Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korina  (Luettu 6473 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
heinäkuunlapsonen70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 03.10.2020 09:02:09 »

 coolsmiley tuli sellainen aihe sitten, johon oli pakko tarttua, vaikka muuten välttelee parhaansa mukaan väittelyjä ja syystä. Samaa tietolähdettä julkaistessa miehet saavat useita tykkäyksiä ja minä naisena kaikenlaista ala-arvoista laajassa merkityksessä vastineena, mutta tämähän itselläni oli jo tiedossanikin, ennen kuin lähdin jakamaan auktoriteettin julkaiseman ainoan totuuden kyseenalaistamaa tietoa. Aika vahvistaa sen, että tässä on oikeasti eletty juuri niin hullunkurisessa maailmassa kuin aina olen epäillyt, uskomatta vaan sitä todeksi. Mielenkiintoista on edelleenkin, että miten älyttömän paljon miehillä on tarve sanella minulle naisena, mitä saisin sanoa ja mitä en. Luulin globaalin tiedon määrän jo tehneen tehtävänsä, mutta on se vaan ihmeellistä, miten ihmisen ego on kaiken, siis aivan kaiken yläpuolella. Kukaan elämäntyönsä koulutettuna tutkijana tehnyt ei nouse miehen egon yläpuolelle asiantuntijuudessaan. Naiset taas parkuvat pelosta, eivätkä laiskuuttaan edes selvitä, mitä omien lasten päänmenoksi ollaan tekemässä. On tässä sulattelemista, mutta kaikki tuki tuntuukin sitäkin arvokkaammalta yllätyksellisyydessään. Täytyy tarkkaan katsoa, mihin kuppikuntaan arvokasta aikaansa kohdistaa  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: