Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringonpimennys 2.7.  (Luettu 8991 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 03.07.2019 21:50:00 »

Mulla osu tuo pimennyksen tr  merkurius leijona  aspect_con kuunsolmu kuu
ja mä oon laulaa hoilottanut siellä sun täällä, pyöräillessäkin, ( ennenkin näköjään tuolla transiitilla eritoten)
ja jutellut kylän raitilla vanhojen ihmisten ja tuttujen kanssa, joihin harvemmin törmää.
Ja laiskotellut koko loman alun, ihan saamaton, mut sitten aattelin, että eihän mun tartte kehitellä huonoa omaatuntoa,
mitä välii, onks välii, kyllä se tulee taas tekemisen aika
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #16 : 05.07.2019 22:44:23 »

no minä 2.7 päätin ekstempore mennä kampaajalle ja laitoin vallan uuden värin.Blondista tummanruskeaksi.Huonosti olen nukkunut tällä viikolla ja vika loma viikko käynnissä.Aikas saamaton olen ollut koko loman ellei Oslon reissua lasketa...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Anna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #17 : 06.07.2019 17:37:39 »

Mielenkiintoista lukea kokemuksianne. Cafe Astrology lupaa vaikutusten jatkuvan puoli vuotta (tai kauemminkin, mikäli ajatellaan koko pimennysten sarjaa syklinä... joten älkää vielä huokaisko!)
Itselläni on pari viikkoa ollut valtava ahdistus ja paineen kasvun tunne. Sain alustavan diagnoosin, joka pakottaa miettimään ammattia uudelleen, olen joutunut törmäyskurssille työpaikallani voimatta ratkaista asiaa oikein mitenkään ja jouduin tällä viikolla sairaslomalle, toistaiseksi lyhyelle sentään. Työn suhteen olen hirvittävässä umpikujassa. Ihmissuhteessa on risteyskohta, jossa kysytään sitoutumista ja omien sekä toisen tarpeiden yhteensopivuutta.
Joten kyllä, rapumaiset perusturvallisuuden kysymykset totta tosiaan ovat tapetilla. Eivät niinkään koti, äitiys, hoiva tms., mutta toimeentulo, pysyvyys, luottamus ja hyvinvointi.
Samaan aikaan minulla on tosin transiitti  jupiter aspect_squ merkurius ja voimakkaimmillaan tällä viikolla.Vuorovaikutus on ollut niin solmussa, etten paehmpaa ole kokenut aikoihin. Ihmekö tuo, että ahdistaa, kun olen täysin neuvottomana outojen väärinkäsitysten keskellä.
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Rapu
Kuu Vesimies
Merkurius ja Venus Neitsyt
Mars Kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: