Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Perhosia sisällä ja linnunsulkia kaikkialla  (Luettu 3825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« : 17.08.2006 11:55:27 »

Ihan rupesi tässä mietityttämään kun olen törmännyt kaikkialla linnunsulkiin, niitä on mökillä, omassa pihassa, mummolassa, lasten vaunussakin oli pieni untuvainen sulka tänään. Ja kukkapenkissä.
Eipä sulat ihme liene sinänsä tässä kotosalla, sillä täällä asustelee iso parvi naakkoja jotka lentelevät varikset ja harakat kavereinaan ristiin rastiin talojen yllä.
Nokkosperhosia olen pelastellut sisältä saunalta ja talostakin, kovasti tulevat sisään ja joutuvat sitten pulaan. Sad
Molemmilla lajeilla vaan taitaa olla viestintuojan maine, väkisinkin ajattelen noinko kovasti yritetään minulle jotain viestittää, vai onko tämä vaan tämän kesän luonnollinen juttu.

tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2006 12:08:35 »

Yleensä itse olen saanut valkoisia sulkia enkeleiltä. Ne ovat tuoneet mukanaan hyviä viestejä, antaneet rohkaistusta ja kannustusta silloin, kun jokin asia epäilyttää.

Näen nuo viestit sinulle hyvinä ^____^
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2006 12:25:14 »

Sama täällä, mutta sangen proosallisena kissana pidän selityksenä perhosille suotuisia helleilmoja ja lintujen tämänhetkistä sulkasatoa  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3 : 17.08.2006 12:48:21 »

Niinpä, taitaa löytyä ihan luonnollinen selitys  Cheesy
Mutta voihan sitä vähän fiilistellä  angel
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #4 : 17.08.2006 12:51:38 »

Juu ... miekin oon kerännyt niitä sulkia ihan simona...

Olen aikeissa pitää unisiepparintekoillatsun tässä syksymmällä.

Siis se on vähän semmoinen savolainen projekti: aloittamista vailla valmis Cheesy 2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: