Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hirveä häpeä ja outoja unia  (Luettu 14593 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #15 : 12.07.2006 14:55:11 »

Täytyykin pistää pohtien tuota tunnepuolen seikkaa... Se voisi olla se avain egoni nurjertamiseen.

Ah, kai mie vaan olen niin ihme sekoitus näitä merkkejä! Cheesy
Tulisuutta ja jännitystä kaipaava Oinas,
melankolinen vapaata tilaa kaipaava Kauris,
herkkä haaveileva Rapu ja
maanläheisyyttä kaipaava Härkä.

Ihan mahdoton yhdistelmä! yritä siinä sitten elää naisen kanssa, joka haluaa tasaista jännitystä, herkän kynttiläillallisen yksinäisyydessä jne  Cheesy Kukahan tuosta selväisi kunnialla? Grin laugh
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #16 : 12.07.2006 17:21:59 »

AthaMaarit, enpä oikein osaa sanoa tuohon mitään järkevää kun itsellä ei tuollaisia kokemuksia ole. Johtuen siitä, että olen aina ollut liian arka kohtaamaan noita karmallisia suhteita. Olen jollain tasolla päättänyt, että minun täytyy vielä vahvistaa itseäni, jotta pystyn käsittelemään karmasuhteiden mukanaan tuomat asiat. Kun väistämättä ne eteeni taitavat tulla ennemmin tai myöhemmin...

Mielestäni kaikki te, joilla tuollasia suhteita on takana, olette todella rohkeita sieluja ja ihailen teitä siitä. Vaikka se ei sitten onnistunutkaan, mutta varmasti sillä on tarkoituksensa.

AthaMaarit ei sinun tarvitse yrittää kenenkään miehen takia olla sen feminiinisempi kuin olet. Jospa se onkin se maskuliininen energia itsessäsi, jota ET ole hyväksynyt... Heräsi vain tällainen ajatus...  :Smiley

 smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #17 : 12.07.2006 20:00:43 »

Hassuinta tälläisissä kokemuksissa on se että höhlänä ja ehkä hiukkasen naivina oinaana olen kokenut tuollaista kahdesti. Kyllähän sitä alkaa pohtia mikä minussa on vikana kun muiden naisten perässä juostaan. Särjen sydämeni tuhansiksi murusiksi, hetken itken ja jopa säälin itseäni. Sitten suutun itselleni typeristä ajatuksistani ja päätän jatkaa elämää kunnes eteen tulee seuraava mies  Grin
Pahinta tässä on se että olen todella huono aloittamaan uusia suhteita mutta olen aina kohdannut niin pirun sinnikkäitä miehiä, ja kun olen heihin oppinut vihdoinkin luottamaan niin taas pyyhkäistään pohja alta. Mutta sellaista on elämä, olisi ihana tietää mikä merkitys näillä on? Itse en edellisistä elämistä muista mitään mutta tiedän kyllä että jotkut elämäni miehistä ovat kuuluneet ennenkin elämääni jollain tapaa, niin vaikeita juttuja on ollut.
Onneksi sydänsuruista on taipumus selvitä ajan kanssa  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #18 : 13.07.2006 09:20:27 »

Lainaus
Hassuinta tälläisissä kokemuksissa on se että höhlänä ja ehkä hiukkasen naivina oinaana olen kokenut tuollaista kahdesti. Kyllähän sitä alkaa pohtia mikä minussa on vikana kun muiden naisten perässä juostaan. Särjen sydämeni tuhansiksi murusiksi, hetken itken ja jopa säälin itseäni. Sitten suutun itselleni typeristä ajatuksistani ja päätän jatkaa elämää kunnes eteen tulee seuraava mies   
Pahinta tässä on se että olen todella huono aloittamaan uusia suhteita

Eikös tuo ole se meidän Oinaiden Akilleen kantapää? Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 14.07.2006 08:41:18 »

Annalean olet ihan oikeassa siinä, että yleensä suhde on egojen pönkittämistä. Se on myös mahtava tilaisuus tuoda niitä omia huonoja puolia esiin kumppanin kautta - vielä niitä egon kulmia, joita olisi syytä hioa pois. Tämän asian tietävät psykologitkin Wink

Rakkaudesta nyt noin yleensä voisi sanoa, että yleensä universaali reakkaus jotenkin unohdetaan, kun aletaan puhua parisuhderakkaudesta. Parisuhteessahan olisi tarkoitus ilmentää sitä universaalia rakkautta kaikkein puhtaimmin ja selkeimmin, mutta yleensähän suhteet perustuvat maalliseen rakkauteen ja egoon. Toinen ystäväni kanssa esille noussut asia on se, että nyt kun maapallon energiaa nostetaan hiljaksiin, maan päälle virtaa lisää rakkausenergiaa, eivätkä ihmiset oikein osaa yleensä hakea sitä rakkausenergian kohdetta muualta kuin toisistaan ja parisuhteestaan.

ystäväpiirissäni tämä näkyy nyt hyvin selkeästi - kaikki ovat ihastuneet vähän ties kehenkä ja täällä Astrollakin löytyy äkkinäisiä rakastumis-tapauksia, joista kirjoittaja on ihan hämillään  Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #20 : 14.07.2006 10:58:17 »

Lainaus
Hassuinta tälläisissä kokemuksissa on se että höhlänä ja ehkä hiukkasen naivina oinaana olen kokenut tuollaista kahdesti. Kyllähän sitä alkaa pohtia mikä minussa on vikana kun muiden naisten perässä juostaan. Särjen sydämeni tuhansiksi murusiksi, hetken itken ja jopa säälin itseäni. Sitten suutun itselleni typeristä ajatuksistani ja päätän jatkaa elämää kunnes eteen tulee seuraava mies   
Pahinta tässä on se että olen todella huono aloittamaan uusia suhteita

Eikös tuo ole se meidän Oinaiden Akilleen kantapää? Cheesy


Kyllä vaan, se on se  Smiley
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #21 : 05.08.2006 23:12:32 »

Mies lähtee harvoin pitkästä suhteesta niin, ettei ole uutta naista varalla. Syy suhteen kariutumiseen voi olla mikä vaan, mutta laastarisuhde pitää olla odottamassa, muuten mies kitkuttaa vanhassa suhteessaan.

Aika harvoin se laastarisuhde jää miehelle kovin pitkäaikaiseksi.

Asiaa on siis Atha turha ottaa henk.kohtaiseksi. Tuo on pikemminkin tyypillistä mieskäyttäytymistä kuin sitä, että sinut olisi helppo korvata jollakulla toisella.

Naiset (eivät kaikki) pystyvät lähtemään suhteesta niinkin, että ketään uutta ei ole kuvioissa.

Tuohon uneesi on jo löytynytkin hyviä tulkintoja.

Asian karmallisesta puolesta olisi kiinnostava kuulla lisää, jos olet valmis kertomaan...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: