Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 308

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 83808 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 11.07.2006 23:17:45 »

Mars   Aquarius   00°12'00   03   direct

*Ai niin joo.. tämähän tuli ajateltua. On tullut oltua kuuveskarin kanssa, mutta au veskari ei kiinnostaisi luulen, ehkä nousuveskari mutta au-tuli. Exällä oli päinvastoin Venus Veskarissa.. niin. Ne yhtäläisyydet muka silloin.. kumpaakin kiinnosti toisen MATKAT..  idiot2 coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
dessu86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


au & asc skorpioni


Profiili
« Vastaus #46 : 12.07.2006 12:37:54 »

Mulla on se veskarissa ja yleensä ne vesimiehet keiden kans tulee juteltua, niin on upeita ihmisiä  Wink
Ne ei pelkää olla oma itsensä ja ihailen sitä kun ne on niin "cooleja" oman tien kulkijoita  Wink
Tunnen vesimiesmiehiä aika paljon ja yksi niistä on mun mieleen kaikin tavoin... Pitäisi ehkä yrittää?  Grin
tallennettu

Love our love
just shouldn't be thrown away
I will be there, i will be there.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #47 : 12.07.2006 17:06:00 »

Noista lihaksista...

Mars on siis myös Vesimiehessä, ja minä kyllä pidän siitä, että mies on isokokoinen - ja siis mieluummin lihaksikas kuin lihava. Grin En kuitenkaan todellakaan katsele mitään pumpattuja bodareita, mutta kaljapulloharteiset siimatkaan eivät saa päätä kääntymään. Wink

Toisaalta nuorempana olin enemmän intona kapoisten brittipopparityylisten miesten perään, ja tämä nykyinen preferenssi on varmaankin tulosta tottumuksesta, kun avomies on ihanan leveä ja turvallinen. Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Asterix
Vieras
« Vastaus #48 : 12.07.2006 19:22:58 »

mars oinas ja 4.huone

"Tartut uusiin asioihin aina innostuksen vallassa etkä ehdi juurikaan miettimään mitä mistäkin tekemisestä seuraa. Elämän pioneerina joudutkin kestämään melkoisia kolauksia, mutta kumma kyllä siihenkin tottuu. Vai mitä?"

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #49 : 12.07.2006 19:46:06 »

Ajatus, itselläni mars tulimerkissä mutta en välitä lihaksista  Smiley
Miehessä kiinnostaa äly ja huumorintaju. Itseasiassa mielummin normaalivartaloinen kuin treenattu. Tosin ruumiillisessa työssä muovaantunut kroppa on paras mutta ei lihasten tarvitse näkyä.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #50 : 12.07.2006 23:14:05 »

Lainaus
Toisaalta nuorempana olin enemmän intona kapoisten brittipopparityylisten miesten perään

joo, mullakin oli nuorempana erityinen mieltymys tälläiseen miestyyppiin. :Smiley ne silmille valuvat hiukset ja kapea lantio... :Smiley

tottakai oli muitakin "stereotyyppejä" mitkä viehätti, mutta tuo edellämainittu sopis mielestäni kyllä tähän mars neitsyeeseen josta tulee ekaks mieleen jonkinlainen "runopoika"  Wink

tosin tuo muistojeni neitsytpoika oli kyllä hyvin fyysinen ja energinen tapaus.

lihakset on jees jos ne on luonnollisen näköiset, liian lihaksikas ei kiva. kaikista hienointa on jos näkee että lihakset on tullut "luonnostaan" liikkumalla ja on tasapuolisesti kehossa.Mut niillä ei kuitenkaan oo niin suuresti väliä loppujen lopuks...minuun vetoaa myös epätreenattu "älykkötyyppi"...

 
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 23:16:18 kirjoittanut sign? » tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #51 : 13.07.2006 21:00:03 »

Kaksosissahan se.  Smiley

Tunnen pari kaksosta, ja ei ole oikein mun makuun. Vaikka kyllä haluisin että mies olisi sosiaalinen. Wink
« Viimeksi muokattu: 13.07.2006 21:07:14 kirjoittanut _Sofia_ » tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #52 : 13.07.2006 21:46:12 »

Mars ravussa.
yhtä rapumiestä tapailin tai oikeastaan harrastimme sitä itseensä   Grin
Mutta hän oli makuuni turhan varovainen ja ujo..

Tässä hieman marsenergiaa 2funny
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #53 : 14.07.2006 00:25:20 »

Mars Neitsyessä

Enkä muuten tule yhtään toimeen neitsyt-miesten kanssa  buck2 yksi oli kerran ja onneksi se menikin...
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #54 : 14.07.2006 09:36:03 »

Mars Vesimiehessä ja aviomies Vesimies ja liitto on kestänyt kohta 26 vuotta Smiley! Kaipaan itsenäisyyttä ja olen erittäin itsenäinen ja inhoan kaikkea sellaista "pakko tehdä näin koska aina on niin tehty touhua " sydämeni pohjasta.Ulospäin olen todella vahva ihminen ja heikkouksiani en kyllä taida kellekään näyttää ja seksuaalisesti olen intohimoinen, mutta kaipaan jotain sellaista mitä en itsekkään tiedä Smiley!Kuitenkin olen erittäin sopuisa ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen ehkä johtuen siitä, että en ulospäin kuitenkaan ajatuksiani näytä Smiley!

Osui ja upposi, tosin avomieheni on Jousimies ja yhteistä taivalta vasta vuosi takana. Vesimiehiä minulla on ystävänä mutta ikinä ei ole suurempaa kipinää syttynyt. Mars-merkkini on kuudennessa huoneessa, hieman tuo hankaluutta silloin kun on liian monta rautaa tulessa.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #55 : 14.07.2006 15:20:31 »

Heh. Seppo sanoo että naine rakastuu miehessä omaan pimeään puoleensa. Mars kertoo, millaisia piirteitä nainen miehessä etsii ja miten odottaa miehen toimivan koska ei itse uskalla... Hänen mukaansa ihannemieheltäni ei lopu energia milloinkaan.Seppoa lainaten: Kun Hän on ensin pelastanut minut perinteisten naisten töiden vankityrmästä ja kuljettanut yhteiseen palatsiimme niin minun mielestäni hänen sen jälkeen tulisi omistautua minulle tärkeiden asioiden mielikuvitukselliseen ja pelottomaan totetuttamiseen vaaroista ja riskeistä piittaamatta.... Ilmeisesti etsin elämäni suurta sankaria, joka pelastaa minut tornista ja vie  suureen linnaansa jonka jäkeen pelastaa maailman.. Ilmankon oon sinkku, eihän tommosta löydy mistään!  2funny

.... Sepon tekstiä lukiessa olen tuomittu ikuiseen sinkkuuteen sillä hän sanoo: ainoa jolla on pieniäkään mahdollisuuksia yltää siihen mitä mieheltä odotat olet sinä itse. Rohkeus, leikkisä itsetietoisuus ja jatkuva luovuuden toteuttaminen ovat ja pysyvät sinun piielevänä kykynäsi juuri niin kauan kun syytät miestä niiden puutteesta.... Tjaa täytyy kaivaa itsestäni jotain uutta... Mitä on leikkisä itsetietoisuus? Ja mitä on nykyelämässä rohkeus? onko leikkisä itsetietoisuus itseironiaa?  pohditaanpa hiukan... Onko hyviä ajatuksia tämän tiimoilta? Kun ei juummarra!

... Ai juu unohdin melkein  mars leijona huone 9
« Viimeksi muokattu: 14.07.2006 16:23:14 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #56 : 14.07.2006 16:19:26 »

 smitten  Minulla on Mars Oinaassa ja aviopuolisoni (ollut jo 28 vuotta) on Oinas.  Myös poikani on Oinas.  Molemmat tosi södejä ja mulle sopivia tyyppejä!

tallennettu
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #57 : 16.07.2006 18:14:36 »

Mulla Mars luuraa Kaloissa. Se näkyy sillai mussa, että mulle ei auta luoda liian tiukkoja aikatauluja, sillä voimani kuluvat nopeasti loppuun rutiinien kimpussa. (inhoaa rutiineja!) Oma lupa, oma tahti ja oma mahti takaavat loistavimmat tulokset tehtävien luonteesta riippumatta. Sellaista itsenäistä työskentelyä. Intohimosta en osaa tässä osassa sanoa yhtikäs mitään. Wink

Lisä kysymys!

Miten se näkyy sinussa? Intohimo ja seksuaalinen energia, toiminta, tempperamentti jne... Miten toimii sinulla?
Jotkut sanoo että sitä tuntisi naisena vetoa mahdollisesti miehiin joiden aurinko olisi sinun marsisi merkissä, oletko huomannut?
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #58 : 16.07.2006 19:18:30 »

Mars härässä.
Onhan ne härkämiehet kyllä aika fyysisesti minuun vetoavia...
Miehen kartalta naisihanteen voi tarkistaa venuksen sijaintimerkistä??? :Smiley

 aurinko kaksoset
 kuu kaksoset
 askendentti aspect_con pluto vaaka
 venus aspect_con mars harka
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #59 : 17.07.2006 23:58:56 »

itselläni lymyää jousimiehessä.olen kyllä todella levoton sielu.Inhoan odottamista yli kaiken!hermot menee kans yhtä nopeasti.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: