Astro Foorumi
20.11.2019 16:13:43 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkälaiseen ihmistyyppiin rakastut?  (Luettu 5983 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #15 : 20.01.2019 07:31:08 »

En enää minkäänlaisiin.  buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
fantasima
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 06.02.2019 18:23:54 »

Turvallisiin ja vakaisiin. Mielellään huumorintajua noloista puujalkavitseistä absurdin häröilyyn saakka. Siisteys ja siivotapaisuus vetoaa kanssa, huomaavaisuus tietysti aina. Kiinnostuu asioista ja jaksaa jutella.

Mulla oma kuu on kauriissa ja Venus ravussa. DC härässä. Puoliso edustaa aika hyvin maa- ja vesielementtejä, on aurinkorapu ja nousumerkiltään neitsyt, 1. huoneessa on Saturnus. Kuu-leijona ei niin valtavasti räisky, ainakaan hänellä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 06.02.2019 19:39:41 »

Mäki haluan rakastua turvallisiin ja vakaisiin! Muutenki haluun turvallisuutta ja vakautta mun räpeltämiseen..turvallisuus ja vakaus, tulkaa!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 13.02.2019 09:41:37 »

Olen udellut aika monen ex-poikaystävän syntymäajat, ja niistä huomasin, että olen mennyt aika usein  mars  vaaka edellä suhteeseen. Olen siis viehättynyt AC-Vaaoista. Olipa minulla pitkäaikainen mieskin, jolla oli nousumerkki Oinaassa. Tästä voisi päätellä, että libidon pörinä on ollut pariutumisessa enemmän asialla kuin muut, oikeasti oleellisemmat asiat.  2funny Libido on lakannut pörisemästä enkä ihastu nykyään kehenkään. Venus ei tunnu olevan mitenkään tärkeä ihmissuhteissani, paitsi kun se on 1. huoneessa, niin vastakkainen sukupuoli on siihen omalla tavallaan reagoinut.

Toinen planeetta, joka on ollut tärkeä ihmissuhteissa, on ollut Aurinko. Se onkin parempi vaihtoehto kuin tuo Mars. Sitten toisaalta on ollut paljon karmaan viittaavia osumia, mitkä ne eivät ole olleet ollenkaan kivoja. Ongelmatapauksiakin on ollut - voisin tietysti syyttää karmaa siitä, mutta ehkä syynä on vain oma, surkea arvostelukyky. kun hormonit ovat ottaneet vallan.

On minulla tyyppikin. Se on sellainen taiteellinen nörtti tai nörtähtävä taiteilija. Monesti nämä ovat myös keksijätyyppejä. Nämä ominaisuudet löytyvät myös minusta itsestäni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 21.03.2019 14:39:44 »

Mäki haluan rakastua turvallisiin ja vakaisiin! Muutenki haluun turvallisuutta ja vakautta mun räpeltämiseen..turvallisuus ja vakaus, tulkaa!

Samoilla linjoilla. Maanläheinen, turvallinen ja luotettava. Sellainen kenen kanssa olisi keskinäinen rauha, eikä jatkuvaa vääntöä ja taistelua.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
saai
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 23.09.2019 04:57:15 »

Vastustamattomia tyyppejä on ollut sellaiset, joilla on henkilökohtaisia planeettoja mun descendentillä. Ei ole toiminut hyvin ja olen jäänyt kaipaamaan. Jos kellään on ideoita miten työstää tällainen selittämättömältä tuntuva kiintyminen niin kiitos vaan. Siis sillä tavalla selittämätön etten tiedä mikä siinä itse asiassa viehätti ja miten sen voisi toisaalla korvata ettei olisi niin kivulias.

Mun ihailijoilla on usein venus kontakti marsiini (skorpparissa). Tällainen ihastus ei ole välttämättä kestänyt fyysisten asioiden ulkopuolelle.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.