Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 419423 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #390 : 13.04.2012 18:18:03 »

Mun proge  kuu lähenee  askendentti Heinäkuussa niin odottelen mitä alkaa tapahtua kun Venuskin astuu tyhjään 7 huoneeseen tämän kuun lopulla!! Ei oikeen tunnu siltä et elämä muuttuis mut silti toivon et koko elämä menis uusix..

 idiot2


Emppu, pääasia et oot hyvillä feeliksillä kun jo vähän huolestuin kun sävy oli eri mitä sulla yleensä..  smitten
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #391 : 17.04.2012 09:31:06 »

Ensi kuun alkupuolella proge-kuu siirtyy rapuun, odotan sitä jo innolla. Tämä kaksosen aika ei ole oikein ollut mun makuun. Tähän on mahtunut opiskelua, uusia työjuttuja ja esim pari muuttoa. Uusiin ihmisiin olen tutustunut opiskelun ja työn kautta sekä saanut uusia ihania ystäviä, mikä on mukavaa. Mutta muuten, tämä on ollut jotenkin rauhatonta ja sellaista aikaa etten ole löytänyt oikeaa suuntaa mihin suunnata energia ja motivaatio.
 
Rapuun siirtymisen olen jotenkin jo aistinut jonkin aikaa, esimerkiksi baarireissut ovat jääneet kokonaan pois (tänä vuonna en ole käynyt kertaakaan kaupungilla yö aikaan pyörähtelemässä). Olen kutsunut ystäviä enemmän kylään kotiin. Sen olen myös huomannut, että olen tullut erittäin tunteelliseksi. Normaalisti minua ei suuremmin liikuta tv ohjelmat tai lehtijutut, nykyään en pysty tv:tä katsomaan itkemättä. Eilen luin työterveysaseman odotushuoneessa lehteä missä oli joku koskettava juttu, itkuhan siinä mulla tuli. Yritin siinä sitten salaa kuivatella kyyneleitä...
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #392 : 15.06.2012 13:34:14 »

Proge kuu  neitsyt ja mennyt ohi  aspect_opp syntymäkartan kuu. Rankka työntäyteinen vuosi. Vetäytyneisyyttä. Käväsi muuten syntymäkartan MC:lläkin. Työn merkeissä, kotipuolen hommat ja tunne-lämä selvästi vähemmällä huomiolla tämä mennyt vuosi. ALuksi kun prog kuu vaihtoi merkkiä en tuntenut mitään, niin monet astrologit vakuuttavat pr.  kuu merkinvaihdon olevan huomattava hetki. Vasta kuun oltua muutaman kkn uudessa merkissään alko tää vetäytyminen ja työhulluus.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #393 : 15.06.2012 15:21:17 »

Oivoi... minun proge-Kuuni on vasta aivan Kauriin alussa, mutta kylläpä on ollut pienelle RapuKuulleni rankkaa aikaa... proge-Kuun  aspect_opp radix Kuun tarkentuu päivä päivältä tämän kesän aikana ja ohitus tapahtuu joskus seuraavan Auringon Paluun aikaan... proge-Kuu on pr.-kartan 10. Huoneessa ja tuon kartan Ic hätyyttelee siis myös syntymäkartan Kuuta...

Kotiin ja perheeseen, kuin myös parisuhteeseen liittyvät asiat ovat olleet tapetilla todellakin, mutta ikävää sen sijaan on ollut tässä kaikessa punaisen langan puuttuminen elämästä ja täydellinen epämääräisyys ja päämäärättömyys kaikessa elämässä... Osansa lienee tr. Neptunuksella, joka sahaa oppositiossa Aurinkooni aina myöhäiseen syksyyn saakka... *huokaus*
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #394 : 15.06.2012 19:28:20 »

Oivoi... minun proge-Kuuni on vasta aivan Kauriin alussa, mutta kylläpä on ollut pienelle RapuKuulleni rankkaa aikaa... proge-Kuun  aspect_opp radix Kuun tarkentuu päivä päivältä tämän kesän aikana ja ohitus tapahtuu joskus seuraavan Auringon Paluun aikaan... proge-Kuu on pr.-kartan 10. Huoneessa ja tuon kartan Ic hätyyttelee siis myös syntymäkartan Kuuta...

Mun progekuu siirtyy Kauriiseen, erikoista kyllä, sattumoisin juuri samoihin aikoihin kun kyseisen merkin hallitsija Saturnus transitoi Skorpioniin. Kaiketi pitää viimeistään silloin vakavoitua, ja muikenen kuin vaari? Varmaan edessä jotain pankki- vakuutus- vero- ja kiinteistöasioita, varmaan hautajaisiakin. Lips Sealed Kauris/Saturnus hallitsee mun IC:tä.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #395 : 15.06.2012 20:58:45 »

No niin... mulla on Saturnus Ic:llä Härässä ja yllätyts-yllätys proge-Venus on oppositiossa Saturnukseen... jiihaa.. että tämäkin piti taas huomata..

















tallennettu

MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #396 : 16.06.2012 10:40:57 »

Proge -kartallani  nousu Jousimies ja Kuu 1. huoneessa, mutta ei lähellä askendentti:ta. Jupiter progella 2.huoneessa ja yhtymässä natal Jupiteriini.
 jupiter näyttää muutenkin olevan minulla vahvana tulevana vuotena. Lähteekö rahankäyttöni ihan lapasesta? Liioittelenko kaikessa?
Lihonko älyttömästi, kun nyt pitäis ehottomasti mennä toiseen suuntaan??
En todellakaan halua olla ärsyttävä liioittelija, joka ei kuuntele muita, haluan vihdoin ehdottomasti tasapainoa elämääni Huh
Miten Jupiterin kanssa pärjätään?
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #397 : 16.06.2012 11:19:27 »

No, olinpa tyhmä  idiot2, tietenkin Jupiter on  aspect_con Jupiter, koska on kyse Proge -kartasta. Kuten näkyy tarvitsen koulutusta ( jupiter Wink)
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #398 : 16.06.2012 11:39:01 »

Hieman off topic, mutta Akseleita tarkasteltaessa kannattaa muuten kurkata aina välillä missä Aurinkokaari eli Solar Arc -Askendentti kulkee, sillä se saattaa kertoa ihmisistä ja asioista joiden kanssa on tekemisissä.
tallennettu

MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #399 : 16.06.2012 16:16:01 »

Jos oikein laskin Solar Arc nousu menisi aivan Jousimiehen viime asteille (kai) ja  aurinko olisi ainakin leijona:ssa.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #400 : 24.07.2012 16:25:25 »

Mun progekuu siirtyy kohtapuoliin Kauriiseen, siitä alkanee sangen tympäisevä etappi. Paitsi jos se meinaa että pääsen tienaamaan enemmän, sitten ei olisi valittamista. Tongue
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #401 : 02.09.2012 15:05:46 »

No hienoa, progekuuni siirtyi äskettäin Kauriiseen - opiskelen sekä paiskin pitkää päivää toimistolla, hyvästi sosiaalinen elämä ja vielä suuremmaksi harmikseni en pääse urheilemaankaan enää entiseen malliin.

Sen siitä saa kun yrittää tehdä kaiken ja ylibuukkaa elämänsä, jostain pitää karsia. :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #402 : 02.09.2012 16:53:34 »

Mun progekuu siirtyy kohtapuoliin Kauriiseen, siitä alkanee sangen tympäisevä etappi. Paitsi jos se meinaa että pääsen tienaamaan enemmän, sitten ei olisi valittamista. Tongue

No joo, miten sen nyt ottaa. Minulla kun tuo vaihe meni niin töitä ja vastuuta todella oli, mutta kyllä siinä töiden lomassa ehti välillä myös sosiaalista puolta harrastaa, tosin ehkä just vastuullinen työ jäi mulle tuosta ajasta mieleen.

Proge-Kuu Veskari vaihe oli iloisempaa ja sosiaalisempaa aikaa ja mukaan tuli paljon uusia ystäviä.  Smiley Olin myös mukana ystäväjoukoissa ja ryhmissä.

Nyt on sitten proge-Kuu Kaloissa ja yllättävän hyvää ja sosiaalista aikaa tämäkin on ollut. Sairaaloihin, parantoloihin tai vankilaan en ole vielä ainakaan joutunut enkä muutenkaan törmännyt kalamaisiin tyyppeihin. Mikä mielenkiintoista niin elämä tarjoilee minulle mahdollisuutta tehdä urheilusta päätoiminen ammatti, mikä sinänsä varmaan liittyy enemmän siihen että MC progressoituu Oinaaseen pian. Ehkäpä tuo siirtymä tapahtuu viimeistään silloin kuin proge-Kuu siirtyy Oinaaseen ja yhtyy siis proge-MC:hen.

Ja sitten hankin punaisen urheiluauton.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.09.2012 17:22:26 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #403 : 02.09.2012 19:25:45 »

Proge-Kuu skorpionissa ja MC skorpionissa. Jaja jotain. Pitäisi varmaan tätäkin oppia tulkitsemaan, vai tulkitaanko tätä ihan samalla tavalla, kuin syntymäkarttaa? d: Näkeekö mistään sitä tismalleen tämän hetkistä karttaa mistään? vaivaivai onko tämä juuri se
« Viimeksi muokattu: 02.09.2012 20:32:23 kirjoittanut Syringe » tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #404 : 09.09.2012 19:18:01 »

Toukokuussa tein jotain todella tyhmää, silloin proge- kuu  leijona  aspect_con syntymäkarttani  askendentti
Nyt proge kuu on  neitsyt ja jälkiä katsellaan ja mikä pahinta: analysoin.

Olisi mukava kuulla, mitä olette tehneet proge kuu ollessa  askendentti llanne?
Ensi vuonna heinä-elokuun tienoilla proge kuu yhtyy progekartan  askendentti
Onko tässä joku ajallinen jakso, jonka voisin jotenkin oivaltaa?


Myös pr. kuu yhtymä pr. venus kiinnostaa! Tällainen yhtymä olisi tulossa lokakuussa pr. 12.huoneessa. Salainen rakkaussuhde paljastuu? Mitä tää voisi tarkoittaa? Vai olisiko vihdoin tunteiden ilotulitusta? Hah, toiveajattelua!
« Viimeksi muokattu: 09.09.2012 19:43:37 kirjoittanut trius » tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: