Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ampiainen/Pahantekijät/Tumma vesi  (Luettu 6151 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 24.11.2018 13:41:28 »

Hei, olen uusi täällä ja toivoisin, että joku teistä voisi auttaa tulkitsemaan untani. Paljon jo tiedän, mutta joku näissä nyt jäi hämärään.

Näin siis unta, että kaksi miestä työvaatteissa oli ovellani. Kylppäriremontti tulossa joten päästin sisään ja ajattelin, että he on sitä tullut korjaamaan. Pian kuitenkin aistin, että kaikki ei ollut kunnossa. Aistin, että he ei halunneet minulta mitään varastaa vaan muuten pahaa tehdä joten yritin viivyttää aikaa ja soittaa hätänumeroon. Hetken kuluttua huomasin parvekkeella aivan jumalattoman ison ampiaisen. Sanoin miehille, että voivatko laittaa ikkunan kiinni ettei se pääse kotiini. Jossain kohti miehille riitti viivyttely ja he yrittivät sitten hyökätä, jotenkin sitten sain työnnettyä heidät pois asunnosta vaikka olivat minua 2 kertaa isompia ja se tapahtui keveästi kuin höyhen.

Monesti olen myös uneksinut, että uin uima-altaan kirkkaasta vedestä isompaan luonnon  veteen, joka on tummaa. Suomen luonnossa ollaan niin eihän tuo itämeren vesi kovin puhdasta ole. Viimeksi näin, että olin hukkumassa pohjaan ja yritin huutaa apua, mutta kukaan ei huomannut tai välittänyt. Pääsin portaita pitkin kuitenkin ylös.

Mitä nämä voivat nyt viestittää?

Kiitos kaikille etukäteen  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 17.03.2019 10:50:22 »

Tunne, että sinulla ei ole suojaukset kunnossa ja pimeät voimat ovat päässeet tontillesi. Olet kuitenkin ajanut ne pois voimillasi.
Tästä  lähin,suojaa itsesi aina ennenkuin menet nukkumaan!

Tumma vesi symboloi pahaa oloasi, johon vajoat ja portaat sitä, että aina on mahdollisuus tulla pinnalle ja pelastaa itsensä.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: