Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sideeriset tietonne  (Luettu 69002 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Harschi
Vieras
« Vastaus #15 : 08.11.2005 20:10:06 »

Jos olet syntynyt ennen kesää 1981, pistä 0.0 hour. Jos olet syntynyt 1981 tai myöhemmin (kesällä), pistä 1.0 hour. Eikös kesäaikaan siirrytä yleensä joskus maalis-huhtikuun vaihteessa? Talviaikaan puolestaan loka/marraskuun vaihteen tienoilla.
tallennettu
Tina
Vieras
« Vastaus #16 : 10.11.2005 14:52:29 »

Olen tässä itsekseni tuumaillut, että onko tämä sideerinen juttu jokin takaportti, jossa voi kokeilla onneaan jos meillä yleisesti käytettävä kartta ei oikein sattuisi miellyttämään. Tekaisinpa minäkin itselleni kartan, ja kas! Kuu, Mars, Saturnus, Aurinko, Venus, Merkurius ja Jupiter kaikki KAURIISSA! Siihen sopiikin sitten nousuvaaka kuin nyrkki silmään.

Seitsenkertaisesta vesimiehestä seitsenkertaiseksi kauriiksi, mitä edistystä. Vedän itseni leukakeinuun.
tallennettu
Outolintu
Vieras
« Vastaus #17 : 10.11.2005 14:57:17 »

aurinko  kauris
 kuu   skorpioni
 askendentti  neitsyt

Ei sovi meikäläiseen, ei sitten alkuunkaan.  tickedoff
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #18 : 10.11.2005 16:01:26 »

Hei Tina Smiley Grin
Lainaus
Seitsenkertaisesta vesimiehestä seitsenkertaiseksi kauriiksi, mitä edistystä. Vedän itseni leukakeinuun.
Ällös ny kiikkukeinuun ittiäs vedä, vai laulatko
HUOLIA JA MURHEITA TOKI TÄNÄPÄIVÄNÄ JOKAISELLA ON 2funny 2funny :2funny:
Makeet naurut annoit mulle taas Cheesy
Iloa smitten smitten smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #19 : 10.11.2005 16:23:57 »

Entäs sellainen, kun luin jostain, että  keskitaivas on jotenkin tärkeämpi tässä zydeemissä kuin  askendentti ? ( keskitaivas vesimies )

Ainakaan intialaiset ei käytä MC:tä laisinkaan.
Ahah! Luin tiedon muistaakseni Myllyniemen kirjasta "Astrologia uusiksi". Siinä se MC oli laitettu tärkeämmäksi kuin Asc.
Noo, enpä menetä mitään, kun  aurinko :ni ja  keskitaivas :ni ovat kuitenkin yhtä eli muutaman asteen päässä toisistaan.  Cool

Eikös se MC liitykin työelämään? Työnteko onkin aika tylsää. Hyvä intialaiset!  Grin Grin Grin
tallennettu

Harschi
Vieras
« Vastaus #20 : 10.11.2005 18:33:30 »

Ahah! Luin tiedon muistaakseni Myllyniemen kirjasta "Astrologia uusiksi". Siinä se MC oli laitettu tärkeämmäksi kuin Asc.
Noo, enpä menetä mitään, kun  aurinko :ni ja  keskitaivas :ni ovat kuitenkin yhtä eli muutaman asteen päässä toisistaan.  Cool

Eikös se MC liitykin työelämään? Työnteko onkin aika tylsää. Hyvä intialaiset!  Grin Grin Grin

jep, hyvästi työelämä  Grin  Grin Mutta mä en pääse siitä eroon, kun mulla on neljä planeetta kympissä (intialaisella kartalla). Myllyniemellä on omat systeemit.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 10.11.2005 18:44:54 »

Sideerisesti olen

 aurinko harka
 kuu oinas
 askendentti kaksoset
MC  vesimies

Trooppisen ja sideerisen järjestelmän eroavuuksia on vähän vaikea verrata, koska trooppisen järjestelmän Aurinko muuttuu sideeriseksi AC:ksi ja troopp. Kuu muuttuu sid. Auringoksi.
MC näyttää pysyvän samana kummassakin järjestelmässä.

Tärkein ero on kuitenkin tuo Oinaan merkin ilmaantuminen sideeriselle kartalle. Hmm.. en välttämättä tunnista sitä itsestäni ainakaan perinteisten tulkintojen mukaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
SatAqu
Vieras
« Vastaus #22 : 10.11.2005 19:45:31 »

Lilli,
Kuu sideerisesti Oinaassa tarkoittaa, että olet arjen tasolla aktiivinen, toiminnallinen ja omaehtoisesti toteuttava. Mielesi tekee jatkuvasti puuhata jotain.

Terv.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2005 19:47:33 kirjoittanut SatAqu » tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #23 : 10.11.2005 20:44:53 »

Niin no, kyllähän mäkin vähän nuoleskelin ennen tipahtamista, kun se kymppihuone on täynnänsä sälää ihan missä järjestelmässä tahansa.  Shocked Shocked Shocked  Grin
tallennettu

Timotheus
Vieras
« Vastaus #24 : 14.11.2005 02:38:20 »

aurinko kaksoset
 kuu kalat
 merkurius kaksoset
 venus harka
 mars neitsyt
 keskitaivas oinas
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #25 : 14.11.2005 10:59:17 »

aurinko merkurius skorpioni
 kuu kaksoset
 askendentti vaaka
 venus kauris
 chiron  kalat
 saturnus kalat
 pluto uranus neitsyt
  mars neitsyt
MC leijona

Muutosta tuli aika tavalla, mutta jos tekee yhteenvetoa, niin kaksosiksi muuttunut kuu  ravussa 8. huoneessa korvautuu aurinko-merkuriuksen muuttumisella skorpioniin, neitsytpainotus kasvoi edelleen kympissä, mutta vaa-an katoaminen planeetoista korvautui sen löytymiseen AC:ltä. Jousimiehen katoaminen puolestaan korvautui leijona MC.llä, mutta saas nähdä näkyykö se mitenkään elämässä - en ole vielä kovin paljon päässyt sitä puolta näyttämään. Ehkä tuon kaksos-kuun tiedonhalu ja opiskeluinto korvaa myös jousimiehen poistumista.   Huh
Mutta eroavuuksia on siis aika lailla näiden karttojen välillä.
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #26 : 14.11.2005 12:42:45 »

Laitetaan tämäkin tänne, vaikka en sideeristä astrologiaa omakseni koekaan. Karttani muuttuu lähes täysin, ja minulle täysin käsittämätöntä leijonaa ilmestyy kartalle paljon. idiot2

 aurinko neitsyt
 kuu kalat
 askendentti leijona

Siis näin sideerisesti.  Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
cessiwi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #27 : 15.11.2005 11:50:00 »

Tuntuu kyllä hieman oudolta, mutta toisaalta sopii kuvioihin eri tavalla kuin "tavallinen" tulkinta.

 askendentti harka
 kuu vaaka
 aurinko jousimies
 merkurius jousimies
 venus skorpioni
 mars kauris

 Huh en tiedä sitten, tietyt piirteet kyllä sopivat oudon hyvin, olen kyllä härkämaisen hidas, ettenkö sanoisi suorastaan..laiska? Vaa´asta sopii se diplomaattisuus, inhoan kaikenlaista riitelyä. Joko otan kaiken liian vakavasti tai sitten ei ollenkaan..

Cessi
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #28 : 10.12.2005 19:35:24 »

meikäläinen

 :aurinko:vesimies
 askendentti/ kuu härkä

enkä todellakaan tunnista itsestäni mitään härkämäistä!(jollei laiskuutta lasketa.. Cheesy)
Hassua on se,että kauan ennenkuin olin edes tehnyt mitään karttaa itsestäni luulin koko ajan ,että minulla on nousevana skorpioni ja kuu kaloissa mutta ei länsimaalaisessa olenkin nouseva/kuu kaksoset.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2005 19:43:10 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #29 : 29.08.2009 12:32:30 »

aurinko vesimies
kuu kauris
merkurius vesimies
venus jousimies
mars vesimies
jupiter vesimies
saturnus kalat
askendentti kaksoset
keskitaivas kauris

Eniten siis vesimiestä (ja kaurista) idiot2
« Viimeksi muokattu: 05.11.2009 19:15:50 kirjoittanut Hannari » tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: