Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eroon ruumiista irtautumisen pelosta  (Luettu 18403 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 08.11.2005 12:20:48 »

Viime aikoina ruumista irtautumisia on meinannut tulla vaikka kuinka, viimeisin viime yönä. Heräsin siihen, kun astraalikehoni oli jo lähdössä liikkeelle pois fyysisestä kehosta. Päässäni surisi, värisi ja koko astraalikehoni tärisi holtittomasti. Pitelin kynsin ja hampain kiinni patjasta, etten karkaisi minnekään.

Kaikki kokemani ruumiista irtautumiset ovat olleet hyvin pelottavia ja erittäin todellisia (ei siis mitään unen aikaista ruumista irtoamista). Olen hyvin peloissani asiasta ja haluaisin päästä pelostani eroon, sillä siitä ei ole minulle muuta kuin haittaa. Ehkä taustalla on se pelko, että en pääse enää takaisin omin neuvoin. Jään Toiselle Tasolle, siis kuolen, ennen kuin olen saanut hoidettua elämäntehtävääni kokonaan (näin on ilmeisesti käynyt jossain elämässä ja olen joutunut hoitamaan seuraavassa elämässä nämä ylijäämätyöt muiden karman töiden lisäksi).

Haluaisin jo vapautua pois elämän kiertokulusta ja tiedän syvällä sisimmässäni olevani jo lähellä. En halua ottaa mitään riskejä sen suhteen, että tehtäväni jäisi kesken tai että loisin ylimääräistä karmaa. Ego käyttää tätä erittäin rankasti minua vastaan...

Neuvoja?
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #1 : 08.11.2005 12:28:17 »

Asiassa on jotain vikaa jos, irtautuminen on hallitsemaonta. Astraalimatka on täysin hallittu ja suunniteltu asia. uglystupid2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2005 12:45:01 »

Pystyn kyllä meditoidessa irtaantumaan ns. puoliksi. Olen tietoinen koko ajan sekä fyysisestä että astraalikehostani. Voin mennä minne haluan, tavata ketä haluan ja palata takaisin milloin haluan. Hyvin ihanaa! Ruumiista irtautuessa vaan pomppaan pois ja jätän fyysisen ruumiini taakseni. Joskus olen samassa tilassa sen kanssa, kerran pomppasin ihan toisiin sfääreihin.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #3 : 08.11.2005 14:59:24 »

Pystyn kyllä meditoidessa irtaantumaan ns. puoliksi. Olen tietoinen koko ajan sekä fyysisestä että astraalikehostani. Voin mennä minne haluan, tavata ketä haluan ja palata takaisin milloin haluan. Hyvin ihanaa! Ruumiista irtautuessa vaan pomppaan pois ja jätän fyysisen ruumiini taakseni. Joskus olen samassa tilassa sen kanssa, kerran pomppasin ihan toisiin sfääreihin.

No mistä pelko, viime yönä. Shocked Shocked Shocked
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2005 15:01:09 »

Ilmeisesti siitä, että tämä tahaton ruumiistairtautuminen on hyvin totaalinen: se jättää taakseen fyysisen kehon ihan kokonaan. Aivan kuin kuollessa. En myöskään pääse pois omin voimin ja koen tilanteen hyvin ahdistavaksi. Meditoidessa se yhteys fyysiseen kehoon pysyy koko ajan yllä.
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #5 : 08.11.2005 18:32:35 »

Käytännön tasolla makuuasento voi olla otollinen hallitsemattomuuteen. Jos on tottunut siinä asennossa meditoimaankin niin body ei aina tiedä mikä on menossa. Luulisin.

Egon voi vaikka pakottaa kaikenmaailman turhaan nöyristelyyn. Ihan vaan harjoitukseksi. Smiley Smiley Smiley
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 08.11.2005 20:50:35 »

Minulla ei varsinaisesti tuohon ole mitään sanomista, mutta voin kertoa, miten itse olen 'turvallisesti' kokenut kyseisiä asioita.

Olen toiminut aivan päinvastoin.
Olen puhdistanut egoa, mieltä, tunnetraumoja yms, ihan tässä arjessa ja sitten kaikki ne ns.'korkeamman itsen/tajunnan alueet' ovat vain kivasti laskeutuneet siihen tyhjään tilaan, joka minussa on avautunut, kuin 'loistava tähtisade'.

Minun ei siis ole tarvinnut lähteä etsimään niitä, olen vain tehnyt tilaa itselle 'entuudestaan tiedostamattomille puolilleni'.

Silloin ei myös ole 'vaaraa', että 'ego' lähtee näille matkoille mukaan ja asettuu muille 'taajuuksille' päällepäsmäriksi...sinne kun se pääsee, sen 'aisoissa pitäminen' on paljon hankalampaa ja siellä se saa myös suurempaa arvostusta, eikä hevillä luovuta. Riipuen tietysti kyseisen persoonallisuuden arvomaailmasta.
 Smiley

Tätä ei kannata ottaa tosissaan. Wink
Toivottavasti joku muu osaa neuvoa paremmin sinua!

 smitten
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #7 : 09.11.2005 08:09:08 »

Pystyn kyllä meditoidessa irtaantumaan ns. puoliksi. Olen tietoinen koko ajan sekä fyysisestä että astraalikehostani. Voin mennä minne haluan, tavata ketä haluan ja palata takaisin milloin haluan. Hyvin ihanaa! Ruumiista irtautuessa vaan pomppaan pois ja jätän fyysisen ruumiini taakseni. Joskus olen samassa tilassa sen kanssa, kerran pomppasin ihan toisiin sfääreihin.

Kannattaisiko lukea alan opus Astral Dynamics.
http://www.suomalainen.com:80/sk/servlets/ProductServlet?action=productInfo&productID=2803190
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: