Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Varmuus oikeasta suunnasta  (Luettu 7143 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
varpuzione
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 23.03.2022 12:04:37 »

Hei, kiitos ennen kaikkea Sepolle näistä kannustavista kulta-ajan tiedoista joita saamme vastaanottaa. Itseäni kiinnostaa aihe, joka varmaan ohittaa monia ihmisiä maailmassa, Mikä on oikea ratkaisu sille mitä teen, sille että valitsen oikein? Osaanko oikeasti kuunnella sisintäni, sitä syvää sisintäni, joka tietää? Silloin kun tieto tulee korkeimmalta minältäni.
Ajatus siitä, etten osaakaan käyttää tätä loistavaa kultaista mahdollisuutta hyväkseni, ja tehdä omaa elämääni suurempia ratkaisuja , tekoja , ajatuksia , sanoja, joista on iloa ja avaruutta myös muille (voi olla jopa suurille joukoille).
Luonto ontärkä hiljentymisen lähde, meditaatio, rauhoittuminen, kyllä tiedän tavallaan mikä on hyväksi. Levottomuus ja sisälläni pursuavat ajatukset eivät ole antaneet rauhaa. No niin pyydän siis rauhaa myös teille muille tämän ajan kultasumussa kulkijoille.
Kuten Seppo kirjoitti, voi olla niin, että teetkin ratkaisuja n.s olosuhteiden, järjen vastaisesti täysin päin vastoin ja itsekään et aina tiedä miksi, mutta eteenpäin kulkiessa sitten näkee mitä kultajyvät tuovat mukanaan.
Onnea kultajyvien nokkimisessa ja levittämisessä maailmaan. Kiitos.
Jos joku haluaa keskustella ja kertoa omista kokemuksista ja luottamuksesta niin kiitos.
tallennettu
lamourem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 01.05.2022 07:37:34 »

Hei Kulta-ajan Sanansaattaja!
Oikean "mentorin" löytäminen on ollut erittäin arvokasta. Meditaatiomatkoilla vahvistan tietoisuuttani siitä, että minun kuuluu jakaa oppeja ja tietoa tulevasta Kulta-ajan maailmasta. Minua on opastettu Atlantiksen maailman kautta. Myös Shamaanimatkalla sain vahvistuksen sille, että minulla on tosiaan Näkijän lahja. Mitä enemmän meditoin ja opettelen uutta, sitä korkeammalle värähtelytasolle tunnen nousevani ja tunnen muutoksen kehossanikin. Manifestoin hyviä asioita maailmaan päivittäin ja pyrin työntämään egoni pois tieltä, jotta pääsen toteuttamaan sitä mikä on Korkeimmaksi parhaakseni. Itse myös mietin mikä olisi se väylä jolla voisin jakaa tätä tietoutta maailmaan. Kirjoittaisinko kirjan? Pitäisinkö blogia? Opiskelisinko energiahoitajaksi? Sitä en vielä osaa sanoa, koska opittavaa on vielä paljon. Mutta sen tiedän että tästä vuodesta tulee kerrassaan huikea! Ja Meidät on valittu tärkeään asemaan tässä muutoksessa.
Kaikkea hyvää onnea ja rakkaudellista uskoa itseen!
Tärkein neuvoni on; kuuntele Intuitiotasi!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: