Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun Progressio!  (Luettu 423499 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #120 : 24.02.2008 22:58:35 »

Tuo minun Pr.  kuu vesimies :ni on muuten tällä hetkellä  aspect_con tr.  kuunsolmu

Minulla Vesimiehen toinen puoli osuu rx kartalla 10.huoneeseen ja siellä proge Kuukin on mennyt viimeiset 10 tai 11 kuukautta.

Kalat tarkoittaa uskoa, eikö? Huomasin, että ap-karttani  kuunsolmu on 2 astetta Kaloja ja ap-kartan 9.huoneessa. Kun Pr. Kuu tulee kesäkuussa tähän kohtaan niin johan nyt on kumma jos jotain ei tapahdu. Kun ap-kartan nousu on vielä Rapu niin pakko Kuunsolmun ja proge Kuun on olla tärkeitä. Eikö?  :Smiley

Nikki, tuo laitos ja sairaala osio on tietysti ikäviä, mutta eihän vaihtoehtohoidot, henkiset harrastukset ja ystävät nyt niin paha ole ollut vai? Juurikin sitä materian vastapainoa.

Rx  kuu kalat :na minulle nuo kaikki teemat mitä kuvailit ovat kyllä hyvin tuttuja koko elämän ajalta... enemmän tai vähemmän...  Tongue

Pr. Vesimies on ollut ihan hieno irtiotto siitä jollain tasolla.  Wink

Korjaus: ei tr. chiron vaan kuunsolmu...  Huh
« Viimeksi muokattu: 24.02.2008 23:48:12 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #121 : 24.02.2008 23:31:56 »

kalat ja usko ja luottamus elämään,kyllä,
ja kyllä positiivisia asioita paljonkin,
nuo uudet ystävät ja tutustuminen hoitomuotoihin,
sairaalassakin sain hoivaa ja huomiota mitä kaipasin,
ja juurikin sitä materian rakenteista istautumista,
itsellä kovemman läksyn kautta vanhasta irtautumista,
viimeksi tuo proge  kuu kalat on ollut lukioaikanani,abivuonna,mietin mitä yhtäläisyyttä tähän aikaan,
no tyttärelläni on just abivuosi eli olen elänyt vahvasti mukana omine muistoineni,kirjoittamisen vuosia Wink nämä,
vettä oikeessa polvessa tuolloin,ikinä ennen ei ole polvet vaivanneet,nyt taas uudelleen,
lukioaikaisen suhteen uudelleeneläminen chironin opastuksella,
jotenkin tunne että lähden syksyllä opiskelemaan oinaskuun myötä,jotakin uutta kuitenkin oinaspisteen myötä,
toivottavasti

ja todellakin sinulla tuo kuunsolmuun yhtyminen,
se on merkittävä,oli missä hyvänsä,taitekohta,
siitä oli yhessä astrologoksessa juttua,pitääkin kaivella

sitä kaivelua:
"Transiitit tuntuvat enemmän fyysisellä tasolla kun taas progressiot ovat sisäisempiä ja niillä on suorempi vaikutus psyykeen.Yleisesti ottaen progressioilla on suuri karmallinen vaikutus,jota ei voi käsittää älyllisesti."
kuun progressiot:
yhtymä noususolmuun
Yhtymä ilmenee usein etäisyyden ottamisena.Ihminen tuntuu pakenevan maailmaa ja kanssakäymistä.
Progression aikainen vuosi on antoisa.
Varsinkin suhteet naisiin-erityisesti äitiin-ja omaan animaan helpottuvat.
Ihmisen psykologinen suhde ympäristöön muuttuu hienovireisemmäksi.Joskus sen laukaisee joku voimakas kriisi.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2008 23:59:55 kirjoittanut nikki » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #122 : 25.02.2008 11:39:05 »

jotenkin tunne että lähden syksyllä opiskelemaan oinaskuun myötä,jotakin uutta kuitenkin oinaspisteen myötä,
toivottavasti

Minulle prog. kuu oinas toi tosiaan tullessaan opiskelua ja ihan uutta sellaista, itse asiassa prog. kartallani oli uusi kuukin Oinaassa viime syksynä. Eikun onnea ja menestystä tuleviin opiskeluihin! Smiley

Nyt kiinnostaisi kuulla, kenellä on muistikuvia prog. kuu harka -ajasta, koska itselläni kuu siirtyy sinne tuossa ihan kesän korvalla. Muutanko maalle, iskeekö sitoutumisvimma, vai mitä mahtaa olla luvassa? :Smiley Erityisesti toisten kuu vesimies -ihmisten kertomukset kiinnostaisivat, koska nuo kaksi merkkiä eivät välttämättä synkkaa niin hirveän hyvin yhteen keskenään...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #123 : 25.02.2008 14:50:33 »

  harka kuu
Tarkistin asian vinkkisi perusteella, ja kylläpä niinkin:

Muutin  aurinko  harka  kanssa maalle, ostimme sieltä vanhan mökin metsän reunasta  Grin

kuu  kaksoset )



tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #124 : 25.02.2008 17:09:34 »

Ahaa, mutta eihän tuo lainkaan pahalta kuulosta! Grin Joskin oma mieheni on aurinko skorpioni, mutta vastamerkki sentään...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #125 : 28.02.2008 12:13:13 »

Tarkistinpa minäkin, mitä proge- kuu  harka:ssä toi tullessaan. Minullahan oli kyseessä samalla progressiivisen Kuun paluu, koska syntymäkarttani Kuu on nimenomaisesti Härässä.

Proge-Kuun ollessa Oinaassa olin tavannut ensimmäisen avomieheni, joka sattumoisin oli Oinas.  2funny. Hän teki vararikon ja minä olin vielä opiskelija, joten taloudellinen tilanteemme oli erittäin huono Kuun siirtyessä Härän ensimmäisille asteille. Kuun paluun ollessa kohtalaisen tarkka sain opintoni päätökseen ja menin töihin. Tuolloin oli Suomessa lama-aika pahimmillaan, joten työpaikan löytäminen oli varmasti melkomoinen saavutus. Taloudellisesti ainakin tilanteemme kohentui huomattavasti.

Nyt on meneillään Kuun puolipaluu. Kituuttamista tämä elämä on tällä hetkellä, mutta vaikeana alkanut ihmissuhde (proge-Kuu oli tuolloin Vaa´assa) on kehittynyt parempaan suuntaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #126 : 28.02.2008 16:47:25 »

Tuohan kuulostaisi hyvältä, että talous pikemminkin kohenisi kuin päin vastoin - vaikka voihan se olla, että taloudelliset asiat tulevat tapetille niinkin. Itse jatkan todennäköisesti taas kohtapuoliin opiskeluja, niin että taloudellinen tilanne tuskin tulee ainakaan omasta ansiostani merkittävästi kohentumaan lähivuosina... :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #127 : 28.02.2008 20:45:12 »

Tuli tuosta Lillin kirjoituksesta mieleen, että minulle muuten tuo Pr.  kuu siirtyminen  kalat tarkoittaa myös progressiivisen Kuun paluuta, koska syntymäkuuni on Kaloissa. Se ei ihan heti tule yhtymään, mutta kuitenkin...

Mietinkin, että mitä mahtaa tarkoittaa...
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #128 : 03.03.2008 11:41:35 »

Nyt kun katsoin tarkemmin(mie oon tämmönen hätähousu merkkari-jousumies), eipäs tuo Kuu vielä silloin tehnytkään neliötä Plutolle, vaan kolmion, samoin kolmio Saturnukseen, mutta neliö Venukseen ja Uranukseen,oppositio Neptunukseen! Sad

Kiitos rovatar myös tuosta lisäinfosta, nimittäin tuo oppositio neptunus :llehan kuvaa erittäin hyvin tilannetta, kun suhteesi oli nimenomaan kalat -mieheen. Neliö Venukseen ja Uranukseen kuvannee hyvin mm. ihmissuhteiden lopettamista. Hauskaa, että sinäkin suunnittelet opiskeluja Oinas-kuulla! Minäkin olen askendentti kauris enkä helposti hyppää mihinkään suin päin, mutta virkavapaat ja kaikenlaiset aikuisopintotuet ym. on onneksi keksitty, joten siitä vaan mars toteuttamaan suunnitelmia! Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #129 : 14.03.2008 09:41:37 »

tein astrodienstin "progressed charti":n. näemmä on siirtynyt huhtikuun loppuvaiheilla proge kuu  kaksoset sta   rapu un. Huhtikuussa alkoi aivan yllättävä kodin feng shui + kunnostus kiinnostus. TODELLA yllättäen alkanut myös viihtyä sukulaisten kanssa.  Shocked

                                     rapu on tätä päivää ja kotiasiat kieltämättä tapetilla ja valtava rakkauden nälkä, kaipaan sitoutumista ja perhettä                                

Tälläiset Progressio  kuu  rapu löysin.
Oliko jotain muita kommentteja?
TaikaTalvi / Astroilija ?


Itsellä edessä progre  kuu  rapu kesällä (seuraavalla syntymäpäivällä MC:llä eli) huoneessa 10.
Pluto vielä kerran peruuttelee, mutta 2008 marraskuussa kun  pluto siirtyy lopulta kauriiseen (transiitti   pluto  kauris) huone 4, niin progre kuun luulisi tekevän hommansa huoneessa 10, koska voimakas pluto huoneesa 4.  uglystupid2

Eniten mua järkyttää tuo "perheenperustaminen", "sitoutuminen" ja rakkauden nälkä...
Tuntuu olevan niin kaukana tästä päivästä!!

Jotain "Syvempää tulkintaa" luulen sopivan mulle, kun koti on ja lapsia ei enää tule! Rakkauden nälkäkin tod.näk helpommin satuttaa.
Niin - ei ole häitä suunnitteilla  Wink - lapsikin vasta esi murkku  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 16:45:48 kirjoittanut helinä » tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #130 : 29.03.2008 16:23:59 »

Minulla ollut prog.  aurinko ja kuu molemmat  vaaka viimeiset pari vuotta, kuu 9h. Aivan älytöntä vaakakuppien tasapainottelua ollut, jalat välillä maassa , välillä pilvissä. 9 huoneen teeman mukaisesti muutin paikkakunnalle joka on niin erilainen aiempiin asuinpaikkoihin verrattuna että hyvin voisi olla ulkomailla- ikävä kyllä jossakin hyvin ahdasmielisessä maassa..

Lainaus
Progekuu jousimiehessä tai 9. huoneessa:
Teemana henkilökohtaisten horisonttien laajentuminen! Saatat matkustaa ensimmäistä kertaa kauas ulkomaille tai perehtyä ajan kanssa johonkin maailmankolkkaan joka on aina kiinnostanut. Työ saattaa aiheuttaa matkustamista tai liittyä ulkomaisiin vientitavaroihin, -palveluihin tms.

Lainaus
Taloudelliset tai kulttuuriset muutokset ympäristössä saattavat vaikuttaa henkilökohtaiseen elämääsi tai liikeasioihin. Saatat joutua tekemisiin uskonnollisesti tai etnisesti ahdasmielisten tai jopa kiihkoilevien ihmisten kanssa.

Lainaus
Innostut monista uusista ideoista ja harrastuksista, erityisesti urheilusta ja ulkoilusta. Saatat kiinnostua eläimistä, etenkin hevosista...

Allekirjoitan edelliset lainaukset aivan täysin, hyvässä ja huonossa.. tickedoff

 kuu siirtyy  skorpioni 10. huoneessa heinäkuussa, kellään kokemuksia tästä? Vähän arvelutta kun nataali-kartalla on  askendentti skorpioni, kuunsolmu skorpioni 12 h. varmasti nousee pintaan tavaraa, tavalla tai toisella!

Mielenkiinnolla luin tätä ketjua, olen myös huomannut että prog kuu vetää elämään kyseisen merkin omaavia ihmisiä. Esim.  kuu neitsyt, seurustelua neitsyt-miehen kanssa,  neitsyt-pomo. Nyt parin viime vuotta välit  vaaka ystävään tulleet todella läheisiksi, myös kiinnostusta eräältä  vaaka mieheltä.

Jokatapauksessa, tupla  vaaka ei ole minun juttu! Että saas nähdä kuinka toimii  aurinko vaaka  kuu skorpioni.. buck2
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #131 : 04.04.2008 20:12:15 »

Progressiivinen karttani on mielenkiintoinen, mutten tajua siitä mitään... Suurin osa taivaankappaleista on 7. huoneessa  neptunuskuunsolmu  ja  saturnus , Musta Kuu Lilith'iä ja asteroideja lukuunottamatta
Kävin taas katsomassa astro.com 'issa sitä ja totesin että Pr.  kuu  aspect_con  jupiter  skorpioni on tarkka juuri nyt. Koetin kahlata tätä ketjua läpi, muttei silmääni osunut tulkintaa... Mitä mahtaa tuoda tullessaan?

Proge -kartallani on myös  aurinko  aspect_con uranus  aspect_squ radix  kuu ja  aspect_tri pr.  kuu aspect_con  jupiter .
Radixilla kaikki muut paitsi Uranus ja Aurinko aspektoivat myös toisiaan.

Samaan aikaan pr.  kuu  aspect_tri ja pr.  aurinko  aspect_squ  radix  kuu (molempien orbi 4 astetta)
tallennettu

t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #132 : 06.04.2008 13:41:51 »




Helinä!

Pr kuu sekä Pr keskitaivas ovat tulossa Rx  askendentti lle.
Myös Tr  chiron seilailemassa Rx  askendentti :lle.
Aiemmin mainitsin:  kuu Pr-h:ssa 9, mutta Rx h12:ssa.
Kysymäsi
Pr mars  aspect_con Pr askendentti Rx 5h:ssa. Rx  mars on Rx h 2:ssa.

On tää nii miälenkiintost, että... Grin
Yhteenveto
Lähetetty: tänään kello 13:07:44Kirjoittanut: t.touhula 

 
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: helinä - 24.11.2007  22:23:44
Hei t.touhula

Tunnetko olosi energiseksi, uutta alkua ja intoa täynnä?
Tuntuuko se siltä?

Minua niin sekoitti tuo Kheiron - koen sen niin voimakkaana - vaikka ehkä se on sitä vain minulla...



(Vihdoin sain tämän lainailun toimimaan.)  uglystupid2

Juu Helinä!

Virtaa on ja uusia oivalluksia vaikka muille jakaa. Uusi elämänjakso on selvästi alkamassa/ -nut. Jotenkin olen enemmän sinut nuoremmalta iältä itseni kanssa. Eli se virta on palannut, jonka koin niin kovin omakseni ennen rajua burnout'ia, joka kesti enemmän kuin lääkäri määräsi Wink. Heh!

Mukavinta ovat juuri nuo hoitavat oivallukset. He, jotka ovat pyrkineet käyttämään minua hyväkseen, ovat pudonneet /-ttautuneet kelkasta. Rakentavat asiat ja ihmiset ovat tulleet takaisin ja ottaneet 'ulkoisen omantunnon' paikan elämässäni. Ja sehän sopii minulle.

Toivon, ettei kenenkään tarvi kokea loppuunpalamista, koska silloin jos koska on sokea oikealle auttamiselle. Hyvää tarkoittavat ihmiset tuntuvat burnoutin keskellä taistellessa vain häiritseviltä, koska muistuttavat energian keskittämisestä oikealla tavalla, jotta eheytyminen olisi nopeaa ja toimivaa. Mutta kun jokainen ihminen on omanlaisensa ja siten ottaa vastaan vain sen tiedon, johon kulloinkin on valmis, niin....

Mutta: Aika (24??.11.07, jolloin kirjoitin tuon progressio-litanian, oli selkeästi taitevaihe. Silloin aloin lukea tulevaisuuttani, kuin se olisi joku ikivanha ja arvokas texti (Niitä kun tavaan niin hiton mielelläni.) Ja niin kuin muutkin textit, alkoi sekin toimia elämässäni. Ihmiset, jotka aiemmin imivät elinvoimaani, hävisivät kuin lehahdus Saharan tuulissa.
Tottahan se sattuu, jos pitkä ystävyys katkeaa. Mutta ystävyys, joka on muuntautunut voimien imuksi saa mennäkin. Toki jokainen heistä haukkui mennessään. Minussahan se 'vika tietty oli', kun en suostunut olemaan toisten dynamona. Just juu ja PAH!
Unetkin alkoivat kertoa omista sisimmistä asioista ja asioihin tuli vauhtia. Moni paikallaan junnannut juttu löysi uomansa. Nykyisin on sikahyvä olla. Puheeni kuullaan sellaisena kuin sen sanon, eikä niinkuin tahdotaan. Tökkijöitä en aikoihin ole oveni takaa löytänyt. Naapurin koirakin loistaa kuin kristalli, kun tapaamme käytävällä tai pihassa. Lapset sitä häiriköivät päivällä, kun isäntäperhe on töissä. Riittää kun avaan oveni (tietty vain, jos olen kotona - käyn usein työpäivinäkin, kun tie seudulle johtaa) ja sanon, että 'Kaikki on ihan hyvin. Niin ja niin kauan vielä ja sitten emäntä tulee kotiin.' Wuff-vastaus on levollinen. Ja taas elämä jatkuu.

Vilkaisin noita proge-merkintöjä marraskuulta. Pr-Kuu natal-huoneessa 12!!! Tottavie. Niinhän se. Mennyt hyväntuulinen ja energinen, virtaileva elämä on palannut. En voi moittia Smiley !

Khironista vielä: Se on   hyvin vahva natal-kartallanikin. Kaikki Khiron-transiitit kyllä huomaan elämässäni. Jotain 'hoitoa' suon itselleni tai toisille, sekä saan hoitoa muiltakin silloin. Että ei sekään hassumpaa.

Marsin kuviot kyllä aiheuttivat (=nostivat esiin) pieniä sanaharkkoja, missä totuudentorvena sain olla, mutta pahana ei niitäkään ole syytä kokea tai muistaa. Puhdistushan on ollut kuin 'Andy'llä ennen. Ikäänkuin räjäytti henkisen lian pois. Rakas Mars. Olenhan Aurinko-Oinas sekä Rx että sideerisenä.

Mutta mutta... Kaikki kiva loppuu aikanaan. 3 litrainen V8 kuulemma kehrää jo pihalla. Se on menox nyt taas. Työ kutsuu. Oikeen koppiautolla.  buck2 Shocked

Niin naisellista! Wink
« Viimeksi muokattu: 09.04.2008 14:55:43 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #133 : 07.04.2008 17:51:28 »

Rakas Mars. Olenhan Aurinko-Oinas sekä Rx että sideerisenä.

Tuo oli hauska. Vitsikäs (mulle tosin mustaa huumoria osastolla)...

Luulen olevani "allerginen" Marsille (perääntyvä mars syntymäkartallani kiinni niin paljon tärkempään kuuhun) - sekä olen oikeasti allerginen myös Oinaille (mun cheiron oinaassa - ja neliössä mitä rakkaimpaan Rapu Aurinkooni).

Joo - mutta kai meitä kaikkia tarvitaan.

Tosin mun kannattaa ilmeisesti varoa liikenteessä - viime aikoina kolaroin helposti "itseäni nopeampiin kavereihin".

Mutta kaikkia tarvitaan....

 smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #134 : 09.04.2008 14:41:28 »

Lainaus Helinältä
Luulen olevani "allerginen" Marsille (perääntyvä mars syntymäkartallani kiinni niin paljon tärkempään kuuhun) - sekä olen oikeasti allerginen myös Oinaille (mun cheiron oinaassa - ja neliössä mitä rakkaimpaan Rapu Aurinkooni).

Joo - mutta kai meitä kaikkia tarvitaan.

Tosin mun kannattaa ilmeisesti varoa liikenteessä - viime aikoina kolaroin helposti "itseäni nopeampiin kavereihin".

Mutta kaikkia tarvitaan....
---

Niinpä. Mietin vain, josko tuo Khiron -Aurinko neliö, oinaasta rapuun, olisikin sinulle varsin hyvä syvällisen hoidon tarjoamisen aspekti. Varsinkin jos asettaudut oppaaksi toisille, etkä niinkään kuluta omia voimiasi loppuun ylihuolehtimalla toisista.
Tiedä sitten - olenko oikeassa, kun miellän neliön 'pakottavana' kuviona. Eli: että voit hyvin vasta, kun otat käyttöösi tuon kuvion omassa elämässäsi. Kuitenkin kehoitan, ettet Rapu-Aurinkona kanna toisten huolia ja sairauksia olallasi ja näänny, vaan neuvot ja tuet, JOS ja KUN joku apua hakee. Muulloin pitää muistaa elää omaa elämää ja mieluiten omin arvoin TÄYSILLÄ.

 
 smitten coolsmiley police

P.S. Eikä me nopeemmat olla pelon aihe, vaan pelon  tuntemus itse.
Rakas vanha mottoni pampunheiluttaja-urani alkuajoilta:

Ei ole muuta pelättävää, kuin pelko itse.

Suomennettuna:
Älä anna pelolle valtaa, sillä silloin se on sinulle haitaksi. Jos tunnet pelkoa ja huomioit sen, tukee pelko itsesuojelu-vaistoasi ja on näin ollen Ystäväsi.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2008 14:47:42 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: