Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kunnianhimoa ja tavoitteita mutta 10. huone tyhjä  (Luettu 3705 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Coloria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 27.06.2006 15:39:24 »

Minulla on 10. huone tyhjä mutta loputon kunnianhimo ja paljon merkittäviä tavoitteita jotka liittyvät isojen asioiden aikaansaamiseen ja olen valmis uhraamaan niiden vuoksi aika paljon. Sanotaan että kymppihuoneesta löytyy ura, tavoitteet ja asema maailmassa mutta mulla ei ole siellä mitään. Vai tarkoittaako tyhjä kymppihuone että kunnianhimosta ja tavoitteista huolimatta suunnitelmillani ei ole tulevaisuutta...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 27.06.2006 16:05:53 »

Heip Coloria.  Smiley

Mikä merkki sinulla on 10. huoneen kärjessä?

Työtä ja uraa näkee myös 6. huoneesta. Onko sinulla 6. huoneessa mitään planeettoja? Entä mikä merkki sen kärjessä?

Kunnianhimoa on myös monenlaista, moneen asiaan liittyen. Kauriin tai Skorpionin merkit voisivat antaa kunnianhimoa kuten myös Pluton tai Saturnuksen merkittävät aspektit tai sijainnit.

Toivottavasti auttoi edes hieman eteenpäin.  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 29.06.2006 14:24:22 »

Sama eräällä tutullani. Hän on työhullu ja kunnianhimoinen, todellakin työhullu, töissä aina. Ja hänellä on kymppihuone typötyhjä.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #3 : 29.06.2006 15:21:45 »

Riippuupi paljon siitä kärkimerkistä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 29.06.2006 15:58:04 »

Riippuupi paljon siitä kärkimerkistä.

Hei "Linn"


Täällä kanssa yksi viiden tyhjän huoneen omaava.
- haluaako joku tulkita tätä tarkemmin
- kts. kartta


https://www.astro.fi/index.php?p=3&up=1&ulkomailla=0&nimi=Tuija&syntymapaivamaara=19.10.1955&syntymakellonaika=01%3A40&paikkakunta=-25.43+62.139&luo_kartta=Luo+kartta
Elämänilon kartta


"urahuoneet" 2,6 ja 10

Huone 10  19 astetta  harka 51`
Huone  6   9 astetta  vesimies 11`
Huone  2  21 astetta   neitsyt 8` (täältä löytyy tavaraa)



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #5 : 29.06.2006 20:10:31 »

Minulla on 10. huone tyhjä mutta loputon kunnianhimo ja paljon merkittäviä tavoitteita jotka liittyvät isojen asioiden aikaansaamiseen ja olen valmis uhraamaan niiden vuoksi aika paljon. Sanotaan että kymppihuoneesta löytyy ura, tavoitteet ja asema maailmassa mutta mulla ei ole siellä mitään.

Onkohan meillä mennyt kartat sekaisin Cheesy?

Mulla on kymppihuoneen kärki Leijonassa ja kaiken lisäksi huoneessa majailee kokonaista kaksi henkilökohtaista planeettaa; Aurinko ja Venus.

En kuitenkaan omaa juuri minkäänlaista kunnianhimoa mitä tulee työelämään ja uraan, eikä minulla ole kummempia tavotteita tai suunnitelmia sen suhteen. Minusta on suorastaan hirvittävää, miten monet ihmiset uhraavat koko elämänsä, jopa perheen ja sosiaaliset kuvionsa työn vuoksi.

Tällä hetkellä olen kotiäitinä ja viihdyn erinomaisesti. Myöhemmin voisin jatkaa opiskeluja, vaikka hautaani saakka koskaan töitä tekemättä, jos se vain olisi taloudellisesti mahdollista. Luultavasti päädyn kuitenkin tekemään jotakin pakollista ja minulle merkityksetöntä henkemme pitimiksi.

Kivaa tietenkin olisi, jos ihme tapahtuisi ja oppisin kääntämään taiteelliset kykyni taloudelliseksi menestykseksi, mutta enpä jää henkeäni pidätellen odottelemaan. Tajuan kyllä, että sellaisen "ihmeen" eteen pitäisi itse kovasti ja ahkerasti ja määrätietoisen kunnianhimoisesti työskennellä. Mutta ääh...en taida jaksaa kuitenkaan.

Varmaan raivostuttavaa jostakin lukea tällaista "velttoilua", mutta vakuutan, ettei tämä koske mitään muuta elämäni osa-aluetta kuin tätä kyseistä. Ymmärrän myös, ettei tällaisessa työyhteiskunnassa ja muutenkin työ/ura/ammattikeskeisessä ajassa pidetä ehkä kovin kunnioitettavana ja hyväksyttävänä myöskään tunnustaa tällaista ääneen, mutta olen kuitenkin itse sinut asian kanssa ja se lienee tärkeintä.

Ja olenhan minä nuori toki vielä, että eihän sitä vielä voi varmaksi sanoa, mitä tässä elämässä tuleekaan tapahtumaan. Nyt kuitenkin tuntuu tältä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: