Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä henki tarkoittaa tehdessään näin?  (Luettu 2626 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 12.03.2019 18:22:55 »

Meidän asunnossame kummittelee. Esimerkiksi nukkuminen on oma haasteensa, kun nämä häiritsevät tunkien uniin ja herättäen painajaisiin 3 maissa yöllä. Olen nyt lähipäivinä ottanut ”hommia haltuun” ja henkilökohtaisesti meno on jo rauhallisempaa. Kuitenkin viime yönä mieheni oli puhunut näille hengille, että jättävät minut rauhaan ja kiusaisivat mielummin häntä (Tästä toimesta voidaan olla monta mieltä...). Hänen uneensa ne yllättäen ilmestyivätkin ja minä nukuin pitkästä aikaa yöni hyvin. Unesta ei itsessään saa mitään irti, mutta mielenkiintoinen asia tapahtui tänä iltapäivänä. Miehen vasen kenkä oli asetettu oikean päälle! Oikein tasapainotettu, että se siinä pysyy. Mies kävi ainoastaan kaupassa ja minä en edes ollut poistunut makkarista niin epähuomiossa kumpikaan ei ole noin kyllä tehnyt. Mies huomasi asian ollessaan lähtemässä iltavuoroon.

Mitähän tällä oikein viestitään?  Shocked
tallennettu
[I]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 103


Profiili
« Vastaus #1 : 12.03.2019 19:12:21 »

Tarkoituksista en mitään osaa sanoa. Yleisesti ottaen on kaksi mahdollisuutta. Ilmiö alkoi jonkun tietyn tapahtuman jälkeen tai sitten ilman aikojaan. Tapahtuma-alkuinen kummittelu saattaisi loppua peruttamalla se tapahtuma jos mahdollista. Ilman aikojaan alkanut on hankalampi. Pitäisikö silloin pyytää kummituksia selittämään unessa asiansa?
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #2 : 12.03.2019 19:59:24 »

Ota yhteyttä Esko Jalkasen Luonnonvoimat-yhdistykseen. Sieltä olen saanut apua. Muistaakseni kolme kertaa vuodessa maksuttomasti. Tiina Lindholmin kummituspalvelu maksaa erikseen.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 12.03.2019 21:51:01 »

JOtakin ne teistä tahtoo kun kiusaa. Todennäköisesti ette miellytä heitä ja meedio olis paikallaan selvitttämään asiaa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: