Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muistoja kaksoisliekistä  (Luettu 8572 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 01.08.2006 13:48:36 »

Onko kenelläkään muistoja Kaksoisliekistä jostain menneestä elämästä?
Tai tunnetteko hänet kenties nyt täällä maan päällä?

Aihe nousi minulle taas pinnalle pitkän hiljaiselon jälkeen, kun viimeinkin, viimeinkin muistin edes jotain Kaksoisliekistä. Tähän mennessä minulla on vain ollut tieto siitä, että hän on olemassa, muttei ole syntynyt enää tänne. Muistoni ja yritykseni muistaa hänet on blokattu täysin.

Istuskelin piirtämässä, kunnes muistin äkkiä uuden menneen elämän tuhansien vuosien takaa. En tiedä missä olen tarkalleen, ehkä jossain Lähi-Idän maassa. Olen 9-12 vuotta, tummatukkainen laiha pieni tyttö, joka on kietonut päänsä päälle huivin. Kaikki vaatteeni ovat likaisia, ruskeita ja rikkinäisiä. Mukanani on veli, 13-15 vuotta, myöskin laiha ja likainen, tummatukkainen poika. Hän on Kaksoisliekkini.
Olemme menossa jonnekin, matkaamme isossa ryhmässä. Minä ja veljeni olemme menettäneet kaiken, eikä meillä ole muuta kuin toisemme. Ei kotia, ei vanhempia, ei ruokaa, ei suojaa - ei mitään.
Muistan, että päädyimme jonnekin "pakolaisleirin kaltaiseen paikkaan". Veljeni/kaksoisliekki sairastui vakavasti, eikä jaksanut tehdä muuta kuin maata hiljaa lattialla.
Pakolaiskeskuksessa oli 30-40 vuotiaita miehiä. Ilmeisesti jostain muualta, ehkä vihollisia, en tiedä. He kuitenkin raiskasivat meitä tyttöjä, ikään tai siviilisäätyyn katsomatta. Minutkin he veivät väkisin, kolme tummaa miestä. Veljeni yritti puolustaa, muttei jaksanut tehdä mitään. Miehet tuntuivat pitävä vielä huolen siitä, että veli varmasti kuuli, mitä minulle tehdään.
Tapauksen jälkeen hiivin häpeissäni ja itkien veljen viereen ja käperryin siihen. Veli itki ja yritti lohduttaa. Lopulta totuin siihen, että miehen tulivat uudestaan ja uudestaan hakemaan minua, enkä jaksanut enää vastustella. Kun veli parani, jatkoimme matkaamme, sillä meidän oli pakko päästä leiristä pois.

En tiedä, miten meille kävi, ilmeisesti emme jaksaneet pitkälle ja kuolimme erämaahan.

Sellaisia ainoita, nykyisin lohduttavia muistoja kaksoisliekistä - ja taas sen halvatun kerran feminiinisyydestä.
(Miksiköhän naisena eläissäni päälleni on joka elämässä tullut jotain vastaavaa sontaa...)
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 01.08.2006 14:19:35 »

 Cry Tosi rankalle kuulostaa... Minutkin on murhattu yhdessä menneessä elämässäni... Undecided

Jäin aika sanattomaksi tuon elämäsi suhteen -kaikkia asioita ei varmastikaan ole helppoa muistaa...

Kaksoisliekistä minulla ei ainakaan tässä muistissani ole kokemuksia - se on vähän vieras aihe minulle...
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #2 : 01.08.2006 19:18:32 »

Kauheita kokemuksia..

Regressiossa mulle muistui mieleen, kuinka mut tapettiin joskus pimeällä keskiajalla syytettynä noituudesta. Olin lapsi ja väkijoukko hyökkäsi kimppuuni kotitaloni pihalla. Tunsin ensin voimakasta paniikkia ja sitten helpotuksen kuollessani.

Kaksoisliekkini tunnen voimakkaasti, aistin jotenkin hänen tunnetilojaan ja elän niitä samanaikaisesti. Levottomuuteni taitaa johtua kaksoisliekkini vetovoimasta.
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2006 11:28:06 »

Olen jauhanut tuosta kaksoisliekistäni niin paljon, etten viitsi enää pitkästyttää teitä. Tässä elämässä siis hänet tunnen.
Minulla ei ole mitään oikeita muistoja menneistä elämistä. Kerran olen yrittänyt regressoitua. En ole varma miten luotettavia nuo muutamat muistoni olivat, niissä olin kuitenkin mies 1600-luvun alun Ranskassa ja nykyinen miesystäväni (joka ei siis ole kaksoiliekkini) oli jonkinlainen "aseveljeni/taistelutoverini" tms.
En ole ihan varma haluaisinko edes muistaa vielä kaksoisliekkiäni menneistä elämistä. Tässäkin elämässä kohtaamisemme oli niin mullistava koko maailmankatsomukseni kannalta, etten ole ihan varma kannattaako minun tietoisesti etsiä menneisyydestä lisämuistoja.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 02.08.2006 14:13:35 »

Ei ole mitään negatiivista, dramaattista muistoa juuri kaksoisliekin kanssa vaan ehkä muutaman parisielun. Ei mitään menneen elämän muistoa. Ihan kuin liekki olisi jo kauan ollut henkimaailmassa tai on toistaiseksi? Aikookohan hän inkarnoitua vielä? Sen voin sanoa että tämän tapaaminen oli kaikki muut suhteet ja tuntemukset pois pyyhkäisevä onni ja täyttymys, edes sen hetken.

Hänestä ei tarvinut valittaa! Oli vain valoa ja rakasti minua.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #5 : 02.08.2006 14:45:04 »

Kaksoisliekki


En tiedä onko kukaan varsinaisesti mun kaksoisliekki.
Olen varmasti hyvin onnellisessa asemassa koska musta tuntuu että ihmiset elämässäni ovat suurin osa mun entisestä elämästä.

Kaikki jotenkin vaan kuulluu tähän ja osan olen tunnistanut heti ja tiennyt että olemme entuudesta tuttuja, en kyllä osaa sanoa että mistä elämästä. Koska en muista niitä mutta välillä vaan tulee se tunne että olen vanha sielu. Välillä olen oppilas ja välillä opettaja.

Mutta elämäni aikana olen huomannut että ne ihmiset ketkä todella ovat olleet mukana ennen vaan jäävät ystäviksi. Heissä on jotain niin tuttua ja ajatusmaailmat vaan kohtavat toisensa. Yhteys vaan on olemassa.

Ja mikä riemu kun huomaa tämän yhteyden.
Mutta kaksoisliekistä en uskalla sanoa. Kerran elämäni aikana olen kyllä tavannut mieshenkilön jonka kanssa koimme että olemme yhtä (tarkennus henkisessä mielessä) pystyimme tuntemaan toistemme tunteet erittäin vahvasti jopa niin vahvasti että pelästyimme. Mutta ei ole tarkoitus että tässä elämässä olisimme yhdessä. Meillä molemmilla on jo oma elämä mihin olemme sidoksissa. Mutta oli kieltämättä raju kokemus koska kun näin kyseisen miehen ensimmäisen kerran niin tapahtui kuin elokuvissa tuli tunneli ja näimme vain toisemme.
Se vaati kuulkas paljon keskittymistä että huomaisi paikan ja ajan missä oli.
Olen vielä vähän ihmeissäni että miksi meidän piti yleensä tavata koska siitä ei koitunut kun suuri suru molemmille. Siitä on jo monta vuotta ja olen yrittänyt unohtaa sitä miestä ja tiedän että hän minua.
Mutta ei kovin onnistuneella menestyksellä koska hän ottaa yhteyttä suurinpiirtein vuoden välein. Ymmärrän oikeen hyvin koska meillä ajatukset vaan kohtavat toisinaan. Mutta olin viimeksi hänelle hyvin tyly jotta hän ei enään ottaisi yhteyttä koska koen sen tuskalliseksi ja oletan että meidän kumppanit eivät katsoisi sitä asiaa suopein silmin.

Siinä miehessä on vaan jotain mitä tunnen niin hyvin ja en malttaisi millään olla koskematta ja tuntematta sitä ihmistä lähelläni. Mutta toisessa elämässä sitten nyt ei ole yhteinen karma vaikka meillä on ehkä sama karma.

Onko hän sitten mun kaksoisliekki?? Sitä en osaa sanoa ?? Vai parisielu ??

Me olemme kyllä viettäneet aikoja yhdessä paljonkin joskus silloin ennen sen vaan tunnen. Näkijäni-meedioni sanoi myös että olisimme tunnettu parivaljakko entuudesta ja olemme kulkeneet yhdessä monet kierrot, välillä olemme olleet eri sukupuolta ja välillä samaa.

Kertokaa mua fiksumpia että miten sen homman voisi ottaa ??


Taikuri   crazy2
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #6 : 02.08.2006 15:05:34 »

Kun Kaksi Kaunista Sielun Liekkiä
Sulautuu Yhteen Antautuen
Rakkaudelle,
Syntyy Säteilystä Valo,
Joka Kirkastaa Koko Maailmaa
 smitten smitten smitten
tallennettu
zanah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32

"only innosence can save the world..."


Profiili
« Vastaus #7 : 06.08.2006 12:11:37 »

voitteko kertoi tarkemmin tuosta kaksoisliekistä??? mikä se tarkalleen ottaen on?
nimim. tietämätön Embarrassed
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #8 : 06.08.2006 12:24:55 »

Mistä tietää että menneen elämän muistot ovat tosia, eivätkä mielikuvitusta? Kerran eräällä alan kurssilla aloin epäillä koko hommaa, kun ihmiset olivat olleet Kleopatra, Caesar, tietäjiä ja tunnettuja parantajia....kaikki olivat olleet jotain niin hienoja ja kuuluisia historian henkilöitä, että tuntui oudolta heidän kaikkien sattuneen samalle kurssille. "Eikö kukaan tavallinen ihminen synny uudelleen?"
Tällainen fiilis tuli.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
zanah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32

"only innosence can save the world..."


Profiili
« Vastaus #9 : 06.08.2006 12:40:10 »

ei kai sitä ihan varmaksi voi tietääkään??? uskon kuitenkin, että että siitä tulee "sellainen fiilis"... itse tiedän toistaiseksi vain yhdestä menneestä elämästäni. se oli vissiin joskus 1500 luvulla jolloin olin nuori neito ja asuin isossa linnassa mieheni kanssa joka oli joku armeijan korkea vaikuttaja. mieheni lähti sotaan ja vastapuolen sotilaat tooivat minulle uutisen että hän on kaatunut. Järkytyin niin pahasti että hyppäsin alas tornista ja kuolin. Todellisuudessa mieheni ei ollut kuollut vaan palatessaan ja lötäessään minut kuolleena hän järkyttyi ja lupasi etsiä minut käsiinsä vielä joku päivä!
tässä elämässäni eräs henki on ottanut minuun paljon yhteyttä ja sanoo olevansa juuri kyseinen henkilö ja että hän on jumissa kunnes minä menen hänen luokseen ja yhdessä saamme elää ikuisesti yhdessä.... itse uskon tämän hengen valehtelevan!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 06.08.2006 13:18:01 »

 Cry Oih, koskettavan muiston jaoit kanssamme AthaMaarit ja niin koskettavan ja loistavan aiheen aloitit.  Cry Minulle niin läheinen ja ajankohtainen aihe.  Cry angel

Muistoja...  Cry Niin minulla on niitä ja paljon... En vain tiedä kuinka niistä kirjoittaisin, saatikka rohkenisin. Ne ovat niin henkilökohtaisia ja muutenkin...  Undecided

Oma kaksoisliekkini ei myöskään ole enää täällä maan päällä, vaikka onhan hän tavallaan aina läsnä kaikkialla. angel Mutta ei siis fyysisesti läsnä.
"Viimeisin" kohtaamiseni hänen kanssaan fyysisellä tasolla ajoittuu myös tuhansien vuosien taakse...

Olin nainen kyseisessä elämässä ja jo aikuinen kun kohtasimme.  Kiss Cry smitten Kyseinen mies oli hyvin merkittävä henkilö ja nyt en tiedä tohdinko kirjoittaa enempää... Lips Sealed No kerrotaan nyt vielä vähäsen...

Salaa, ensin hieman kauempaa "tarkkailin" ja kuuntelin tätä miestä muutamia kertoja, kun hän puhui toisille ihmisille. Pysyttelin kuitenkin aluksi tältä mieheltä piilossa, tai ainakin tuolloin luulin niin.  Grin

Kunnes sitten viimeisen salaisen tarkkailuni jälkeen sattui itselleni hieman ikävämpi "episodi" ja tuo kyseinen mies, siis kaksoisliekkini "sattui" tulemaan paikalle... Riensi ikäänkuin apuun...

Jokatapauksessa tuon "ensikohtaamisen", kun hän katsoi minua syvälle silmiini muistan vielä kuin eilisen päivän.  Cheesy Ja siitä sitten varsinaisesti kaikki välillämme tuossa elämässä alkoikin...

Tuosta syystä ymmärrän nykyisin paremmin kuin hyvin kummallisen viehtymykseni ruskeisiin silmiin.  :Smiley Cheesy
« Viimeksi muokattu: 06.08.2006 13:23:19 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #11 : 06.08.2006 13:26:25 »

voitteko kertoi tarkemmin tuosta kaksoisliekistä??? mikä se tarkalleen ottaen on?
nimim. tietämätön Embarrassed

Tässä muutamia linkkejä ja lainauksia. Foorumilla on keskusteltu kohtalaisen paljon aiheesta, joten haku-toiminnolla löytyy montakin topicia.

http://www.ultra-lehti.com/kirjat/arv-elizabeth.html

Alla olevan lainauksen nappasin täältä: http://www.rosedalebooks.fi/kryon/kryon-qa/qa_2004-2.htm

En ota mitään kantaa näihin Kryon-kanavointeinhin, mutta kaipa tämä vähän selvittää.

"KYSYMYS (30) Rakas Kryon: Voitko selittää, mitä eroa on termeillä sielunkumppani ja kaksoisliekki?

VASTAUS: Nämä edustavat erilaisia energioita, mutta samankaltaisia piirteitä. Molemmat merkitsevät kumppanuutta. Sielunkumppani on elinikäinen kumppani. Sen ei tarvitse olla romanttista. Se voi olla äiti ja tytär, tai kaksi ihmistä, jotka eivät ole sukua keskenään ja jotka lyöttäytyvät yhteen jostain syystä. Ja kyllä, se voi olla myös romanttista. Siksi se on siis kumppanuusenergiaa.

Kaksoisliekkienergia on sellainen, joka on sinun peilikuvaenergiaasi. Kaksoisliekki on sellainen, joka löytää "toisen puoliskon" siitä, mitä se on tarkoituksella etsimässä. Kaksoisliekkienergia ei ole välttämättä kumppanuusasia niin kuin sielunkumppani on. Siinä on kyse enemmänkin yhdistymisestä, jonka tarkoituksena on täyttää mahdollisuudesta tai tehtävästä puuttuva kokonaisuus.
**********
Sielunkumppani voi olla kumppanuus, joka on hyväksi elämälle, mutta se ei välttämättä johda mihinkään muuhun. Kaksoisliekillä on takanaan jokin tarkoitus, joka ajaa sitä kohti jotain päämäärää.
*********
Joskus kaksoisliekit ovat yhdessä myös rakkaudesta, mutta vaikka niin olisikin, se on vain sopivaa kokonaiskuvan kannalta… jotain mitä saavutetaan yhdessä. Sielunkumppanit ovat yhdessä ilon ja elämän jatkamisen vuoksi. Kaksoisliekit ovat yhdessä saavuttamassa jotain, mitä kumpikaan ei voi tehdä yksin. He voivat olla myös molempia! Kun tämä tapahtuu, se on todella ilmiselvää."


kaikki olivat olleet jotain niin hienoja ja kuuluisia historian henkilöitä, että tuntui oudolta heidän kaikkien sattuneen samalle kurssille.
Grin Grin Grin

Sepäs se, kuka näistä tietää... Nämä Kleopatra-inkarnaatiot ovat kai jo jonkinlainen vitsi... Varmasti löytyy paljon ihmisiä, joille on vaan kamalan tärkeää uskoa olleensa joku merkittävä henkilö edellisessä elämässään. Kaipa kyse on huonosta itsetunnosta tai jostain.
Tietyllä kriittisyydellä tietysti kannattaa suhtautua, mutta jos sielunvaellus on tosiasia, niin kaipa muinaisen Kleopatran sielu vielä hyvinkin voi jatkaa vaellustaan. Mutta melkoinen sattuma tosiaan, jos Kleopatra, Caesar ja Akvavitix kaikki osuivat samalle kurssille! 2funny

Tuosta Zanahinkin kertomuksesta mieleeni nousi ensimmäisenä elokuva Bram Stokerin Drakula, mutta eihän se kuitenkaan sitä tarkoita, etteikö näin olisi kuitenkin voinut tapahtua.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 06.08.2006 13:31:03 »

Taikuri! Vaikuttaa kyllä aivan kaksoisliekin kohtaamiselta kuvailemasi. Eli luulen, mutten tietysti voi olla varma että kyseinen mies on kaksoisliekkisi...  :Smiley
tallennettu
zanah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32

"only innosence can save the world..."


Profiili
« Vastaus #13 : 06.08.2006 13:52:49 »


Tuosta Zanahinkin kertomuksesta mieleeni nousi ensimmäisenä elokuva Bram Stokerin Drakula, mutta eihän se kuitenkaan sitä tarkoita, etteikö näin olisi kuitenkin voinut tapahtua.
[/quote]

oon kuullu tosta ennenkin!!!  2funny 2funny 2funny

kiitos selvennöksestä!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: