Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten sinuiksi Pluto aspektien kanssa?  (Luettu 7924 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 30.09.2018 17:42:49 »

Kun Skorpionissa on planeettasijaintien painotus, tekee se ihmisestä henkisesti tavallista herkistyneemmän. Annan enemmän arvoa nousevan merkkini Kauriin ominaisuuksille, mutta kun au ja kuu Skorpparissa, sitä ei oikein voi jättää huomiotta. Olen ollut raskaidenkin energioiden vaikutuksessa Pluton vaikutuksesta, yritän parhaani mukaan muokata itseäni etten aina kokisi tunteissa ääripäitä. Kuu Skorpionissa on muiden tukemisen kannalta hyväkin asia kunhan muistaa huolehtia omistakin tarpeista. Muiden ihmisten seura tuntuu ajoittain hyvin raskaalta, olen käynyt pitkähkön terapian, mutta siitä oivalsinkin miten kyvykäs ihminen itse olen. Saturnus Skorpionissa on tiedetysti raskas aspekti mutta silläkin kääntöpuolensa koska olen hyvin yrittelijäs ja tavoitteissani en koskaan anna periksi.

Olen alkanut huomaamaan että oli ihminen minkäluonteinen tahansa, pitkällä tarkastelujaksolla kaikkien elämä on omalla tavallaan yhtä kuormittavaa. Ei loppujen lopuksi ole merkitystä oli sitten työtön vailla suuntaa oleva tai tavoitteellinen yrittäjä.   
tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #1 : 02.10.2018 20:48:31 »


Olen alkanut huomaamaan että oli ihminen minkäluonteinen tahansa, pitkällä tarkastelujaksolla kaikkien elämä on omalla tavallaan yhtä kuormittavaa. Ei loppujen lopuksi ole merkitystä oli sitten työtön vailla suuntaa oleva tai tavoitteellinen yrittäjä.   

Loistava oivallus! - Minulla on ollut vaikeuksia Saturnuksen kanssa, enkä oikein vieläkään tajua vaikeimpien aikojen merkitystä elämälleni. - Tuosta Plutosta olen lueskellut esim. Tanhuan kirjasta Astrologiaa Sinulle, ja mielestäni se kuvaa aika hyvin Pluton ohituksia. Luen kyllä muutenkin paljon alan opuksia.
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #2 : 02.10.2018 21:33:45 »


Olen alkanut huomaamaan että oli ihminen minkäluonteinen tahansa, pitkällä tarkastelujaksolla kaikkien elämä on omalla tavallaan yhtä kuormittavaa. Ei loppujen lopuksi ole merkitystä oli sitten työtön vailla suuntaa oleva tai tavoitteellinen yrittäjä.   

Loistava oivallus! - Minulla on ollut vaikeuksia Saturnuksen kanssa, enkä oikein vieläkään tajua vaikeimpien aikojen merkitystä elämälleni. - Tuosta Plutosta olen lueskellut esim. Tanhuan kirjasta Astrologiaa Sinulle, ja mielestäni se kuvaa aika hyvin Pluton ohituksia. Luen kyllä muutenkin paljon alan opuksia.

Samat sanat. Hieno oivallus. Elämä on sietämätöntä kärsimystä oli sitten töissä tai ei. Smiley Toisaalta ihmisellä on yleensä halu kuulua johonkin sosiaaliseen piiriin. Yleistys tuokin. Jos ei kuulu johonkin sosiaaliseen piiriin niin tuloksena voi olla esim. turhaa häpeää ja ahdistusta, jotka voi vaivihkaa muokata elämää entistä kurjempaan suuntaan. Terveisin henkilö, jolla on kartalla vaikeita saturnuksen ja pluton aspekteja mm. Kuulle.
tallennettu
jokoskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #3 : 10.10.2018 14:01:26 »

Kiitos kommenteistanne Smiley Mulla on sanottu olevan sellainen hyvin tiukka katse, mutta vaikka nykyään mulla on paljon kaverikontakteja, tarvitsen jonkin verran yksinoloa. Olen kuitenkin vähän väliä soittamassa jollekin. Mutta näin Riki Sorsan laulaman kappaleen sanoi "mä ympyrää kiersin kai suoritusten, joka päättyy näin sulkeutuen. Ehkä 100 % suorittaminen oli siinä jotakuinkin. En voi mennä enää samalla asenteella koska se elämänasenne vaati paljon alkoholinkäyttöä, eli jotain muuta. Voimakas on luonteeni mutta se onkin kompastuskiveni, isoja taakkoja ei ole kovin mukava kantaa.   
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: