Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä peittää Aurinkosi?  (Luettu 30638 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« : 27.11.2019 10:39:41 »

Hei Parantajat!

Olisi mukava kuulla, kuinka teidän kartoilla aurinko aktivoituu tulevan vuoden 2020 aikana. Itselläni on tulossa seuraavanlaisia ohituksia:
Su 8.3.2020 Jupiter sulkeutuva neliö Aurinko
Toimitko henkisten päämääriesi mukaisesti?
Kosminen ja universaalinen kehitys riippuu jokaisen ihmisen kyvystä elää itselleen ja tehdä niitä asioita, joista todella tuntee nauttivansa. Tällainen elämäntapa on puhtainta elämäntehtävänsä suorittamista. Mahdatko sinä elää todellisten henkisten päämääriesi mukaisesti ja elämästäsi nauttien vai oletko eksynyt pois polultasi, saa ainakin jotain selvennystä tällä jaksolla. Tunnet selvää tyytymättömyyttä ja haluttomuutta sellaisia asioita kohtaan elämässäsi, jotka eivät palvele todellista luovuuttasi ja estävät siten sinua kehittämästä itseäsi alueille, joilla voisit todella menestyä.

Kuuntelemalla omia tyytymättömyyden tunteitasi ja negatiivisia reaktioitasi tällaisena aikana pääset selville, mitkä alueet ja ihmiset olet asettanut salvaksi henkilökohtaiselle menestyksellesi. Jo pelkkä tiedostaminen auttaa poistamaan esteet kehityksesi tieltä, mutta se edellyttää päivittäistä itsesi tarkkailua ja jokaisen huulille tulevan syytöksen muuntamista kysymyksen muotoon: "Miksi teen niin kuin teen, vaikka se ei tunnu ollenkaan hyvältä?" Jos tähän pystyt niin selviät pienillä menetyksillä ja tulet lähiviikkoina löytämään monia paljon paremmin henkilökohtaisia kykyjäsi vastaavia mahdollisuuksia.


Ti 17.3.2020 Mars sulkeutuva neliö Aurinko
Su 26.7.2020 Jupiter sulkeutuva neliö Aurinko
Pe 30.10.2020 Jupiter sulkeutuva neliö Aurinko

Koen, että oma luovuuteni on tälläkin hetkellä kovin tukossa ja arvostelen koko ajan kaikkia ja kaikkea ympärilläni. Ja sätin itseäni joka kerta, kun moite ja muu ärsytys purkautuu ulos.

Joko teidän luovuutenne on päässyt esiin ja miten olette saaneet "pilvet väistymään aurinkonne tieltä"?

-M
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.2019 10:49:54 »

Mulle on tulossa ensvuoden tammikuussa  pluto aspect_opp aurinko ja  saturnus aspect_opp aurinko (mulla on saturnuksen paluu).
Maaliskuussa  jupiter aspect_opp aurinko .

Yritän olla miettimättä noita etukäteen, ku joskus muutama vuos takaperin noita transiitteja katselin kauhulla et ei helvetti mikä mulla on edessä. En halua piruja maalailla seinille.
Mut ei kaikki välttämättä oo negatiivista vaikka ne oppositioita onkin. Täytyy vaan asennoitua noihin jotenkin varauksella...  Cry

Ainiin se luovuus, Koska  aurinko , niin kattelen mun  leijona merkurius ja  leijona laskusolmua joka on  11. huoneessa, siitä oppositio mun 5. huoneen luovuudelle missä on  vesimies noususolmu. Tällä hetkellä teen musiikkia ja pidän blogia. Mutta taloudellisesti se ei oo kannatavaa. Mulla on yks iso projekti menossa musiikin suhteen ja odottelen vastausta isommalta taholta.
Mulle on ollu vaikeuksia löytää luovuuteni, oon aina vaan sivuuttanu sen jotenkin. mut joku "tie", on vielä vähän hakusessa. Oon koittanu opetella hauskan pitoo, opetella olemaan ystävä ja löytämään hauskuutta eri asioista, varsinkin tosta luomisesta.

Mun  aurinko on 10. huoneessa  aspect_con  jupiter ja  chiron . Mut en oo koskaan oo tuntenu vetoo parantajan rooliin.
« Viimeksi muokattu: 27.11.2019 11:06:21 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2019 14:01:38 »

Kiva, kun vastasit downtempo!

Koitan jossain vaiheessa perehtyä noihin aspekteihin tarkemmin ja palata sitten asiaan. Sillä välin olisi kiva, jos ilmaantuisi muitakin, joilla tuo Aurinko on tekemässä "jotain" ensi vuoden aikana  Smiley

-M
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
anon99892
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 01.01.2020 18:56:43 »

Heippa!
Täällä yksi parantaja lisää joka haluaa kommentoida. Grin
Luin että parantajana keskityn parantamaan ensisijaisesti itseni ja ollen siten parantajana toisille, pelkkänä esimerkkinä, kuten ymmärsin asian. En ole koskaan voinut ajatella itseäni minään saarnaajaparantajana, vaan luotan jokaisen omaan itsensä muuttamisvoimaan. Sehän on jokaiselle mahdollista kun vain tietää mitä ja kuinka parantaa. Siinä vaiheessa kukin varmaan pyytää apua joltain toiselta ja silloin voin olla ehdokkaana auttamaan oman kokemukseni voimalla.
Riittääköhän tämä?
tallennettu
Henrik
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4 : 27.03.2020 06:26:02 »

Terve parantajat! Vuosi 2020 potkaisi niin kovaa käyntiin että kompastustuin hiukan. Olin hetken hämilläni ja olo oli kuin haamulla kun sain yhteyden suureen jumalalliseen. Teen Dj keikkaa ja se on ollutkin valtava seikkailu. Joka vklp soitin päätyttyä olen joutunut mitä hurjempiin seuroihin, keskelle suuria draamoja sekä huonosti voivien ihmisten lähelle. Intuitiotani ja sisäistä muinaista viisautta kuunnellessani ja tietysti universumin voimin olen kuin ihmeenkaupalla paratanut ja laittanut hyvää liikkeelle kuin lumivyöryn. Olen auttanut suurella suullani sekä toiminnoillani ihmisiä kehittymään suuresti. Muistan kun yksi kavereistani sanoi että ei hän pysty muuttumaan minnekkään ja voi vai huonosti, totesin siihen hänelle vai että "olet lopettanut kehityksen, jos väität että et pysty muuttumaan" tämä siis tapahtui syksyllä. Olen avannut suuresti hänen silmiään  ajankanssa ja nyky päivänä hän on onnellinen ja hyvin kiitollinen, sekä on itsekkin lähtenyt levittämään valontyötä ja tajunnut että kaikella tosissaan on tarkoitus. Opiskelin viime syksystä jouluun paimiossa elektronisen musiikin ja biisien teon alalla.. Nohh.. Enpä siellä hirveesti mitään oppinut, mutta se ei ollutkaan tarkoitukseni siellä, vaan se valotyö, koska ammattini on valotyöläinen. Kävin antamassa rauhaa, rakkautta sekä harmoniaa, ja uusia näkökulmia elämälle siellä. Muutin sitten lohjalle tammikuussa, koska huomasin tämän kaupungin tarvitsevan minua kipeesti juuri silloin. Olin hyvin vaikuttava persoona ja tekijä lohjan kuumimmalla yökerholla. Kun alotin siellä soittamisen (jo syksyllä) porukka oli hyvin agressiivisia ja epäkunnioittavia, varsinkin naisia kohtaan. Minullekkin jatkuvasti tultiin räyhäämään ja purkamaan raivoa. Otin ihmiset avosylin vastaan ja toteutin heidän toiveensa ja laitoin halailu käytännön liikkeelle. Autoin heitä ymmärtämään että, meillä jokaisella on paras musiikki maku, ethän sä kumminkaan paskaa musaa kuuntele, niim että se ärsyttää muutenvaan? Mutta se mikä on sulle paskaa niin on toiselle ihan parasta! Ihmiset ovat ruvenneet paljon avoimimmiksi uusien musiikkien suhteen ja odottavat nykyään kiltisti että pääsevät luokseni juttelemaan, annoin heille ihan vapaan pääsyn Dj koppiin katsomaan mitä teen tai istumaan turvaan tai poistamaan yksinäisyyttää tai mitä milloinkin. Sain lopetettua tappelut miltein kokonaan, jotain ihan pieniä kräniä lukuunottamatta. Asikas määrä kasvoi, miehet lopettivat pervoilut, kun pääsin kertomaan että, naiset eivät keinuta niitä perseitä teille hyvä herrasväki. He ovat siellä lavalla kuuntelemassa shake thattiä tunteakseen olevansa nainen, korostaakseen omaa naiseutta ja tuntevansa olevan elossa ja kaunis. Eivät he kaipaa sinne tankopystyssä korvat savuten juoksevaa sonnia hanuriin kiinni. Työntekijöiden viihtyvyys parani ja he ovat myös ottaneet halailu käytännön ja läheisyyden mukaan työhönsä. Tällä hetkellä sisäinen pakkoni ajatti minut hankoon. Nuoriso täällä kuolee synkkyyteen ja vähintäänkin tylsyyteen, ja näin nyt kun ravinelit sulki ovensa, niin meni tulon lähde. Rupeen kumminkin nyt nuorison tähden opettamaan heitä Dj ksi ja siinä tietysti kaupanpäälle henkistä kehitystä. Aloitin tubettamisen myös, joka sai paljon positiivista tuulta purjeisiin (kiitos seppo että autoit minua kuuntelemaan itseäni) videoideni tarkoitus on tuoda valoa ja positiivista latausta ihmisiin sekä inspiroida heitä heittäytymään kosmoksen jumalallisees virtaan. Minulla on oma "raamattu jonka olen kirjoittanut heidän kanssaan. Ja tämä tieto minun täytyy jakaa maailmalle vielä musiikin, taiteen, näytelmien ja oman persoonallisuuteni avulla. Tavoitteena päästä vielä tomorrowlandin yli! Kevyttä eikä helppoa tämä tie ei ole, mutta sitäkin antoisampaa.

Ymmärrys on voimaa
Tieto on valtaa
Maltti on valttia

Aseta toive, ja tee sen eteen minkä voit ja anna asialle aikaa tapahtua, loppu jää universumin käsiin. 22.2.19 kun sain naurettua oman pahoinvointini pihalle, rupesin näkemään muiden ihmisten huonovointisuuden. Kun aloin ymmärtämään itseäni ja rekisteröin jokaisen tunteen viime vuonna, olen kyennyt auttamaan muita. Heidän heikkous on minun voimani. En voinut vain enään jäädä paikalleni! Aloin jo heti vaikuttamaan kulttuurillisesti ja luotiin aika menestyksellinen näytelmä, saatin kutsu mikkelin teatteri festariin ja liputkin myytiin heti loppuun. Minä en ole ruumiini, minä en ole minun mieleni, kuka minä olen? Wink jos kiinnostaa kurkkaa mitä youtube sisältää niin voi etsiä käyttäjää nimellä Henkke Tales. Nyt pitää ruveta nukkumaan. Hyvää yötä, vai sainoisko jo aamua. Sitä nukkuu kun kerkee, koska valotyö on hoidettava silloin kun se eteen astuu, mutta onneksi on siunaukset ja universumin poweri puolella. Mullakin on vielä paljon opittavaa kyllä itsestäni ja korjattavaa. Kiitos teille näistä hyvistä asioista joita sain lukea täällä

Peace love & harmony <3 smitten

Ps. Täytyy ruveta opiskelemaan paremmin vielä astrologiaa, kun en ihan ole vielä kärryillä mitä kaikki meinaa. Esim huoneet? xD
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.2020 08:35:17 »

Mahtavaa auttamista ja kehitystä Henrik!  angel Tällaista paljon lisää planeetalle.   smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #6 : 10.07.2020 02:17:54 »

... Eräässä saamassani viestissä puhuttiin parantumisen paradoksista: Voit parantaa itse itsesi, mutta et voi tehdä sitä yksin...
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #7 : 21.01.2021 17:18:48 »

Tää on kyllä loistavasti sanottu siitä miksi naiset tanssivat niin seksikkäästi, eivät miesten vuoksi, vaan: "Tunteakseen olevansa nainen, korostaakseen omaa naiseutta ja tuntevansa olevan elossa ja kaunis."
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: