Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kommentteja Auringon rakentajilta  (Luettu 22710 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 82


Profiili
« : 08.11.2019 18:19:35 »

Tähän osioon voi laittaa omia tuntemuksia Kulta-ajan rakentajana oman karttasi Auringolle tulevista palkitsevista aspekteista ja ennen kaikkea siitä, miten onnistut käyttämään tähän osioon liittyviä mahdollisuuksia hyväksesi. Halutessasi voit avata uuden keskustelun lisäämällä oman aiheesi aihekenttään (Uusi aihe), mistä avautuu uusi keskustelualue.

Syntymäkartallasi luovuutta ja henkistä elämäntarkoitusta kuvaava Aurinko osuu positiivisella tavalla samoihin asteisiin ihmiskunnan elämää muuttavan planeettarykelmän kanssa. On oletettavaa, että tulet vuoden 2020 aikana törmäämään sellaisiin asioihin ja ilmiöihin, jotka avaavat kokonaan uusia ovia elämänvoimasi uudelleen kohdistamiselle. Kysymyksessä on suurempi voimalataus kuin ehkä kertaakaan aikaisemmin nykyisen sukupolvemme elinaikana ja siksi Sinun tehtäväsi on henkisesti valmistautua tekemään hyvin ratkaisevia askeleita oman missiosi toteuttamisessa. Kysymyksessä ei ole ulkoapäin annettu velvoite, vaan sisältäsi kumpuava innostus suunnata henkisiä valmiuksiasi mihin tahansa itseäsi kiinnostavaan asiaan. Kosmoksen voimien ollessa täysillä tukenasi, ei Sinun tarvitse miettiä mitään muuta tarkoitusta tekemisellesi ja ratkaisuillesi kuin, että nautit siitä mahdollisimman paljon. Sellaisena ilmetessään palvelee intohimosi parhaalla mahdollisella tavalla Kulta-ajan asettumista maapallolle. Ei Sinun eikä kenenkään muun tarvitse tietää suuntautumisesi suurempaa tarkoitusta tässä vaiheessa. Se selviää kyllä aikanaan, jos on tarpeen.

Vuoden 2020 aikana syntymäkarttasi Aurinko saa tuulta purjeisiin useamman kerran joko kaikilta neljältä eli Plutolta, Saturnukselta, Jupiterilta ja Marsilta tai osalta niistä. Astrokalenterista löydät tarkemmat ajankohdat ja merkitykset näille planeettaohituksille värikoodilla merkittynä. Luovuutesi uudelleen aktivoituminen palvelee merkittävällä tavalla menossa olevaa kollektiivista muutosta ja siksi saat luovuutesi taakse pysäyttämättömät kosmoksen voimat useampaan otteeseen vuoden kuluessa.
tallennettu
tuikar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #1 : 05.12.2019 16:24:16 »

Aika nollatulta ja jopa tyhjältä tuntuu nyt tilanne. On tuntunut, että minut on pakotettu lähtökuoppiin, vaikka tunne siitä että kohta mennään on ollut jo jonkin aikaa. Odotan suurella mielenkiinnolla mitä tällä tiellä tulee vastaan. Joitakin asioita on jo alkanut tapahtumaan vauhdilla, mutta vieläkin tuntuu että on jarrut päällä.

Olen kauris, nouseva leijona ja kuuni on skorpionissa.

Auringon rakentajan hommiin osallistuvat vuonna 2020 saturnus, jupiter ja  mars.

Olen myös Kuun rakentaja. Kuun rakentajan hommiin osallistuu sitten edellisten lisäksi myös pluto. Ilmisesti Pluto tyhjensi tien auringolleni (tyhjensi totaalisesti) ja jatkaa nyt Kuun parissa. Sieltä löytyy sitten varmaan se viimeinen silaus.
tallennettu

Aurinko Kauris
Asc Rapu

Punainen Galaktinen Kuu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #2 : 05.12.2019 18:09:11 »

Mä oon koittanu seurata mun intuitioo ja fiilistä, et mihin mua johdatellaan. Tällä hetkellä asun sellasessa paikassa mistä oon aina haaveillu, ja oon aina uskonu mun unelmiin. Tällä hetkellä oon luovalla alalla, mihin oon aina kokenu vetoo. Mulla on  aurinko aspect_con jupiter kartalla. ja tr  jupiter mun 4. huoneessa, ja mun unelma on tehdä töitä kotoo. 4. huoneessa on myös  saturnus mikä kans enteilis siihen. . Sellanen on mun missio mikä ei liity henkisyyteen mitenkään.
On ollu myös raastavaa mitä on tapahtunu matkalla. Mut oon tehny tosi paljon töitä sen eteen mitä saavuttaa. Yksin.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2019 11:51:10 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 16.12.2019 21:15:17 »

Mulla ei oo aavistustakaa mihi mennää ja miks mennää, mutta tässähän tää, go with the flow...  idiot2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
metsäläinen67
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4 : 18.01.2020 12:24:34 »

Hei "raksa"porukka.
Kalat täällä yrittää myös rakentaa.

Tukarin kanssa vähän samoilla linjoilla. Materiaalinen maailma pakottaa, jos ei nyt ihan lähtökuoppiin, mutta sellaiseen mistä on kuvitellut jo päästäneensä irti.
Nyt on vähän tullut selvyyttä tähän hommaan. Olen aina ollut innokas etsimään tasapainoa ja yhteyksiä eri asioiden välille. Syntymäkartallani on paljon oppositioita joita tässä sovitellaan. Materiaalisessa maailmassa kaloilla on välillä vähän vaikeaa, mutta niin on muillakin.
Konkreettinen rakentaminen eri muodoissaan rakentaa myös henkistä puolta, etenkin jos mukana on tavoite kaikille yhteiseen hyvään tähtäävästä rakentamisesta. Olen myös parantaja, en ole siitäkään vielä jyvällä, mutta onhan se aina mahtavaa jos voi korjata/parantaa mitä tahansa asioita.

Iseään uhohtamatta, konkreettisilla rakentajillakin on (oli ainakin ennen) kesälomat ja välillä pakkolomiakin. Noiden yhdessä erisuuntaan liikkuvien kalojen ja oppositioidenkin kanssa oppii elämään... kai... jotenkin... jinjang  Smiley
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #5 : 09.02.2020 09:08:41 »

Hei!
Täälläkin yksi auringon rakentaja. Täysin samoilla merkeillä kuin tuikar. Mutta pysyn vain auringossa.

Töissä on kovasti uutta, ja kova vauhti päällä. Yksityisen puolella taas tuntuu, että tilanne seisoo.

Olen uniennäkijä. Harvakseltaan näin enneunia aikaisemmin. Nyt pitkän "kuivan kauden" jälkeen, unien näkeminen on kuitenkin vilkastunut. Taitaa jalostua.

Tsemppiä kaikille tulevaan!
tallennettu
tuikar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #6 : 16.02.2020 21:44:17 »

Nyt osuu kaikki astrokalenterin aspektit ja niiden tulkinnat kuin ne olisi kirjoitettu suoraan minun elämästäni. Työtilanne on muuttumassa totaalisesti. Jään mielenkiinnolla odottamaan miten Saturnus sulkeutuva sekstiili Keskivaivas tuo tullessaan.
tallennettu

Aurinko Kauris
Asc Rapu

Punainen Galaktinen Kuu
anon16290
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #7 : 17.01.2021 11:12:31 »

Täällä merkkinä kala, onko toisilla rinta eli sydänalue täyttymässä rauhasta ja rakkaudesta, luen karttaani mutta mukavuudenhaluisena en jaksa paneutua kaikkiin kartan luomiin mahdollisuuksiin . Tsemppiä meille kaikille, tehdään arjestamme kaikille hyvä ja lähdetään siitä liikeelle. Kirjoitin eka kertaa, olen vähän tumpelo näitten koneitten kanssa mutta kynä toimii
tallennettu
Johanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #8 : 27.02.2023 01:32:44 »

Jonkin aikaa on kyllä ollut hyvin rakkaudellinen ja rauhaisa olo sisimmässä. Tunne, että kaikki on hyvin. Toki haluain tosiaan olla muutoksien tekijä, se on totta!  Ehkä  mä sitten vaan aloitan muutokset Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: