Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vieläkö joku hidastaa?  (Luettu 11913 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #15 : 09.11.2005 16:16:22 »

Suurristi tosiaankin häipyy, kun Aurinko, yksi sen osa liikkuu eteenpäin kohti Jousimiehen merkkiä. Mutta. Taivaalle tulee uusi suurristi jo joulukuussa, kun Auringon paikan ottaa Jupiter. On tässä ihmispoloilla kestämistä.
HÄÄHÄÄ, löylyä lisää!  Cheesy uglystupid2 Cheesy (täältä puuttuu vihtova hymiö, höh!)  2funny 2funny 2funny
tallennettu

La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #16 : 09.11.2005 16:49:10 »

Minulla  - ja aika monella muullakin seiskakutosella - tuo peruutteleva mars tekee vielä neliötä syntymäsaturnukseen.  Angry Silti astro.com ei ole ollenkaan oikeassa tässä:

Lainaus
Usually this is a very frustrating and irritating time, when all your efforts to assert yourself are blocked, more by a sense of internal inadequacy than by circumstances or other people.

Kyllä tässä näköjään toiset ihmiset nimittäin pistävät aika paljon kapuloita rattaisiin. tickedoff
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #17 : 09.11.2005 18:12:43 »

Samaa mieltä La Papessa, mullakin on tätä turhautumis-oireyhtymää edesauttaneet toiset ihmiset. Lähes varma asuntokauppakin peruuntui ilman mitään selitystä, lääkäri perui antamansa ajan, ihmiset ei vastaa viesteihin ja kun vastaa niin "pikku viiveellä". Ja ekaan kertaan puoleentoista vuoteen migreeni kolkuttelee ovelle. Tai päätä.  uglystupid2
Ei oikeen tiedä  2funny vai  Cry enää. Örp.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #18 : 09.11.2005 20:48:48 »

Samaa mieltä La Papessa, mullakin on tätä turhautumis-oireyhtymää edesauttaneet toiset ihmiset. Lähes varma asuntokauppakin peruuntui ilman mitään selitystä, lääkäri perui antamansa ajan, ihmiset ei vastaa viesteihin ja kun vastaa niin "pikku viiveellä". Ja ekaan kertaan puoleentoista vuoteen migreeni kolkuttelee ovelle. Tai päätä.  uglystupid2
Ei oikeen tiedä  2funny vai  Cry enää. Örp.

Hei Auringonkukka   Smiley

Toivottavasti sinun ei tarvinnut avata migreenille ovea - tai siis tehdä päänavausta asian suhteen...  Shocked

Kyllä asiat järjestyvät, ja kenties vielä paremmin kuin kiirehtimällä...  smitten

Siis ei hätäilykään aina kannata...
kuulin juuri tarinan naisesta, joka sai aamulla soiton gynekologilta. Olisi ollut aika vasta viikon päästä, mutta joku oli perunut aikansa, ja niin hän saikin ajan samalle aamulle. Passitettuaan lapset kouluun, huomasi, ettei ollut enää aikaa kunnon aamupesuun. Niinpä hän kiiruusti kipitti yläkertaan, riisui pyjaman ja suoritti pikaisen alapesun kylppärissä olleella pesukintaalla, pukeutui ja ehti juuri ajoissa vastaanotolle.
Hieman häntä tutkimuspöydällä maatessaan hämmästytti lääkärin toteamus:  "kappas vaan - sitä ollaankin nähty extravaivaa!" Mutta nainen ei viitsinyt kommentoida asiaan sitten mitään.

Kotiin hän lähti sitten kaupan kautta ja touhuamaan arkirutiinien parissa. Eskari-ikäinen tyttö tuli kotiin ja meni yläkertaan leikkimään siksi aikaa, kun äiti laittoi välipalaa hänelle. Kohta kuului tyttären huuto: "äiti, mun pesukinnas oli kylppärissä, minne sä oot laittanut sen?" Äiti muisti aamuisen kiireen ja vastasi heittäneensä sen pyykkin, ja kehotti ottamaan kaapista uuden.
" Eiiiiii - mä haluun sen mun oman! Mä olin säästänyt siihen kaikki mun hileet ja kimalteet!!!"
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #19 : 09.11.2005 21:10:02 »

Grin Hih!!!!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #20 : 10.11.2005 00:54:10 »

Kiits Elektra...  smitten

Kaamea päivä kääntyy hiljalleen nukkumatin hommiin. uglystupid2

Tässä näitä lukiessani useita päiviä, ajatus oli, että yes mulla menee aika nassesti, mutta tänään onkin sössinyt kaikki alueet varmaan vuoden edestä, höh tickedoff Itkettääkin kympillä vaikkei ole edes syytä ja sormetkin näyttää tanssivan näppiksellä ihan miten huvittaa, plääh. Cry Cry

Huomenna parempi päivä.. Smiley
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #21 : 10.11.2005 15:51:19 »

HÄÄHÄÄ, löylyä lisää!  Cheesy uglystupid2 Cheesy (täältä puuttuu vihtova hymiö, höh!)  2funny 2funny 2funny
Kyllä on tämä löylytys ollut rankkaa. Eli todeksi on tullut tuokin löylyjuttu. Tulkoon todeksi myös se, että löylyjen jälkeen ollaan putipuhtaita!  Smiley

 smitten smitten smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: