Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelien nimet  (Luettu 27436 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 01.08.2006 10:23:25 »

Oletteko saaneet tietoonne enkelinne/enkelienne nimiä? Ja minkä tason enkelit teitä opettavat?

Millä tavalla olette saaneet nämä tiedot? Tämä on nyt minulle tärkeää -joten olisin todella iloinen jos kertoisitte!  smitten

Suuri kiitos jo etukäteen!

tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #1 : 01.08.2006 10:28:02 »

Millä tavalla olette saaneet nämä tiedot? Tämä on nyt minulle tärkeää -joten olisin todella iloinen jos kertoisitte!  smitten

Esittää mielessä kysymyksen ja mikä nimi pulpahtaa ensimmäisenä mieleen..? Smiley
Sellaisella konstilla olen ainakin jotain nimiä saanut.
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2006 10:52:10 »

kyllä se enkelin nimi tulee sitten joskus "ilmi" .
Omani tuli esiin energiahoidossa.. nimi oli  angel´
Nancy...
« Viimeksi muokattu: 04.09.2006 22:03:23 kirjoittanut HELI1 » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.2006 12:02:41 »

Minulle on sanottu, että suojelusenkeli antaa oman nimensä vain suoraan lapselleen (tai ainakin minun kohdalla ovat tehneet niin, kun olen kysynyt ystävien enkeleiden nimiä). Muuten enkelit kertovat nimiään kernaasti, sillä ilmeisesti he ovat huomanneet, että meitä rauhoittaa saada tietää, kenen kanssa tarkalleen ollaan tekemisissä.

Oman enkelini nimi on Athamaijos.
Ystäväni enkeli, joka ei paljastanut omaa aitoa nimeään minun kautta ystävälle, halusi, että häntä kutsutaan nimellä Gaaleb.
Toinen samanlainen tapaus sattui, kun ystäväni ystävä halusi tietää enkelinsä nimen. Enkeli ei antanut minulle suoraan omaa nimeään vaan pyysi, että häntä kutsuttaisiin nimellä Jacklin.
Toisen ystäväni enkelin nimi on Mi Andria.
Athamaijoksen seurassa liikkui joskus joitakin kuukausia enkeli nimeltä Plotemaijos tai Ploemaijos. En saanut nimestä ihan selvää.
Ystävääni ja minua saapui kerran suojelemaan enkeli nimeltä Prometheus.

Siinä muutamia nimiä, joihin olen törmännyt ja joita muistin näin äkkiä Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 01.08.2006 14:01:11 »

Olen hirvittävän iloinen vastauksistanne!  Smiley Kiitos niistä!  smitten

Kysyin tätä, koska sain eilen tietää oman enkelini nimen ja vähän hätkähdin sitä...
Minun enkelini nimi on Zelda ja hän on Yksi Arkkienkeli Rafaelin enkeleistä ja hänen tehtävänään on opettaa minua.

Vähän säikähdin tuota nimeä, sillä olen pitänyt sitä nimeä vähän noitamaisena (Teininoita Sabrinassahan on se noita nimeltä Zelda...Toisaalta oman sukuni historiassa on ollut noitia eli parantajia.... joten nyt alkoi tuntua jo ihan luonnolliselle... Ottaen huomioon, että olen pitänyt itseäni vähän "noitatyttönä" koko elämäni ajan....ja taisinpas jollain keskustelupaltalla kirjoitellakin tuolla nimellä.....)...

Kertokaapas muutkin enkeleidenne nimiä -Osa tuntuu olevan aika vaikeita lausuttavia...  :Smiley

angel Valoa&Enkeleitä angel
« Viimeksi muokattu: 01.08.2006 14:04:32 kirjoittanut *~*astraali*~* » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 01.08.2006 14:06:52 »

Zelda - voi ei, Nintedolle on julkaistu saman niminen pelisarja, jossa on prinsessa Zelda  Grin Sarja on ollut pyörimässä Nintendon julkaisussa aina 80-luvulta lähtien ja on yksi tunnetuimmista pelisarjoista ikinä.

Todella ihanaa kuulla, että sen niminen enkelikin on olemassa ^__________^
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #6 : 01.08.2006 14:12:57 »

Zelda - voi ei, Nintedolle on julkaistu saman niminen pelisarja, jossa on prinsessa Zelda  Grin Sarja on ollut pyörimässä Nintendon julkaisussa aina 80-luvulta lähtien ja on yksi tunnetuimmista pelisarjoista ikinä.

Todella ihanaa kuulla, että sen niminen enkelikin on olemassa ^__________^

No arvaa kauhistuinko, kun googletin tuon nimen ja tuli tuo peli vastaan....  Grin Ei naurattanut eilen ei. Ajattelin, että nyt kyllä joku pilailee kanssani mutta kyllä tämän saman vastauksen olen saanut nyt joka kerta... Ensin tiesin, että nimi alkaa Z-kirjaimella, sitten illalla tuli loppu nimi. Mutta nimi on kuulema Pyhä ja vastauksen sain Jeesuksen Kristuksen nimessä (kuten kaikki) joten uskallan jo luottaa siihen.
Mutta tosiaan.... prinsessa Zelda... (kysyin vielä, että löytyykö hänen nimensä netistä jos etsin... ja löytyi... monta linkkiä)  2funny
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #7 : 01.08.2006 14:29:55 »

Zelda - voi ei, Nintedolle on julkaistu saman niminen pelisarja, jossa on prinsessa Zelda  Grin Sarja on ollut pyörimässä Nintendon julkaisussa aina 80-luvulta lähtien ja on yksi tunnetuimmista pelisarjoista ikinä.

Todella ihanaa kuulla, että sen niminen enkelikin on olemassa ^__________^

Hei, mie muistan kanssa tän pelin. Meillä jopa oli se sekä on vielä video, jossa on Zelda. Oiskohan tämä Zelda video muuten missä?!?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 01.08.2006 14:39:29 »

Mun enkelin nimi on Sara-Maria smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #9 : 01.08.2006 15:02:55 »

Esittää mielessä kysymyksen ja mikä nimi pulpahtaa ensimmäisenä mieleen..? Smiley

Näinkö yksinkertaista.. Huh
 Entä jos ei pulpahdakaan mitään.. (jänskättää kysyä jos ei vastausta saakkaan..)
    olen kuitenkin varma, että minullakin ainakin yksi enkeli on..
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #10 : 01.08.2006 15:11:06 »

Esittää mielessä kysymyksen ja mikä nimi pulpahtaa ensimmäisenä mieleen..? Smiley

Näinkö yksinkertaista.. Huh
 Entä jos ei pulpahdakaan mitään.. (jänskättää kysyä jos ei vastausta saakkaan..)
    olen kuitenkin varma, että minullakin ainakin yksi enkeli on..

En minäkään suoraan ja heti vastausta saanut. Minuakin vähän jännitti... joten en ole ollut edes kovin vastaanottavainen sen suhteen...
Kannattaa hiljentyä ja suojata itsensä kultaisella valolla. Minä meditoin aina makuullani sängyllä.
Minäkin sain ensin alkukirjaimen, jonka jälkeen varmistin sen kristallihailurillani. Sitten nimi pulpahti kokonaisena mieleen -samoin se mistä hän tulee jne. Nämäkin asiat varmistin vielä heilurillani. Monta kertaa kysyessäni sain aina samat vastaukset.

Sinulla on monia enkeleitä lähelläsi ja varmasti saat heihin yhteyden!
Rakastettu olet!  smitten smitten
 smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #11 : 01.08.2006 15:37:32 »

Kuulostaa niin yksinkertaiselta, mutta sen verran vaikelta, että voisin hyvin kuvitella sen menevn juuri noin.  Wink

Ehkä se tosiaan ei tule mieleen juuri sillä siunaaman sekunnilla kun sitä ajattelee vaan vähitellen...  :Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #12 : 01.08.2006 17:13:02 »

En minäkään suoraan ja heti vastausta saanut. Minuakin vähän jännitti... joten en ole ollut edes kovin vastaanottavainen sen suhteen...
Kannattaa hiljentyä ja suojata itsensä kultaisella valolla. Minä meditoin aina makuullani sängyllä.
Minäkin sain ensin alkukirjaimen, jonka jälkeen varmistin sen kristallihailurillani. Sitten nimi pulpahti kokonaisena mieleen -samoin se mistä hän tulee jne. Nämäkin asiat varmistin vielä heilurillani. Monta kertaa kysyessäni sain aina samat vastaukset.

Sinulla on monia enkeleitä lähelläsi ja varmasti saat heihin yhteyden!
Rakastettu olet!  smitten smitten

Kiitos..  smitten  smitten
nyt jänskättää vähemmän  Smiley
Tänään kun lapsen saan unille,
niin kokeilen neuvojesi avulla selvittää enkeleideni nimiä ..yksikin olisi hienoa.  smitten  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 02.08.2006 08:53:13 »

Zelda-videoita taisi olla useampikin (en ole itse niitä nähnyt). En usko, että kovinkaan helpolla löytää, mutta kannattaa tsekata kaikki divarit läpi...  Wink Tai yrittää hakea netistä.
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #14 : 02.08.2006 21:14:51 »

Voisiko nimeä kysyä heilurilla?

Olen kerran kysynyt enkelini nimeä tuolla neuvomallanne tavalla, mutta en ole varma sainko oikeasti yhteyttä enkeliini vai tulivatko nimet vaan omasta mielikuvituksestani. Olisi mukava varmistaa asia..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: