Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Täysin samana päivänä syntyneitä?  (Luettu 54267 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #90 : 27.12.2007 15:25:03 »

Olen syntynyt samana päivänä kuin isoisäni...  smitten Lukioaikoina olin jonkin verran tekemisissä ystäväni ystävän kanssa, joka oli muutamia tunteja nuorempi kuin minä. Järjestimme muutamana vuonna synttärijuhlat kimpassa... Koin hänet osittain samanlaiseksi kuin itseni, mutta osittain aivan erilaiseksi.
Juuri eilen sain kuulla myös eräästä vanhemmasta naisesta, joka on myös syntynyt 1.12., tosin 38 vuotta minua aiemmin.
Kyllä meitä siis löytyy  Cool
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #91 : 30.01.2008 23:41:21 »

Olen syntynyt samana päivänä kuin isoisäni...  smitten Lukioaikoina olin jonkin verran tekemisissä ystäväni ystävän kanssa, joka oli muutamia tunteja nuorempi kuin minä. Järjestimme muutamana vuonna synttärijuhlat kimpassa... Koin hänet osittain samanlaiseksi kuin itseni, mutta osittain aivan erilaiseksi.
Juuri eilen sain kuulla myös eräästä vanhemmasta naisesta, joka on myös syntynyt 1.12., tosin 38 vuotta minua aiemmin.
Kyllä meitä siis löytyy  Cool

Läheltä liippasi, minä synnyin 2.12. Jos olisin syntynyt reilut 2 tuntia aikaisemmin, niin sitten olisi sama syntymäpäivä kuin sinulla (tosin vuosi taitaa olla eri).
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #92 : 05.03.2011 23:23:19 »

Erittäin mielenkiintoinen viestiketju. En tunne ketään joka on samana päivänä syntynyt kuin minä, mutta yksi parhaimpia kavereitani on itseäni yhden päivän vanhempi iältä, ja huomaan meissä kahdessa hämmentävän paljon yhteisiä piirteitä, toki esim. musiikkimaussa ja leffamaussa on eroavaisuuksia mutta jos ajattelee yleiskuvaa, niin alkaa väkisinkin miettimään että ollaanko sattumalta samankaltaisia luonteeltaan vai vaikuttaako oikeesti syntymäaika noin paljon... Meinaan jos pitäisi kaikista maailman ihmisistä valita että kuka on mahdollisimman paljon samankaltainen kuin minä, niin kyseinen kaveri pääsee helposti top 5:een. Tuntuu siltä että molemmat luemme toistemme ajatuksia.......

Tunnen muutamia, jotka ovat syntyneet samana päivänä, joten pitääpä listata heitä tuohon:
SL & HK 1.2.94
Kaikista tuntemistani ihmisistä, jotka ovat syntyneet samana päivänä, niin noissa kahdessa on eniten eroa luonteessa, että ihan hämmentää, mutta jännää on se, että ovat keskenään kavereita ja tulevat hyvin toimeen keskenään, eli siinä mielessä ymmärrän tuon saman syntymäpäivän.

JV & MN 30.7.92
Ovat keskenään kaveruksia, ja hyvin tulevat toimeen keskenään, noista kahdesta jälkimmäinen on ekstrovertti, jopa turhan paljon... mutta ei se mitään, on tuo toinenkin ekstrovertti, ei yhtä paljon kuin kaverinsa, mutta ei voi olla huomaamatta yhteistä syntymäpäivää....

TM & VV 13.5.94
Ovat kavereita keskenään, esim. facebookissa tykkäävät melkein kokoajan toistensa kirjoituksista, päällisin puolin en löydä luonteissa samankaltaisuuksia, mutta kun miettii syvemmin, niin ovat loppupeleissä aika samanlaisia Cheesy

JA & JH 27.10.94
En tunne kumpaakaan läpikotaisin, joten vaikea sanoa, mutta molemmat ovat hyviä tyyppejä, joten siinä mielessä samanlaisia Cheesy

SJ & PO 14.9.94
Molemmat ihan helvetin ystävällisiä ja kilttejä (kiitos siitä), joten siinä mielessä samanlaisia Wink Mulla ja noilla on peräkkäisinä päivinä synttärit Cheesy

JH & KP 30.11.93
Kaikista ihmisistä, jotka tunnen, ja jotka ovat syntyneet samana päivänä, niin näistä kahdesta löytyy kaikkein eniten samoja piirteitä!!!! Molemmat ovat ilmiömäisiä puhumaan ihmiset ympäri asiassa kuin asiassa, ja molemmat ovat meikäläiselle "liian" hyviä kavereita asiassa kuin asiassa, esim. velat tulee meikäläisen lompakolle ajallaan ja molemmissa on se piirre, että kohtelevat mua sekä suurimpana kuninkaana että alhaisimpana rakkina. Eikä siinä vielä kaikki, heidän puheäänensä ovat lähes identtiset. Haluaisin nähdä sen tilanteen, että kohtaavat toisensa!!!!
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #93 : 06.03.2011 00:47:07 »

Olen syntynyt 20.01. En tiedä (vielä tähän mennessä) ketään, joka olisi samana päivänä syntynyt. Useampia kuitenkin tiedän, jotka ovat syntyneet 19.1.

Rajatapaus.

Edit: Hauska yhteensattuma oli, että edesmennyt äitini isä oli syntynyt 20.10. Samat numerot, mutta vaan eri järjestyksessä.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.07.2011 15:52:42 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
kirami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #94 : 12.07.2011 07:51:38 »

Onko kukaan syntynyt 25.06.1986 Huh Ois todella mielenkiitosta tietää onko yhtäläisyyksiä elämässä  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: