Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pirjeta pöllähti paikalle  (Luettu 3710 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pirjeta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Kauris, nouseva Jousimies


Profiili
« : 11.07.2006 17:12:50 »

Tervehdys kaikille Cheesy!

Olen näillä sivuilla satunnaisesti pyörähdellyt. Vasta eilen sain aikaiseksi rekisteröityä. Kaikki tällä palstalla esiintulevat asiat ovat kiinnostuksen kohteena. Erityisesti olen kiinnostunut erilaisista horoskooppitulkinnoista, olivat ne sitten länsimaisia tai kiinalaisia. Olen kaikkiruokainen. Aikoinaan jo tilasin näiltä sivuilta vuosihoroskoopin ja luonneanalyysin. Nyt tilasin uudet ja lisäksi sisäisen soturin. Aika hyvin käyvät yksiin fiilisteni kanssa.

Palaan nähtävästi aina ja kaikkiallan näiden astro-asioiden pariin, irti en pääse. Varsinkin, kun elämässä tapahtuu isoja muutoksia tai järkyttäviä tapahtumia, kuten nyt, niin sitä hakee selityksiä niille. Asia sitten erikseen, löytyykö selityksiä  Wink.

Mitäs kerron itsestäni: Olen 45 v. nainen (vaikka Bob Marley avassa onkin, hällä on vaan niin kivat rastat  Grin). Länsimaisessa horoskoopissa olen kauris, nousumerkkinä jousimies. Kiinalaisessa löytyy metalli-rotta.

EDIT: kirotusvireitä Wink
« Viimeksi muokattu: 23.12.2006 00:17:20 kirjoittanut pirjeta » tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #1 : 11.07.2006 17:56:42 »

Welcommen vaan!! Sekaan mahtuu ja aikaa vierähtää helposti ihan liiankin kanssa.. 2funny

Mielenkiintosen kuulosia harrastuksria teitillä, itellä kun ei muka ole aikaa kuin nukkumiseen.. Tosin muutoshan tässäkin sitten tuli  Embarrassed
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Oikku67
Vieras
« Vastaus #2 : 11.07.2006 22:53:04 »

Tervetuloa seurahan pirjeta  coolsmiley
huh, kiirettä sinulla ainakin riittämiin, mutta mukavaa kun tännekin ehdit..   Grin


Oikku67
tallennettu
pirjeta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Kauris, nouseva Jousimies


Profiili
« Vastaus #3 : 11.07.2006 23:52:47 »

Kiitos, kiitos  Smiley!

Yritän tännekin ehtiä kirjoittelemaan, olen muutamalla muullakin foorumilla mukana. Välillä tulee valinnan vaikeutta, että mitä ehtii seuraamaan ja minne ehtii kirjoittelemaan. Mutta ainakin lupaan lukea juttujanne. Aikamoinen sarka onkin edessä kun katselin noita viestien määriä foorumissa  Wink.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 26.07.2006 17:33:44 »

Mitäs kerron itsestäni: Olen 45 v. nainen (vaikka Bob Marley avassa onkin, hällä on vaan niin kivat rastat  Grin). Menin avioon pitkän avoliiton jälkeen tän vuoden toukokuussa (tämä ei ole se järkyttävä tapahtuma).

Hei "pirjeta"


Tervetuloa joukkoomme

(http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/d065.gif)

Onnittelut uuden rohkean elämän askeleen ottamisesta



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 26.07.2006 18:48:42 »

Tervetuloa Pirjeta  smitten

Harrastuksistasi tuo taiji on tuttu, mutta nuo yiquan ja qigong aivan outoja sanoja, lienevät itämaisia budolajeja?  :Smiley
Suunnittelen syksyllä aloittavani tuota taiji'tä, kiinnostaa kovastikin  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #6 : 27.07.2006 09:02:48 »

Tervetuloa vaan joukkoomme!

 Smiley  Smiley Wink  Wink  Cheesy  Cheesy Grin  Grin  Angry  Shocked  Cool  Huh  Tongue  angel  Cry   smitten


 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
pirjeta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Kauris, nouseva Jousimies


Profiili
« Vastaus #7 : 29.07.2006 00:49:00 »

Kiitos tervetulotoivotuksista! Kiva tulla joukkoonne Smiley. Yritän kantaa korteni kekoon ja osallistua resurssien puitteissa keskusteluun  Wink.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: