Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyhjät 4 ja 7 huoneet  (Luettu 29460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 09.09.2006 11:50:23 »

Lues tarkemmin mitä sanoin; "sinulle varmaan sattuu ja tapahtuu."  smitten

Uncomfortable questions   
At this time you may try to come to a rational understanding of painful episodes in your life. You may ask critical and uncomfortable questions. Were all the rejections and dismissals and the scars they left behind really necessary? Is there such a thing as meaningless suffering? By asking these questions you try to come to terms with both your own and others' pain and suffering. We all have to deal with them, because life will confront us with such problems again and again. And even if old psychological wounds cannot be healed by asking probing questions or by analysing them, it is natural and necessary that your intellect refuses to accept this. These are questions that you can only ask yourself, as others may find them unsettling and hurtful.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Mercury Opposition ChironMercuryOppositionChiron exact at 07:31
activity period from 9 September 2006 to 10 September 2006.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #46 : 09.09.2006 12:07:59 »

Tästähän voisi tehdä vaikka äänestyksen, että mitkä huoneet ovat tyhjiä. Mulla on tyhjät huoneet 4 ja 9 ja IC Vesimiehessä huoneiden 3 ja 4 välissä. Onko IC:ni 3. huoneen kärjessä?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 09.09.2006 13:33:46 »

Lues tarkemmin mitä sanoin; "sinulle varmaan sattuu ja tapahtuu."  smitten

Noooh, ei minulla rakkaussuhderintamalla ole mitään tapahtunut moneen vuoteen.  Cheesy  Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
the_planet
Vieras
« Vastaus #48 : 10.09.2006 23:30:05 »

Mun kartalla 4. huoneessa on kyllä melko paljon tavaraa, mutta 7. huoneessa ei ole kuin DC  kalat. Mitäpä tuohonkin nyt sitten sanois  Shocked
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


"Keltainen Kosminen Siemen"


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 15.10.2006 12:23:43 »

Mienkiintoista kyllä. Kartassani tyhjiä huoneita ovat 3, 6, 10 ja 11

3 huone - Opinnot, matkat, sisarukset, naapurit, serkut
6 huone - Työ, lyhytaikaiset sairaudet
10 huone - Yhteiskunnallinen menestyminen, henkilön äiti
11 huone - Tuki, sukulaiset, suunnitelmat

Lopetin opintoni peruskoulun jälkeen, en kyennyt myöskään töihin masennukseni ja erittäin huonon itseluottamuksen vuoksi. Olen ollut työtön vuosia, koskaan kunnolla tehnytkään töitä, paitsi nyt viimeaikoina. Mutta minulla ei ammattia, en matkustele koskaan, suhteeni sisareeni on sotaisa  ja välillä tuntuu ettei minulla ole siskoa, enkä naapureista niin välitä enkä serkkujenkaan kanssa ole tekemisissä. Elämässäni ei ole melkein lainkaan ihmisiä. En sairasta mitään flunssia tmv. koskaan. Elän yksin omassa asunnossani, ilman kenenkään tukea, en ole kyennyt sosiaalistentilanteiden pelon vuoksi kulkemaan missään ja näin hankkimaan ystäviä. Kunnon suunnitelmia ei ole elämän varalle, kuten ammatinvalinta.. ainoa suunnitelma on parantua ja uskaltautua ulos maailmaan.. Kyllä se tästä varmaankin etenee, yritän kovasti löytää keinoa, mutta naru aina karkaa käsistä  tickedoff

Niin ja 7 huoneessa on chiron Härässä. Härkämiehiä riittänyt!! Ja siskoni on  aurinko Härkä. Jännä juttu Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 12:30:19 kirjoittanut Vesieläin » tallennettu

askendentti skorpioni    mars skorpioni
aurinko kalat    jupiter kauris
kuu leijona    saturnus skorpioni
merkurius kalat
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #50 : 15.10.2006 19:17:05 »

Minulla Sepon tekemässä kartassa tyhjänä 1,4,11 ja 12.7:ssa on vain Ceres.Astro comin kartassa kuitenkin Neptunus siirtyy huoneeseen 4 ja Uranus huoneeseen 1 ja Lilith on huoneessa 11:sta.5:een huoneeseen tulee myös muutoksia sen verran että se Neptunus siirtyy sinne 4:n. idiot2 Tiedä näistä sitten, mutta naimisissa olen kuitenkin ollut jo 26 vuotta ja lapsiakin on siunaantunut 4 ja lapsenlapsiakin on jo 4  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


"Keltainen Kosminen Siemen"


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 16.10.2006 13:08:41 »

Sinulla on nyt kyllä vähän muut huoneet tyhjiä. Sepon sivulta löytyy auttajalista. Pyydäpä johdatusta.

Minulleko tuo? Niin mitkä muut huoneet ovat tyhjiä, en siis katsonut oikein? No aloittelijahan olen. Mmm, johdatusta.. täytyypä katsastaa.. ->
tallennettu

askendentti skorpioni    mars skorpioni
aurinko kalat    jupiter kauris
kuu leijona    saturnus skorpioni
merkurius kalat
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: