Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Khironin paluu  (Luettu 8750 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tsarevna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 01.11.2020 00:45:36 »

Edessä siis khironin paluu 4 huone ja noin 8 vuotta siellä sitten. Minulla khiron (r) ja jupiter (r) molemmat nelosessa. Ajatuksia, kokemuksia..?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.11.2020 15:07:06 »

Edessä siis khironin paluu 4 huone ja noin 8 vuotta siellä sitten. Minulla khiron (r) ja jupiter (r) molemmat nelosessa. Ajatuksia, kokemuksia..?

Chironin/ Khironin paluu kuuluu nk. ikäkausi traniitteihin, ja tapahtuu noin 50 vuoden iässä. Usein, kuten nyt allekirjoittaneen kohdalla, paluita saattaa olla useampia, koska Chiron peruuttelee.

Transiittina Chiron paluu on hyvin henkilökohtainen, ja sen kokeminen siis myös hyvin henkilökohtainen. Usein kysymyksessä on jonkin asian / vanhan haavan uudelleen avaaminen ja hoitaminen, mutta joskus voi kysymyksessä olla konkreettinenkin loukkaantuminen tai jostain toipuminen.

Kannattaa katsoa omalla kartalla Chironin aspektit kartan muihin tekijöihin, sekä niiden merkitys, sillä ne aktivoituvat myös samalla.
Allekirjoittaneelle tr. Chiron tekee Oinaasta peruuttaessaan neliötä radixin Kuulle ja tämä transiitti ennen lopullista paluuta on todennäköisesti henkilökohtaisesti paluuta merkityksellisempikin ja luonee pohjaa varsinaiselle paluulle... näitä asioita on jo alkanut tapahtua... 
tallennettu

Tsarevna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #2 : 30.03.2021 18:47:21 »

Aktivoituuko myös oman perhe-elämän aiheet kun kyseessä on 4.huone vai onko se perinteisesti lapsuus? Chironia nelosessa pidetään vaikeana ja allekirjoitan sen kyllä täysin, itsellä myös  pluto  aspect_con keskitaivas. Sitä vielä arvon mitä tuo pahimmillaan/parhaimmillaan tulee tarjoamaan eteen. Ainakin olen aina joutunut kaikissa yhteisöissä pluto teemojen keskelle. Halusin tai en, useimmiten en..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: