmasen elokuva Hytti nro 6 voitti justika Grand Prix palkinnon Cannesissa.
Pitäskö tutakailla Kuosmasta vai tekstin tekijää Rosa Liksomia; ehkä heitäkin,
mutta kattelin sitten Suomen
kuunpaluuta, kun oli vasta 14.7. jotta näkyskö siellä meriittejä.
27
rx DC
ja iso risti ( taitas olla saavutuksissa kuviona ?) MC 26
, IC 26
Pallas Athenesta on Niemi-Mattila kirjoittanut Ajattomat arkkityypit -kirjassaan, jotta sillä on kyky nähdä kokonaisuus,
tavallaan visualisoida lopputulos jo prosessin aikana.
käsityöihmisenä allekirjoitan tuon.
Mutta siis "sydämellä tehty visio" eikä fokus ole hukassa. Oisko? Hytti
?
Ja elokuva,
, joo, kuunpaluussa
rx 23
24
asteen ero mutta ehkä mä myönnyn tän kerran, elokuva muistetaan.
Mies ja nainen junassa,
20
Suomen kartan Suomi -
20
Raiteita pitkin Venäjän halki, enkä pääse yli mielikuvasta, jotta
ja rautatiet, koska juna-aikataulut ja hra Aika ja silleen.
ja tarina
, mitähän nää oli, rx 11
ja
oisko ollu
jäi kattomatta. Siis aspekti.
Mutta siis onnea tekijöille!
lisäys
Juho Kuosmanen 30.9.1979
Kartallaan yod, jonka kärkenä
rx 17
joku kirjanoppinut tähän älähtää, ettei asteroidi voi olla yodin kärkenä,
mut oma matemaattinen
tekee asteitten mukaan niinku lystäää
Mutta siis,
tuo jumalten sanansaattaja, joka suvereenisti kulkee manalaankin ja takaisin,
on tehnyt sopimuksen manalan herran kanssa ja tuntee syvimmätkin virrat, pinnanalaisuuden.
18
18
elokuva / musiikki
17
(se yod)
rx 17
Oisko tuo
se keskittyminen, olennaisen esille tuominen, läsnäolo ja vielä
:ssä, tulee ihan iholle?
Pitää katsojan / kuuntelijan (eiks hän ole ollut opereteissakin mukana..?) otteessaan?
Ja jotta mielenkiinto pysyy yllä, kaivellaan esille yllättäviä kerroksia,
yodin kantana
18
Luovuutta, tahtoa,
3
0
siis rajalla , voi tarkan kellonajan myötä jäädä
:n puolellekin,
mutta yhtä kaikki, kuninkaallisen kiintotähti Reguluksen lukemissa,
ja tästäkin
tulee tavallista niinku hän sanoo,
:ssä,
kuin myös
vois sanoa samaa tahi tiukkaa työmoraalia, ajoituksen tarkkuus, raamit, kulissit ja rajaus..
, Kauriin puolessa välissä noin, ja silloin
Tuosta tuli mieleen myös adjektiivina
tinkimätön ja onhan
kaikista paras esim. kirurgille, työtä ei häiritse tunteet,
ei silti tarkoita tunteetonta.
ja
15
menis kuiskaajaksi
valjakolle.
Kellonaikaa en siis tiedä, enkä sitä myöten akseleita.
Voisko olla
ja
pelittäs intuitiolla kulisseissa?
Yläpuolen kartta yhteisölle vai itselle luova alapuolen kartta?
Täytyy nähdä elokuva.