Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kommentteja Venuksen rakentajilta  (Luettu 26042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« : 08.11.2019 18:25:43 »

Tähän osioon voi laittaa omia tuntemuksia Kulta-ajan rakentajana oman karttasi Venukselle tulevista palkitsevista aspekteista ja ennen kaikkea siitä, miten onnistut käyttämään tähän osioon liittyviä mahdollisuuksia hyväksesi. Halutessasi voit avata uuden keskustelun lisäämällä oman aiheesi aihekenttään (Uusi aihe), mistä avautuu uusi keskustelualue. Smiley

Venus kuvaa astrologisella kartalla arvomaailmaasi ja rakkauselämääsi myös parisuhdetta laajemmassa merkityksessä. Tämän hurjan planeettaryhmittymän osuessa Venukselle positiivisessa rakentajan kulmassa, nostaa se uudelleen ja uudelleen näkyviin sellaisia asioita ja ihmisiä, jotka ovat samalla herkällä värähtelytaajuudella kanssasi. Voit valmistella itsesi havaitsemaan sydämesi lähettämiä viestejä tiedostamalla, että pieni lämmön ailahdus on aina tuomassa jotain hyvin merkityksellistä elämääsi, ellei ihan heti niin hyvin pian kuitenkin. Antamalla itsellesi luvan ottaa vastaan kosmoksen lähettämiä lahjoja kohtaamisten, tapahtumien ja jopa tavaroiden muodossa, osallistut parhaalla mahdollisella tavalla Kulta-ajan rakentamiseen. Sydän koherenssi on ratkaisevassa roolissa uuteen, parempaan aikaan siirryttäessä ja se syntyy vain iloisista, nautinnollisista hetkistä elämässäsi. Jos elämässäsi on jollain alueella selvää rakkaudettomuutta tai muuten vain pahaa oloa, työntää tämä kuvio eteesi niin hyvältä tuntuvia vaihtoehtoja, ettei niitä ole helppo vastustaa, eikä tietysti pitäisikään. Tiedossa voi siis ihan hyvin olla myös melkoista dramatiikkaa, mutta Sinun kannaltasi positiivisessa mielessä.

Vuoden 2020 aikana tulet saamaan iloa, lämpöä ja rakkautta tihkuvia muistutuksia joko kaikilta neljältä tekijältä eli Plutolta, Saturnukselta, Jupiterilta ja Marsilta tai osalta niistä. Astrokalenterista löydät tarkemmat ajankohdat ja merkitykset näille planeettaohituksille värikoodilla merkittynä. Nämä ajankohdat tiedostamalla toivon Sinun olevan henkisesti valmis ottamaan hiukan avoimemmin vastaan sydän koherenssiasi vahvistavat kohtaamiset ja tapahtumat, joista tulee olemaan paljon iloa myös läheisillesi.
tallennettu
heinäkuunlapsonen70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 22.11.2019 19:40:55 »

 smittentarkoittaakohan tämä romanttisen rakkauden ilmaantumista henkilökohtaiseen elämään?
Juu, vastaus omaan kysymykseeni Cheesy nyt jo tuli niin vastustamattoman hyvältä tuntuva tilanne vastaan, että tartuin onnesta 'kiljuen' kyllä tilaisuuteen ilman pienintäkään epäröintiä Kiss
« Viimeksi muokattu: 12.12.2019 21:48:35 kirjoittanut heinäkuunlapsonen70 » tallennettu
Erja Elina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 27.01.2020 18:32:54 »

Hei, minulta on myös "hävinnyt" kuluttavia ihmissuhteita kuin taikaiskusta juuri nyt tammikuun aikana. Tämä tapahtuu jopa siten, että selvätuntoisena ihmisenä tunnen energiaani kuluttavien ihmisten lähellä miten "sidokset" katkaistaan, tuntuu ikäänkuin imaistaan minun energiakentästä pois. Tilalle on tullut erilaista olemista ihmisten kanssa, olemista jossa saan tuntea niitä asioita jotka ovat minun sydäntä lähellä. Hyvää vuorovaikutusta ja parempia ihmissuhteita on tullut ja odotan miten niitä varmasti syntyy ja rakentuu lisää. Smiley
tallennettu
anon87101
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 15.05.2021 13:18:48 »

Minulla on nousu neitsyenä ja aurinko härkänä parisuhde nousu leijona, aurinko kalan kanssa ja parisuhteemme on ollut melko risukkoinen tie. Ei mitään ruusuilla tanssimista, vaan enemmänkin niiden piikkivarsilla tarpomista... tai miten tuon nyt kuvailisi.. Heh!  Grin On meillä toki hyviäkin päiviä välissä, kaverillinen suhde pelaa kuitenkin ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita löytyy. Minä olen yleensä sovittelija osapuoli, vaikka myös se tyytymätön osapuolikin joillain arjen osa-alueilla. Olen koettanut hyväksyä toisen paremmin ja avata sydäntäni pyyteettömälle rakkaudelle. Tässä suhteessa siinä on välillä haastetta. Jospa tänä vuonna tuo rakkaus sydämessä kasvaisi. Rakkaus kaikkea kohtaan. Ei pelkästään tähän parisuhteeseen.

Olen jo pitkään myös miettinyt, että tahtoisin kohdata lisää sielunsiskoja ja veljiä, ihmisiä, joiden kanssa voisin olla vain oma itseni ja rakastaa.  
Ehkä niitä vielä tänä vuonna ilmaantuu lisää elämääni. smitten

Rakkautta, empatiaa ja rauhaahan tähän maailmaan lisää kaivattaisiin ja sitä iloa ja nautintoa, korkeita värähtelyitä!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: