Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristallien taikaa  (Luettu 29864 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #30 : 05.09.2006 11:19:13 »

Kaikissa kivissä on tiettyä taikaa  Wink jos metsästä löytyy kivi, joka "hyppää" silmään ja tahtoo mukaan, ottakaa se! Suomen luonnosta löytyy paljon erillaisia kiviä, jopa pienen pieniä vuorikristallin kiteitä  Cheesy

Kristallien lisäksi pistäisin ikkunoihin roikkumaan akaattilevyjä, niihin kun valo osuu saa värienergiaa. Ja kun suunnittelee em mobilen niin, että levyt on helppo vaihtaa, saa vaikka joka päivä erillaisesta värivalosta   nauttia  Cool Kun talvi saapuu ja pimeys voi tehdä akaatti levyilleen em puusta telineen ja pistää ne siihen pystyyn. Taakse vain (palamattomalla alustalla) kynttilä ja taas voi nauttia väreistä.

Ottakaapa joskus tälläinen isompi (puhdas) kivi saunaan löylyyn mukaanne. Antakaa sen lämmetä vaikka kaiteella ja kun lähdette pois nakatkaa tuo murikka sänkyynne lämmittään  smitten
 
Koruissa kannattaa suosia myös kiviä, itse huomaan kaivani rubiini ja granaatti korut esille kun oikein väsyttää tai muutoin tuntuu, että maailma yrittää kävellä yli. Rintalastan päällä (sydänshakra?) kannan pientä vesimelooniturmaliinia hopearenkaassa. Tämä turmaliini alkaa tuntua "likaiselta" 2-3kk käytön jälkeen ja sit se on puhdistettava juoksevalla, puhtaalla vedellä ja annettava "levätä"/kuivua n.vrk.

Hyvä kirja on Anne Hietasen "valon voimaa -kivi- ja väriterapiaopas"
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #31 : 05.09.2006 16:59:17 »


Anteeksi Jinx tämä pieni sivuraide!  Huh

mutt ku tuli tilaisuus...metsätonttu

Ei todellakaan haittaa yhtään mitään!
Mielestäni pääasia on että keskustelua syntyy vaikka
aihe ei täsmääkkään aina!

Jatkakaa toki ihmeessä Smiley


Hienosti vastattu tuohon kardinogeeniin, että mitä
se meinaa...
Itse varmaan olisin tokassu "syöpää aiheuttava"...
Tuosta tuli mieleeni että kerran labratöissä löydettiin työparin
kanssa hyväntuoksuinen aine kaapista...
Nuuskittiin sitä sitten ihan innolla kun oli
niin käsittämättömän hyvän tuoksuinen...
Kohta tulee opettaja ja sanoo:
"Älkää vaan haistelko sitä, se on erittäin karsinogeeninen."
Hups...!  buck2

Toinen juttu kävi heti labran eka luokalla...
Meidän piti yhtä työtä varten hakea metanolia liuotin varastosta
ja läträttiin sitä siellä sitten ihan kunnolla...
Luokanvalvoja tulee kohta ja kysyy:
"Kai teillä oli suojakäsineet kädessä?"
Vastattiin että tottakai, miten niin?
(Ei meillä mitään hanskoja ollu...)
"Se vaan imeytyy ihon läpi ja aiheuttaa sokeutta, pahimmassa tapauksessa siihen voi kuolla."
Ai jaa... Hyvähän se nyt on tietää...  buck2
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #32 : 05.09.2006 17:20:51 »

Nuuskittiin sitä sitten ihan innolla kun oli
niin käsittämättömän hyvän tuoksuinen...
Kohta tulee opettaja ja sanoo:
"Älkää vaan haistelko sitä, se on erittäin karsinogeeninen."
Hups...!  buck2


"Kai teillä oli suojakäsineet kädessä?"
Vastattiin että tottakai, miten niin?
(Ei meillä mitään hanskoja ollu...)
"Se vaan imeytyy ihon läpi ja aiheuttaa sokeutta, pahimmassa tapauksessa siihen voi kuolla."
Ai jaa... Hyvähän se nyt on tietää...  buck2

HUI,, kuulehan Jinxiliini... Vieläkö koulu jatkuu?  Huh
Laitapas kokovartalo"kondoomi" jatkossa..  knuppel2 police
tuolla menolla kohta et ole ilonamme kirjoittelemassa..  Undecided  smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #33 : 05.09.2006 17:43:44 »

HUI,, kuulehan Jinxiliini... Vieläkö koulu jatkuu?  Huh
Laitapas kokovartalo"kondoomi" jatkossa..  knuppel2 police
tuolla menolla kohta et ole ilonamme kirjoittelemassa..  Undecided  smitten

Eihän toki, valmistuin 1,5 vuotta sitten Smiley
Hengissäkin toistaiseksi... Cheesy
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #34 : 12.09.2006 20:23:00 »

Swarovskin kristallit ovat kauniita, olen ollut sen verran ilkee, että olen aina ostanut hääparille vain sellaselle suvussa, jotka pyytää minut häihin. Aika moni on jättänyt kutsumatta. Wink
tallennettu
Helvi-Iiris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #35 : 30.11.2009 18:46:42 »

Pahoittelen että herätän henkiin ikivanhan langan  Embarrassed mutta olen tavattoman innostunut kristalleista!  Tongue Olen lukenut hieman kirjallisuutta näistä maagisista kivistä ja olen päättänyt tehdä pienen projektin!  smitten Esimerkiksi huutonetistä löytyy "taikakristalleja" joita voisi ostaa monta ja pistää jonkinlaiseen kuvioon! Ideoin tyttäreni kanssa ja piirsimme muutamia suunnitelmia valmiiksi, seinälle tai oveen voisi rakentaa ja liimata kuvia eläimistä ja kukista ja makuuhuoneen kattoon on PAKKO liimata tähtikuvioita itse kunkin horoskoopin mukaan! Cheesy Nämä olisivat juuri sopivia: http://www.huuto.net/kohteet/121117951

En ole hirveästi perehtynyt energiavirtoihin tai feng shuihin mutta mielestäni tämä todella nostaisi potentiaalia talossa!  :Smiley Mitä mieltä olette? Oletteko käyttäneet kristalleja paljon ?  smitten Olen niin ihastunut kristalleihin nyt että posiitivista energiaa riittää vaikka muille jakaa Cheesy Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 30.11.2009 22:51:42 »

jep, kristalleissa sanotaan olevan special energiaa, parantavaa, planetaarista..

ovat kohonneet esiin itselläni tänä syksynä ja niitä on ympärilläni paljon.. koru piti ostaa, tosin ostin jadea, mutta lyijykristalli.. liittyy kanavointiinkin.. ja esim henkimaailma käyttää kristalleja jollain tavalla väylänä kommunikointiin kanssamme, tai pääsynä 3d ulottuvuuteen - tai me saamme 4-5d olentoja kiinni kenties kristallien kautta.. näin olen ymmärtänyt.


http://www.spiritual-endeavors.org/resources/crystals.htm
« Viimeksi muokattu: 30.11.2009 22:53:14 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #37 : 01.12.2009 13:35:09 »

jep, kristalleissa sanotaan olevan special energiaa, parantavaa, planetaarista..

ovat kohonneet esiin itselläni tänä syksynä ja niitä on ympärilläni paljon.. koru piti ostaa, tosin ostin jadea, mutta lyijykristalli.. liittyy kanavointiinkin.. ja esim henkimaailma käyttää kristalleja jollain tavalla väylänä kommunikointiin kanssamme, tai pääsynä 3d ulottuvuuteen - tai me saamme 4-5d olentoja kiinni kenties kristallien kautta.. näin olen ymmärtänyt.


http://www.spiritual-endeavors.org/resources/crystals.htm

Hankin itselleni juuri Swarovskin kristallit korviini. Saas nähdä sitten tuleeko viestejä kuiskauksina korvaan  Smiley Se olisi ihanaa  smitten

En ole aiemmin kristalleihin perehtynytkään.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 03.12.2009 10:38:29 »

Koodatun kristallienergian varastopaikat (Pirjo Laineelta)
 
Vuoden 2010 aktivoinnissa kauan horroksessa olleet koodatut kristallienergiat käynnistetään osana Kosmista alkusysäystä 25 pääpaikassa ympäri planeettaa. Nämä paikat ovat:
 
1. Minas Gerais, Brasilia
2. Bahia, Brasilia
3. Arkansas
4. Muzo, Kolumbia
5. Bolivia
6. Herkimer, New York
7. Himalaja, Tibet/Nepal
8. Santa Fe, New Mexico
9. Tsavo, Tansania
10. Torres del Paine, Chile
11. Dauphine, Ranska
12. New South Wales, Australia
13. Cairngorm-vuoret, Skotlanti
14. Galicia, Espanja
15. Brittiläinen Kolumbia, Kanada
16. Ural-vuoret
17. Mongolia
18. Kvartsiriutta, Uusi Seelanti
19. Sveitsin Alpit
20. Namibia
21. Japani
22. Huaxi, Kiina
23. Thunder Bay, Kanada
24. Western Caroline, Blue Ridge -vuoret
25. Pöytävuori, Etelä-Afrikka
 
Mestarit, tämä todella tapahtuu. Ne teistä jotka olitte osa Atlantiksen hyväntahtoista Yhden lakia, ymmärrätte tämän todella hyvin, sillä olette odottaneet kauan tämän tapahtumista. Se on teillä pyhä loppuunsaattaminen. Te yhdessä Kosmisen neuvoston ja Galaktisen liiton siriuslaisten, plejadilaisten ja arcturuslaisten kanssa olette ottaneet suuria askelia taataksenne, ettei kristallienergiaa päästetä enää koskaan niiden Belialin poikien, natsilaisryhmän käsiin, joiden ahneus ja säälimättömät valtapyrkimykset johtivat kristallien väärinkäyttöön, minkä tuloksena tapahtui Atlantiksen surullinen kuolema.
 
!!!!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #39 : 03.12.2009 14:05:08 »

Turun Hansaan on pari viikkoa sitten avattu jalokivigallerian liike. Kävin siellä eilen fiilistelemässä ja olinkin sitten aika pitkään, kun siellä oli niin kiinnostavaa ja hyvä olla, ihan toista kuin Tiimarissa ja Marimekon myymälässä  Smiley Hankin pari akaattia, vuorikristallia ja ruusukvartsia pitämään kotia puhtaana ja suojassa. Tai ainakin olemaan väriläiskinä  Wink Kuviot kuulostavat kivalta hankkeelta, varsinkin tähtikuviot, rupesi minuakin mietityttämään, että mitä noista voisi rakentaa. Lähinnä eteiseen jonkinnäköistä kristalli- ja onnenkivilamppua.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #40 : 05.12.2009 00:37:22 »

Hankin itselleni juuri Swarovskin kristallit korviini. Saas nähdä sitten tuleeko viestejä kuiskauksina korvaan  Smiley Se olisi ihanaa  smitten

En ole aiemmin kristalleihin perehtynytkään.

Ostin Espanjasta Swarovskin kristallikorvakorut,, en ole vielä käyttänyt.
Joko Artemis olet testannut?
Sissis (=Oikku-67, Willow)  Grin
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #41 : 24.12.2013 22:00:43 »

Mä olen aivan ihastunut ruusukvartsiin,vuorikiteeseen,karneoliin,jaspikseen, aventuriiniin ja ametisteihin! Tässä vain muutamia luetellakseni.Olen koko syksyn pitänyt ranteessa vuorikide ja ruusukvartsi ranneketta ja olo on ollut hyvä.
Ostin eilen juomakiviä ja tein elämäni ensimmäisen kerran jalokivijuomaa.Osaako joku sanoa mikä yhteisvaikutus on jaspiksella,keltaisella kalsiitilla, aventuriinilla,ruusukvartsilla sekä ametistilla?Ideaparkista,kun ei saanut kuin noita kiviä ainoastaan yksittäisinä ja ne valmiit pakkaukset olivat ihan liian kalliita.Tein niistä nimittäin jalokivijuomaa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Anno
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #42 : 26.12.2013 11:46:51 »

Onko lyijyttömiä kristallilaseja olemassa? En joisi astiasta, joka sisältää raskasmyrkkyä... Ei mulla muuta.  Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #43 : 26.12.2013 13:20:33 »

Mä en oo koskaan huomannu, että kivillä ois mitää vaikutusta mihinkään, vaikka kauniita ovatkin Tongue
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: