Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Väsyttää...  (Luettu 21455 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #30 : 12.08.2006 23:09:07 »

No unet on kyllä olleet todella painajaisia Embarrassed millon olen ollut sodassa millon teurastuksissa jne jne...viimesen päälle alantason unia buck2 ja niihin herään aina ja mieskin aina kysyy..Kuis rakas nukuit? Huh melkein joka aamu sama vastaus: näin kauheita painajaisia  Cry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 13.08.2006 10:59:53 »

Ei väsytä. Cheesy

Vaihetaanko roolia sawotar, jos joku mies vaikka tukis voisin leikkiäkin väsynyttä hehehe..
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 11:02:31 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
vespeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #32 : 13.08.2006 11:56:39 »

Joo alatasoa, siksi sitä herätetään, kun ei siellä voi kauaa olla, mutta loppuu aikanaan, tosin elämäähän on aika vaikee elää, kun jatkuvasti painajaisia ja väsymystä. En itse ainakaan töitä voinut tehdä...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #33 : 13.08.2006 12:05:02 »

GS...Miepä vippaan sulle tän väsymyksen nuku sie ne pois Cheesy nyt mun väsymykset on pakko loppua, kun lomakin loppuu  buck2 ÄÄääääÄÄÄä...se  kesä sit meni jo..HÖH  coolsmiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #34 : 14.08.2006 09:02:12 »

No höh ehä mie tosissaan  angel kenellekkään väsymystä tyrkkee, kuhan vitsailin Wink mun väsymys johtuu huonosti nukutuista öistä ja painajaisita jotka on niin toden tuntuisia  Embarrassed ja heräilen niihin vähäväliä oon koittanut kaikki mahdolliset poppakonstit niihin heräilyihin, että ei auta kuin vaan hyväksyä se kun muu ei auta crazy2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #35 : 14.08.2006 09:22:10 »

Minullakin on painajaisia viikoittain, pahimmillaan useana yönä perätysten. Normaalisti painajaiset ovat hyvin harvinaisia ja näen niitä ehkä pari, kolme vuodessa. Nyt niitä tulee sitten näköjään seuraavan 10 vuoden edestä! Cheesy

Uskon, että omalla kohdalla painajaiset ovat osa sielun puhdistumista. Negatiivisia omia käsitellään Toisella Tasolla nukkuessa ja ne heijastuvat päivätietoisuuteen painajaisina.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #36 : 15.08.2006 20:39:00 »

Athamaarit aivan tunnen samoin, että nyt tulee tuutista painajaista crazy2 mutta tiedätkös, nyt aloitin työt taasen loman jälkeen, ja nyt aivan uskomaton tunne energia tasolla, jotenkin tunnen, että olen pelottomampi ja en enään taistele itseäni vastaan, niinkuin ennen knuppel2 olo on jotenkin puhtaampi ja tasapainoisempi smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 26.08.2006 08:16:28 »

Jännä, toivon että työ lisäisi energiaa, ei se välttämättä niin mene mutta joskus se on ihan ok.. energiataso on suht sama kuin keskikesällä, onneksi en ole niin poikki kuin keväällä, enää.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hehku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #38 : 27.08.2006 21:55:55 »

Mulla on ollu ihan käsittämätön väsymys nyt viikon ajan, eikä sille ole mitään järkevää syytä. Tosi hyvin oon nukkunu, mut yön jälkeen ei ole yhtään pirteämpi olo. Mitään en jaksais tehdä ja on sellanen olo ku oisin puoliks jossain muualla. Tänäänkin nukuin päivällä pari tuntia, mitä en yleensä koskaan tee. Mietin, että oiskohan tää nyt taas jotain energiavirityksiä... Shocked
Mulla on nyt ollut myös sellasia itkukohtauksia, joihin ei ole mitään järkevää syytä, yhtäkkiä vain purskahdan itkuun ja sitten se loppuu yhtä yhtä nopeasti kuin on alkanutkin. Tollasia mulla oli joskus mm. reikikurssien laukaisemien puhdistautumisprosessien aikana. On taas tuntunu kans voimakkaita energiatuntemuksia pän alueella. No, toivottavasti tää nyt on vaan sitä, että mua viritellään parempaan vireeseen  Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #39 : 28.08.2006 08:33:02 »

No joo, mua väsyttää tällä hetkellä työt. Onnesta tää kesä on menny nopeesti ja onnesta töitä enää tää viikko. Ens viikon sitte nukun.  buck2

Kokonaisuudessaan en oo niin totaalisen väsyny ku viime vuonna. Se oli jotain ihan hirveetä.

Tykkään musiikista tosi paljon, mutta nykyään hiljaisuus vetoaa enemmän. Eilen illalla kun tulin töistä niin kirjaimellisesti kaaduin sänkyyn. Oli ihan pimeetä ja hiljasta ja kun makasin siinä niin olin että ah ihanaa mikä rauha.

Toivottavasti tää viikko menee yhtä nopeesti ku kaikki muutki viikot ja kuukaudet tänä vuonna.  :Smiley

 smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: