Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miehet?!  (Luettu 48221 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #75 : 29.07.2006 16:09:47 »

Ihminen luo oman todellisuutensa juuri siksi, miksi itse sen haluaa. coolsmiley

Joidenkin ihmisten todellisuus käsittää monia roolia eri ihmisille ja ihmissuhdesotkuja, joista syyttää muita ja taas toisille todellisuus on nauttimista elämän hyvistä puolista ilman suurempia sotkuja ihan omana itsenään. Wink

Joka tapauksessa kumpikin on itse valinnut ja tehnyt oman todellisuutensa.


Jos sinä itsekin ajattelet elämän olevan valintoja rooleista, niin miksi et siis valitsisi jotain sellaista roolia, jossa tarvitsee valittaa ja kärsiä vähemmän?  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #76 : 29.07.2006 16:13:38 »

Käsittääkseni en valita ja kärsi täällä enää nykyisin? Mitä vähemmän suhteita, sen vähemmän kärsimyksiä? Näin on hyvä! No ei, on niitä mukaviakin ihmisiä..

Mutta entäs Asterix, miten menee vainoajamiesten parissa?

Sinulta vain menee jotenkin ihan sivu nämä Luoja, Pyhät kirjat, Ulottuvuudet tms aiheet. Ai niin siis Luoja-aihe ei mennyt sivu suun, ehdithän sinnekin jo vinoilemaan "muulta tekemiseltäsi" - mitäs se taas olikaan? ET TULE VOITTAMAAN Minua Asterix, ei tällä tekniikalla.

Olen kommentoinut ihmisille omien kokemusten perusteella sitä, miten miehet ovat käyttäytyneet. Jos olet sen viime aikoina kokenut kärsimyksenä, se on sinun tulkintaasi. Olen koettanut vapauttaa mm Lilliä turhista riippakivisuhteista.


« Viimeksi muokattu: 29.07.2006 16:18:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #77 : 29.07.2006 16:57:41 »

ET TULE VOITTAMAAN Minua Asterix, ei tällä tekniikalla.

Hei "^^Golden Sphinx^^"

(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c006.gif)

(http://www.hallagulla.com/vb3/images/smilies/set0/badminton.gif)



 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 29.07.2006 18:11:01 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #78 : 29.07.2006 17:57:51 »


ET TULE VOITTAMAAN Minua Asterix, ei tällä tekniikalla.

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/karvinen_peukku.gif)
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #79 : 29.07.2006 18:23:59 »


HuhHuhHuh??


Jaaha,enpä tiedä että kuuluuko minun osallistua tähän keskusteluun mutta kun nyt sattui silmään...

Jokaisellahan on siis oma kohtalonsa jonka mukaan täällä mennään.Riippuen siitä mitä sinne on kirjattu,sellaiset asiat tapahtuvat.Joissakin solmukodissa voi kenties vaikuttaa suuntaan omilla valinnoilla...
Ja kenties joitakin asioita ei olekkaan tarkoitettu tapahtuvaksi! (parisuhde,lapset...)

Sitä minäkään en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää vetää jotain roolia? Ja olla joku muu jota ei TODELLA ole.Sillä siinä pettää vain itseään ja jos vähänkin tajuaa niin ennenpitkää naamio väistämättä tipahtaa.Aina.

Siksi vaimoani rakastankin koska hän on oma itsensä!!! Tosin asia piti varmistaa "koeajalla"  Grin Ja vaimo kyllä sanoo samaa minustakin... Tasa-arvoisia ollaan!

Ainakin minä ole huomannut jos joku on vetänyt roolia,olipa hän sitten mies tai nainen.Ja taatusti sellaisella ei ole ollut tulevaisuutta minun suhteen.Sillä jos näyttelee jotain roolia niin miten voi olla varma ettei niin tapahdu myöhemminkin...
Ja miksi vetää jotakin roolia yleensäkkään ? Kiinnostaisi tietää onko takana heikko itsetunto vai mikä ettei voi näyttää sitä oikeaa sisintään!Haluaako piiloutua todellisuudelta? Eikös meidät luotu olemaan oma itsemme? Jos emme ole oma itsemme niin maksammeko siitä tulevissa elämissämme?

Juu,ja rakkaus ei tule todellakaan hakemalla! Vaikka kuinka etsisi.Rakastamista ei voi opetella vaan se tulee sydämmestä jos sydän on siihen valmis! Siihen asti voi vaan odottaa,toisaalta voi olla ettei se tapahdu koskaan jos niin on määrätty.Tai ei ole koskaan valmis rakastamaan omien rajoitustensa takia.

 
Mielestäni yksi hyvä mittari sille,
kuinka valmis on aitoon suhteeseen, on se,
kuinka paljon pystyy nauramaan itselleen ja omille virheilleen/puutteilleen. coolsmiley

Olen aina vierastanut ihmisiä, jotka yrittävät olla jotain sellaista, mitä ne eivät todella ole ja suhteen alussa monet juoksevat samaan suden kuoppaan, että maalailevat itsestään ihan toisenlaista kuvaa tehdäkseen vaikutuksen toiseen ja yhtä usein monet ihmiset laskevat tuollaisen ihmisen varaan koko tulevaisuutensa. coolsmiley



Jep! Jos näkee muissa virheitä ja puutteita niin pitää myös nähdä omat virheet ja puutteet.Koska vasta silloin voi vasta korjata kun näkee ja hyväksyy mitä korjata! Ja kaikissahan meissä on jotain korjattavaa!


tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #80 : 29.07.2006 18:56:52 »

Sitä minäkään en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää vetää jotain roolia? Ja olla joku muu jota ei TODELLA ole. Sillä siinä pettää vain itseään ja jos vähänkin tajuaa niin ennenpitkää naamio väistämättä tipahtaa. Aina.
Siksi vaimoani rakastankin koska hän on oma itsensä!!! Tosin asia piti varmistaa "koeajalla"  Grin
Ja miksi vetää jotakin roolia yleensäkkään ? Kiinnostaisi tietää onko takana heikko itsetunto vai mikä ettei voi näyttää sitä oikeaa sisintään! Haluaako piiloutua todellisuudelta? (http://Eikös meidät luotu olemaan oma itsemme? Jos emme ole oma itsemme niin maksammeko siitä tulevissa elämissämme?)

Hei "mopomies"

Totta tosiaan

Roolileikeillä harhautetaan toista ja itseä
- totuus tulee jossain vaiheessa esille ja tulee pettymyksiä


(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c020.gif)     (http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c021.gif)


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Oikku67
Vieras
« Vastaus #81 : 29.07.2006 20:27:05 »

Vaikka kuinka etsisi.Rakastamista ei voi opetella vaan se tulee sydämmestä jos sydän on siihen valmis! Siihen asti voi vaan odottaa,toisaalta voi olla ettei se tapahdu koskaan jos niin on määrätty.Tai ei ole koskaan valmis rakastamaan omien rajoitustensa takia.
(http://alwasluae.com/vb/images/smilies/q13.gif)
Tästäpä sainkin mietittävää..
Ehkäpä minä en olekaan (koskaan?) valmis rakastamaan omien rajoitusteni takia..
hmmm.. (http://alwasluae.com/vb/images/smilies/h36.gif)
(http://alwasluae.com/vb/images/smilies/q11.gif)Willow(http://alwasluae.com/vb/images/smilies/q11.gif)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #82 : 29.07.2006 22:38:06 »

Noo...sama se mitä täällä ajatellaan, elämä on roolipeliä minulle ja yhä enemmän sellaiselta tuntuu. Eri elämissä roolit vaihtuu, ennen tätä oli eräs rooli ja tämän jälkeen toinen.

En tarkoita roolileikkiä ihmissuhteen sisällä, vaan sitä että kukaan meistä ei ole niin PIENI kuin antaa ymmärtää, että olisi vain tietyt luonteenpiirteet ja reaktiomallit tarjolla.. kaikki on koko ajan muutoksessa ja mahdollista, töiden, suhteiden ja tilanteiden vaihtelu.. siinä se on. Vai olenko minä ainoa täällä joka osaa kävellä seinien läpi.. rajoja ei ole siinä missä luuli olevan.

Ehkette käsitä mitä syvimmässä merkityksessä tarkoitan.. niin näistä "kärsimyksistä"; en vain oikein käsitä miesten oikuttelua esim viimeisen 8 kk aikana, mutta mitä siitä sitten.. leikkiä se on vain.

26.07

Today your key planet Jupiter harmonizes with beautiful Venus, bestowing an expansive glow on to most everything in your life. You can see opportunity everywhere you look and your Sagittarian magnanimity overpowers even those who are lost in the doldrums. It is difficult for others to be down in the dumps while in your presence at this time. And, for that reason, you may be on the most wanted list -- not for punishment, but rather for fun and games.


29.07

Stresses in your life ease as you bring out your own bag of tricks. However these aren't the illusions of a stage magician. Rather they are your psychological tools that you've honed over the years to be effective in these kinds of situations. You create diversions from the serious issues by making fun things happen. Bring some excitement into your life while you can.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2006 22:51:48 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #83 : 30.07.2006 18:09:51 »

Ehkä tämä keskustelu on nyt vaan pilkun **********. Kun asioita katsotaan maailmankaikkeuden mittakaavasta, sielun näkökulmasta, niin kaikkihan me täällä rooleja vedämme. Niin sen on tarkoitus mennäkin.  police
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #84 : 30.07.2006 22:45:44 »

Yess! annaelen on nero! Jatka vaan!

Ja miehet!?? Mitä ne on.. heh.. koviksen roolista pehmon rooliin ja takas, vai?  2funny 2funny 2funny

annaelen, miksi sanoit "muuttaa rooliaan epäterveellä tavalla"? Itse olen ainakin odottanut muutosta "terveeseen" mitä se nyt kunkin kohdalla on ollut. Taitaa kiinnostaa vaikeat tapaukset siksi, että niissä näkee sen toisen roolin esittämisen mahdollisuuden; VAPAUTUMISEN nk pahan, kylmän tai sekavan/huuhaan taikka ilkeän, julman rooleista!  Kiss Kiss Kiss (koska ne eivät edusta Korkeimman Itsen roolia!!!!!!!!)

Mutta asiasta toiseen.. kovin vakaviksi ne syvällisimmät suhteet tuppaavat menemään. Onkohan noilla exillä helpompaa pinnallisempien naisten kanssa? Mutta ei ne ihan kaikki kait pinnallisiakaan ole? Seksiä miehet nyt yleensä ainakin kaipaa ja kuulijaa, toinen asia älyävätkö minun tarvitsevan ystävää heistä. Tai noh, pitäisi olla jotenkin HAUSKAA miehen kanssa pitkästä aikaa.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 23:26:14 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #85 : 31.07.2006 11:40:03 »

Parisuhdeongelmat ovat tylsiä, roolit ikävystyttäviä. Miehet ovat ihmisiä siinä kuin naisetkin, tosin putkiaivoineen..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #86 : 31.07.2006 11:41:41 »

Älä sitten elä, jos et halua roolia/ rooleja yhtä elämää varten? Olisko haudassa mielenkiintoisempaa.. kyllä, naisten ja miesten välillä on valitettavasti eroja..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #87 : 31.07.2006 11:48:57 »

Onneksi maailmassani on värejä eikä vain mustavalkoista.  Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #88 : 31.07.2006 11:59:39 »

Älä sitten elä, jos et halua roolia/ rooleja yhtä elämää varten? Olisko haudassa mielenkiintoisempaa.

 Angry

Onneksi maailmassani on värejä Smiley

 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #89 : 31.07.2006 12:00:14 »

Sama vika, värejä on paljon ja eroja on paljon.. ja silti, miten paljon suhdeongelmia.. myönnän, oli vähän raflaavasti sanottu.. tarkoitus on vain vapauttaa.. oikea sanamuoto on ehkä, kuinka välttää jonkin roolin ottamista kun kaikilla on astrokarttansakin?

Nyt varmaan pitäisi sanoa JOSTAIN miehestä jotain hyvääkin.. no hmm.. mies osaa rakentaa huvilaa.. auttaa kriiseissä.. mennä naimisiin ja tarjota turvaa joissain tapauksissa.. eilisestä vain jäi mieleen ne viuhahtajat Kaivarin lavalla.. juu.. miehissä on eroja, jotkut on saarnaajia, jotkut katupoikia.. eroja on kuin naisissakin.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2006 12:05:06 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: