Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Täysin samana päivänä syntyneitä?  (Luettu 54377 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #60 : 27.10.2006 19:07:14 »

( Äiti...HYvää yötä...sano äiti...ÄITI!!!...hyvää yötä...Vastaa!!)

Meän välit on hyvät ja lapseni on ihana!(niinkuin äideistä omat aina)!


IHANA poika. =) Oispa 15 vuotta vanhempi!!! Ottaisin.   Grin

Miksi skorpparimiehillä on AINA niin tiivis suhde juuri äitiin? Hyvässä tai pahassa. Sen olen astrlogiasta oppinut.
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #61 : 27.10.2006 19:51:04 »

Hm...miten saman päivän lapsesta voi tulla ex? Hienoin tyyppi maailmassa... tickedoff idiot2 Wink 2funny

Exäkin on hieno ihminen, jostain syvältä sisimmästään.. niin todellakin uskon.
Tunsin hänet jo kohtuu nuoresta, ihana, ujo, komea, herkkä, todella fiksu...
ja ajutui väriin piireihin.. kieroutui.. Sad  No, näitä tarinoita riittää..
mutta hän on (ainakin ollut  Cry) hieno tyyppi..
tallennettu
hennyliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Hymy, jonka lähetät maailmalle, palaa luoksesi.


Profiili
« Vastaus #62 : 27.10.2006 20:59:17 »

Minun luokalla joskus ala-asteella oli samana päivänä syntynyt tyttö, mutta en löydä/löytänyt paljoa samankaltaisuutta.. Ehkä johtuu myös siitä ettemme erityisesti kaveeranneet..? Olemme syntyneet myös samassa sairaalassa Smiley
tallennettu

nousumerkki kauris
aurinko ravussa
kuu skorpionissa
merkurius ravussa
venus härässä
mars ravussa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #63 : 27.10.2006 23:13:31 »

Hei sinulla on synttarit-paljon onnea  smitten
tallennettu
Tvillingarna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #64 : 27.10.2006 23:50:41 »

Menin uuteen työpaikkaan noin kolme vuotta sitten ja kas kummaa: työhön perehdyttäjäni on syntynyt samana päivänä ja samana vuonna kuin minäkin (18.6.1960). Todella mielenkiintoista on myös, että horoskooppimerkkimme on kaksoset emmekä ole ainoa vastaava pari työpaikallamme. Meidän tiimissämme työskentelee myös toinen kaksospari, nainen ja mies, jotka ovat syntyneet kaksosten horoskooppimerkissä 15.6.1945.. Meistä on tullut tämän työkaverin kanssa hyviä ystäviä ja meillä on paljon samoja luonteenpiirteitä. Ulkonäöltämme olemme molemmat vaaleita ja sinisilmäisiä. Olemme jo onnistuneet aiheuttamaan monia hauskoja tilanteita liikkuessamme yhdessä sanomalla, että olemme kaksosia, mutta meillä on eri äiti ja isä. Usein keskustelemme asiasta ja mietimme, mitä samoja piirteitä meissä on. Tuttava/ystäväpiiriini kuuluu myös kaksi minua vanhempaa, mutta samana päivänä syntynyttä naista. Olen todella onnellinen, että kohtalo on kuljettanut meidät samaan työpaikkaan.. Se ei tunnu olevan kovinkaan tavallista...kaipa tälläkin on oma tarkoituksensa, joka selviää myöhemmin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #65 : 28.10.2006 16:33:46 »

Eräs pikkupoika Italiassa on syntynyt samana päivänä kuin minä. Ystävän poika. En muista koskaan tavanneeni ketään muuta, jonka tietäisin olevan samana pv:na syntynyt.  angel Mutta siis sama vuosi ei ainakaan ollut.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #66 : 03.11.2006 18:42:52 »

...ööö... niin miten onnistuu syntymäpäivän lisääminen kalenteriin?  Kyselee nimimerkki tumpelo  Embarrassed
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
MetalLady
Vieras
« Vastaus #67 : 03.11.2006 19:30:13 »

 Kun luot uuden kartan.

Anna kartan tekotiedot

  Nimi
 Syntymäpäivämäärä //Esim. 12.12.1956
 Syntymäkellonaika //Esim. 10:18  
 Syntymäpaikkakunta

Niihin laatikoihin lisäät sun tiedot. Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.11.2006 19:32:20 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #68 : 04.11.2006 00:38:06 »

Kiitos vastauksesta!

Olen kuitenkin tehnyt karttani ohjeen mukaan useita kertoja, mutta kalenterissa ei silti ole syntymäpäivääni.  idiot2

Menikö multa jotain ohi?? uglystupid2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
MetalLady
Vieras
« Vastaus #69 : 04.11.2006 05:43:05 »

Kiitos vastauksesta!
Olen kuitenkin tehnyt karttani ohjeen mukaan useita kertoja, mutta kalenterissa ei silti ole syntymäpäivääni.  idiot2
Menikö multa jotain ohi?? uglystupid2

Missä ihmeen kalenterissa, nyt mullakin menee ohi Huh

Tarkoitatko tota synttärikalenteria missä on muittenkin nimimerkit.  Jos sitä tarkoitat niin sun täytyy sun omasta profiilista se laittaa erikseen, eli muokkaat Profiilin ulkoasu sinne lisäät sun synttärisi.

Kaikki mitä sä kartalle teet, niin ne eivät näy tässä foorumissa missään paitsi sulla itellä Omassa Astrossa
« Viimeksi muokattu: 04.11.2006 05:52:26 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #70 : 04.11.2006 23:44:02 »

No jopa alkas lyyti kirjoittamaan, kiitos!  Nyt löytyy myös minun synttärini sieltä kalenterista.  Yhtäkään samana päivänä syntynyttä ei ainakaan vielä ole ilmoittautunut.

 Shocked
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #71 : 05.11.2006 13:38:40 »

Nykyisellä luokallani on jätkä joka on syntynyt samanapäivänä kuin minä tosin hän on minua viisivuotta vanhempi.Tällä foorumilla on yksi henkilö joka on syntynyt kanssani samanapäivänä ja vuonna.Muistaakseni karttamme taisivat olla melkein identtiset.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #72 : 01.11.2007 23:47:35 »

Tätä en huomannutkaan aikaisemmin!
Lukiossa oli aikanaan kaksi samana päivänä syntynyttä poikaa. toinen oli syntynyt pari tuntia aikaisemmin kuin minä, jollain toisella paikkakunnalla. Se oli semmoinen poika joka virkkas (jo silloin) pitsiliinoja ja myöhemmin siitä tuli joku pukuompelija. Toisesta en muista paljon mitään. Se meni myöhemmin yhen ex-poikaystäväni siskon kans naimisiin.
Erikoisempi juttu on se, että kaksi kirjailijaa: Kari Levola ja Kari Hotakainen ovat syntyneet samana päivänä samaan aikaan viereisissä sängyissä Porissa.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #73 : 04.11.2007 22:43:07 »

Ehkä hieman OT, mutta olettehan huomanneet astrofaces.com -sivuston, jossa vertaillaan ihmisten ULKONÄKÖÄ kuun, auringon ja ascendantin perusteella...
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #74 : 07.11.2007 18:12:16 »

tiedän naisen joka on synt. samana päivänä ja ollaan tällä hetkellä myös samassa työpaikassa. joten kyllä se vähän jännältä tuntui että rakastuin jotenkin siihen naiseen heti. satuttiin joskus kuppilassa samaan pöytään ja olin myyty mies sen naisen nähtyäni  Cheesy Cheesy  smitten
miespuolinen koulukaveri oli yläasteella kanssa rinnakkaisluokalla vaan en tiennyt sitä silloin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: