Sivuja: 1 ... 13 14 [15]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä nimimerkkisi on peräisin?  (Luettu 110333 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #210 : 05.12.2008 14:49:17 »

Ezikko on teiniximpi muoto kauniista ja vaateliaasta kasvista, Esikosta. + Olen meidän perheen esikoinen ja nimeni ensimmäinen kirjain alkaa e:llä. : )
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #211 : 06.12.2008 06:37:22 »

Nimi on viittaus Japanin kirjallisuudessa esiintyvään demonivelhoon, eräänlaiseen Japanin Draculan avatariin, joka luotiin tuhoamaan Tokio erinäisten sattumusten kautta. Symboloi sellaista vapaudentajua, että kun ei kerran voi paeta menneisyyttä eikä tulevaisuutta, kannattaa sitä suuremmalla syyllä ottaa kaikki mahdollinen irti siitä mitä voi tehdä. Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #212 : 12.12.2008 00:07:41 »



                                          knuppel2

                   Huispaus ja luuta perään. Josko kieroon katsoen näkee oman

                      peräpeilinsä kaartuvan ihan eteensä? Jolloin voi kumartaa!


                                            smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #213 : 24.12.2008 02:14:48 »

Öh, olenko mä vastannut tähän... Huh  No toistetaan asia sitten, jos olen jo aikaisemmin aukaissut sanallisen läpeni Tongue

Joskus lukiovuosina, kun olin saanut graafisen laskimen, jotka olivat kuuminta hottia (??) silloin, sävelsin (eli tein) laskimeeni joitakin pelejä, joita oli sitten kiva latailla myös kavereiden laskimiin. Sitten piti keksiä tekijänimi, joku lyhyt ja ytimekäs. Alkuun otin nimimerkiksi nimikirjainteni ja syntymävuoteni, eli eka versio oli ms82, mutta se ei vaan kuulostanut kovin iskevältä. Tuolloin fanitin kovasti Bomfunk MC'siä, joten lainasin Bommareiden nimen loppuosaa ja syntymävuottani ja nimimerkki koki yhden kirjaimen vaihdoksen mc82:ksi. Ko. nimimerkki on jäänyt elämään kaikille keskustelupalstoille, se on vaan lyhyt ja ytimekäs ja muutenkin kait istuu ihan hyvin tämmöiselle räpätädille Grin

Eli olipas huikea tarina Grin  Nimimerkki koostuu siis elektroryhmä Bomfunk MC'sin nimen loppuosasta ja syntymävuodestani eikä suinkaan Medium Coelista, mitä monet astroilijat voivat ehkä virheellisesti luulla Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #214 : 28.12.2008 21:25:21 »

mulla alunperin oli Ronya, välillä eessä ms välillä ei.. nimi on alkujaan taiteilijanimi ajoilta jollon tanssin ja erilaisilla foorumeilla sittemmin käytössä, jälkeenpäin vääntäyty ironiaksi
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #215 : 29.12.2008 20:15:46 »

Nimimerkistäni löytyvät etunimeni ja toisen nimeni kirjaimet ja olen tykästynyt
geometrisiseen symbooliin ,siinä on jotakin henkevää.... aspect_tri aspect_tri angel
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #216 : 31.12.2008 23:44:24 »

Kehityskulku:

Tigrinum lyhentyi lempinimeen Tigris, josta tuli Tigrix silloin kun Jinx ja marix saivat molemmat hyviä uutisia työrintamalla (ajattelin että x tois onnee,, Wink )

Mutta Tigrinum olen ollut aiemmin toisessa paikassa, nimittäin Lilium Tigrinum = tiikerililja...
Tiikeri siksi että rakastan kissaeläimiä, oranssia ja raitoja ja Lilja siksi, että se on toinen nimeni.

Ennen Lilium Tigrinumia olin Lilium Candidum, joten Lilium on se nimi mistä kaikki lähti.

Mutta se oli toisaalla. Täällä oon ollut valonkantaja, Elonkerjuu, Sparkle In The Distance, Irish ja Kaylee näiden tiikereitten lisäksi..
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #217 : 26.04.2009 17:25:32 »

lempinimestä
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #218 : 28.04.2009 15:18:58 »

 Vääntö omasta etunimestä. Ei mitään tekemistä enkelien kanssa, vaan kun duunikoneelle ei käynyt oma nimi ja miljoona nimimerkkiä ja salasanaa pitäis muistaa.  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #219 : 21.07.2009 01:11:50 »

Sleipnir oli Odinin, skandinaavisen ylijumalan mahtava kahdeksanjalkainen ori, jonka kotitalli oli Asgardissa, ylisessä maailmassa. Se laukkasi tuulta nopeammin ja ylitti kaikki esteet. Sleipnir keräsi taistelussa kaatuneiden soturien sielut ja vei ne Valhallaan, sankarien asuinpaikkaan.

Sleipnirin isä oli mahtava Svadilfari, valtava musta ori, joka kuului eräälle jättiläiselle. Jätti tarjoutui eräänä päivänä rakentamaan hevosensa avulla muurin Asgardin suojaksi kolmessa talvessa, mikäli saisi palkkioksi auringon, kuun ja puolisokseen Freija-jumalattaren. Jumalat pitivät tehtävää mahdottomana ja suostuivat. Jättiläinen pyysi lupaa aasoilta käyttää Svadilfaria apunaan, johon Loki suostui. Svadilfari oli kuitenkin vahva ja suuri apuri, ja jättiläinen näytti onnistuvan. Aasat käskivät Lokin keksiä tapa, jolla jättiläinen ei onnistuisi. Loki otti harmaan tamman muodon ja vietteli Svadilfarin pois isäntänsä luota. Yhdessä Svadilfari ja Loki saivat varsan, ihmeellisen Sleipnirin. Kun jättiläisen aika loppui ja muuri jäi valmistumatta, Loki otti ihmisen hahmon ja palasi Asgardiin Sleipnir mukanaan. Odin ihastui ikihyviksi ja otti Sleipnirin ratsukseen.

**# VERÐANDI: Old Norse name meaning "present; that which is happening; in the making." In mythology, this is the name of one of the three Norns, a goddess of destiny. The other two are Skuld  ("future") and  Urðr ("fate; that which happened").
« Viimeksi muokattu: 08.08.2009 10:49:54 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #220 : 16.11.2009 05:46:04 »

Mina kerran raamatusta loysin maininnan mut taisi olla jemima.. tarkoitti siella rauhan kyyhky.. mukautui minun suussani jeminaksi. tyytyvainen olen ollut vaikka toisinaan haluaisin jotain hieman sarmikkaampaa Wink
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #221 : 16.11.2009 05:47:18 »

katsos kun en osaa kirjoittaa omaa nickia Grin
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
mirka222
Vieras
« Vastaus #222 : 21.11.2009 13:29:10 »

N=olen nainen ja 2-numero on aina kiehtonut...en muista miksi juuri 3 kakkosta pistin nimimerkkiini, olisikohan 2 kakkosta ollut varattuna
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15]
  Tulostusversio  
 
Siirry: