Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapunaiset  (Luettu 15319 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #15 : 29.06.2006 07:58:14 »

Näinpä. Mielenkiintoista sinänsä että löytyy paljon samaa, mitä te astrolaiset olette kirjoitelleet smitten

Eli paras siis vöyhöttää ite menemään sillon kun vöyhötyttää ja vetää rapunaista perässä Cheesy Nojoo..itsekkin todella rauhallinen luonne loppujenlopuksi mutta räsikyvä asioissa mitä päätän tehdä  crazy2
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #16 : 29.06.2006 12:58:30 »

On kai pakko vielä yksi asia esittää, nimenomaan suhteessa Jellonaan. Vaikka Jellona tykkää kaikesta ylellisestä, ei Rapsulle välttämättä kannata hommailla lahjoiksi mitään älyttömän kalliita juttuja. Jos kirpparilta löytyy vanha hieno peltirasia johon hän voi laittaa makuteensä tai suklaakahvijauheensa (tai jos itse sinne sisälle ne hommaat)niin hän on myyty, samoin vaikka itse joksikin hahmoksi maalattu kivi tms. Mitä "ajatellumpi" se lahja on sitä suuremmat sydämenkuvat Ravun päässä kuplivat - ja nuukana saattaa muuten jopa harmistua kalliista lahjoista. Nousu-Leijonamieheni on jo oppinut tämän.

Kokemuksesta se pappikin saarnaa.
tallennettu
Solina2
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #17 : 29.06.2006 13:20:03 »

Näinpä. Mielenkiintoista sinänsä että löytyy paljon samaa, mitä te astrolaiset olette kirjoitelleet smitten

Eli paras siis vöyhöttää ite menemään sillon kun vöyhötyttää ja vetää rapunaista perässä Cheesy Nojoo..itsekkin todella rauhallinen luonne loppujenlopuksi mutta räsikyvä asioissa mitä päätän tehdä  crazy2

Meikkis on au-rapu (nouseva jouskari, kuu kauriissa.) Esikoinen on au-oinas ja nouseva rapu ja seurustelee au-leijonan kanssa. Keväällä pitivät taukoa runsaan kuukauden kun esikoinen oli ilmeisen "jääprinsessa" ja oikullinen, vaan niin vaan aloittivat yhdessä uudestaan ja toisiaan paremmin ymmärtäen.


Itse katsoisin että ravuille on leimallista mielialojen nopea vaihtuminen, myös äärimmäisyydestä toiseen ja takaisin, taipumus itsensä aliarviointiin ja itsepäilyihin ja voimakas intuitio, ns. naisen vaisto (veden merkki). Jollain tavoin näkyy myös hoivavietti angel

Mutta: kannattaa kuitenkin muistaa että rapu on johtava merkki ja tunteiden osoittaminen tai itkeskely (vetisyys  Wink ) ei ole ravussa(kaan) heikkouden merkki. Ravut osaavat myös viedä (ja manipuloida....)

Luulenpa että ravut arvostavat tunne-tasolla kohtaamista, halua tulla kuulluksi ja ymmärretyksi (no, kukapa ei haluaisi). "Minä ymmärrän, että koet..." on varmaan hyvä repliikki opetella  :Smiley - eihän sitä tarvitse samaa mieltä olla mutta hyvä ottaa toisen (vaihtelevat) tunteet todesta. Ja yrittää pysyä mukana mistä nyt tuulee.

Ja tukea lähtemättä silti mukaan toisen itsesääliin. Ja antaa anteeksi toisen käsittämättömät pahantuulen puuskat - ne menevät ohi hetken kuluttua. Ja jollei mene, niin antaa toisen olla rauhassa itsekseen.

Luulenpa että jellona voisi arvostaa ravun ainutlaatuista (jellonallehan kaiken täytyy olla Upeata, vai mitä  Cheesy) kova kuori-pehmeä sisus - ja sakset jotka tekevät pahaa jälkeä jos uhataan 8"tälläistä naista ei joka pojalla olekaan!"  Grin- ja rapu taas jellonan anteliaisuutta ja aurinkoa jossa lämmitellä...

Lycka till bara!

-Solina, au-rapu
tallennettu
Rookette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #18 : 04.07.2006 20:46:04 »

Tärkeä Rapu-ystävättäreni suunnitteli joskus aikanaan hoitokotia, jonne voisivat tulla asumaan/poikkeamaan kaikki vaeltelevat Jousimiehet.
Aurinko-Rapuna (ja muut tärkeät merkit sorkat tiukasti maassa) hänellä todellakin on kotihommat hallussa - mutta nousu-Leijonana ei siitä diivailustakaan tullut loppua. Eli ainakin tämän Rapu-naisen jokainen mielenliikahdus tuli EKSPONENTIAALISENA kaikkien tietoon. Vallankin, jos asiat koskettivat saati UHKASIVAT hänen materiaalista hyvinvointiaan.

Eli riemukkaita kapistuksia, nuo Rapu-naiset.
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #19 : 05.07.2006 19:08:00 »

Hmm..Millasia "riitelijöitä" ravut ovat?? Kertovatko helposti mitä miettii ja sanoo sen suoraan vai pakenevatko myrskyn silmästä ja antavat mieluummin pölyn ensin laskeutua?  :Smiley
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #20 : 05.07.2006 19:12:16 »

Semmoisia että jos koetat sanoa jotta hän on jotain tehnyt väärin niin saat vastaukseksi että "NYYYYYH, entäs minun tunteeni, minua vain syytät mutta MINÄ olen näin kovin loukattu" jne. jne. Ja sitten saattaa tulla hyökyaalto noin 765 vuotta vanhoja asioita niskaan niin että napsaa. Ja sitten riidan lopuksi tunnet itsesi hylkiöksi. Kannattaa siis ohjata "keskustelua" niin, että PYSYTÄÄN ASIASSA  Grin Grin
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #21 : 05.07.2006 20:53:01 »

Hmm..Millasia "riitelijöitä" ravut ovat?? Kertovatko helposti mitä miettii ja sanoo sen suoraan vai pakenevatko myrskyn silmästä ja antavat mieluummin pölyn ensin laskeutua?  :Smiley

No itse olen rapu ja voisin sanoa, että yleensä olen aika rauhallinen ja asiallinen riitelijä. En mene henkilökohtaisuuksiin ja pyrin aina riitelemään reilusti toista loukkaamatta. Joskus (todella harvoin) on saattanut käydä niin, että kun on oikeasti ärsytetty tarpeeksi, niin olen antanut tulla ilman suurempia kaunisteluja. Kuitenkin aina olen pyytänyt anteeksi, koska olo sellaisen riidan jälkeen on todella huono. Mutta tilanteesta riippuu hyvin paljon, yleensähän me ravut olemme kuitenkin aika suopeita ja rauhallisia ihmisiä  Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #22 : 05.07.2006 20:58:35 »

Hmm..Millasia "riitelijöitä" ravut ovat?? Kertovatko helposti mitä miettii ja sanoo sen suoraan vai pakenevatko myrskyn silmästä ja antavat mieluummin pölyn ensin laskeutua?  :Smiley

Pakko myöntää, et ite ainaki oon ISO  tickedoff ääninen ja varmasti vähän julmaki toista kohtaan.. Ja sanonnan "joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään" mukaan mulla kaet ois sitte oikee mäntymehtä näissä spanielin silimissäin... Eli vanhoja muistelen  idiot2 mielelläin (en pelkästään riidellessä!) ja sieltä voi tulla joku aikoja sitten sanottu loukkaus, jota toinen ei TODELLAKAAN muista... uglystupid2
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #23 : 07.07.2006 19:49:19 »

Hmm..Millasia "riitelijöitä" ravut ovat?? Kertovatko helposti mitä miettii ja sanoo sen suoraan vai pakenevatko myrskyn silmästä ja antavat mieluummin pölyn ensin laskeutua?  :Smiley

Pakko myöntää, et ite ainaki oon ISO  tickedoff ääninen ja varmasti vähän julmaki toista kohtaan.. Ja sanonnan "joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään" mukaan mulla kaet ois sitte oikee mäntymehtä näissä spanielin silimissäin... Eli vanhoja muistelen  idiot2 mielelläin (en pelkästään riidellessä!) ja sieltä voi tulla joku aikoja sitten sanottu loukkaus, jota toinen ei TODELLAKAAN muista... uglystupid2

 2funny 2funny 2funny
mäntymehtä vois olla ihan hyväkin, eikös se raha kasva puussa.. =>
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #24 : 07.07.2006 20:01:45 »

Semmoisia että jos koetat sanoa jotta hän on jotain tehnyt väärin niin saat vastaukseksi että "NYYYYYH, entäs minun tunteeni, minua vain syytät mutta MINÄ olen näin kovin loukattu" jne. jne. Ja sitten saattaa tulla hyökyaalto noin 765 vuotta vanhoja asioita niskaan niin että napsaa. Ja sitten riidan lopuksi tunnet itsesi hylkiöksi. Kannattaa siis ohjata "keskustelua" niin, että PYSYTÄÄN ASIASSA  Grin Grin

Sain tällä viikolla tietää, että määräaikainen työsopimukseni päättyy, eikä sitä jatketa. Ja ainakin minä otan sen todella henk.koht. loukkauksena, vaikkei sitä mitä ilmeisemmin olekaan.  Itestä vaan tuntuu siltä, eikä juuti järkiperusteet tunnu tehoovan.. idiot2

 2funny 2funny 2funny
mäntymehtä vois olla ihan hyväkin, eikös se raha kasva puussa.. =>
[/quote]
[/quote]

Joo, siellähän se kasvaa...  2funny 2funny
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #25 : 13.07.2006 14:44:27 »

usko kaikki mtä on ravuista kirjoitettu horoskooppeihin.. mustasukkainen, ailahteleva...ym. lue kaikki mitä saat käsiisi ja etsi itsellesi selainen määrä ymmärrystä kuin on mahdollista.. crazy2
tietysti meillä on hyviäkin päiviä... 2funny
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #26 : 13.07.2006 23:52:25 »


 Ai niin, ja Ravut on ihan hakoja siinä "mitähän se TUOLLA tarkoitti.." -asenteessa.



 2funny
Läheinen ystäväni on myös aurinkorapu kuten minäkin ja tuo on ehkä eniten käytetty lause keskusteluissamme!!   Grin
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
maatsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #27 : 14.07.2006 10:10:58 »

Hmm..Millasia "riitelijöitä" ravut ovat?? Kertovatko helposti mitä miettii ja sanoo sen suoraan vai pakenevatko myrskyn silmästä ja antavat mieluummin pölyn ensin laskeutua?  :Smiley

Hei mies!

Kaksosetnaisena olen tavannut Rapumiehiä, jotka eivät "riitele" kanssani. toivoisin, että puhuttais jopa ns. suu puhtaaksi, mutta ei. He oletettavasti eivät halua loukata ja ovat sen vuoksi hiljaa... Sen voi sanoa näinkin, että Rapu välttelee vastuuta tässä tapauksessa ja odottaa, että kumppani ymmärtää sanomattakin tietyistä merkeistä (välttely, hiljaisuus)

nyt pitää lopettaa, tuli kiire. Si si


tallennettu
maatsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #28 : 14.07.2006 14:23:55 »

 ..siis, tuli kiire lopettamaan ja nyt ehdin jatkamaan.

Rapumies kävi lauantaina ja kävi myös suihkussa, jonka jälkeen puki yökkäri T-paitani vahingossa päälleen, koska se oli hänen paitansa vieressä...Nyt hän siis kävi paidan vaihtamassa. Lämmin halaus, kavereita ollaan, mut ei muuta. Näin on sovittu ja se on ihan OK. Cry  Huh

Eräs naispuolinen henkilö on rapu ja hän osaa laittaa hyvää ruokaa, on pidetty ystävänä, mutta hänellä on ongelmia alkon kanssa. Ei varmaan johdu horoskooppimerkistä?? Hänellä oli muuten aikanaan toukokuun Kaksoset-mies. Liitto päättyi ja jos siitä mitään tiedän, naisen villiin menemiseen ja miehen nuukuuteen/ jämakkyyteen. Kestihän se liitto kuitenkin pitkään ja vain viime ajat olivat tuollaisia. Tämä Rapunainen ei ole mielestäni paha suuttumaan. Päinvastoin taitaa olla jopa liiankin myöntyväinen eli ei ole osannut asettaa rajoja lapsilleen / miehilleen. Myöhemmät miesvalinnat hänen kohdallaan ovat olleet aika haastavia (toivottomia!)Näitten miesten määrää ja horoskooppimerkkejä en tietenkään tiedä.

En ole pitänyt vuosikausiin yhteyttä enää tähän naisen kanssa. Asumme eri paikkakunnilla. Tilanne meni sellaiseksi, että hän otti yhteyttä esim. silloin, kun tarvitsi rahaa lainaksi, yleensä humalassa. Kävin kamppailua siitä, olenko huono ystävä, kun en alkanut millekään. Toisaalta en mahdollistanut siten hänen ryyppäämistään, mutta en kyllä jaksanut muutakaan..

Upeaa ja romanttista viikonvaihdetta kaikille!

Si si

 

tallennettu
Aavistuksia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #29 : 27.07.2006 21:04:14 »

Täällä yksi rapu lisää.... :Smiley

Mieheni on kysellyt ja ihmetellyt samoja asioita jo vuosia ja hän on oppinut yhdentavan. Kun minä suutun niin hän menee autotalliin eikä riitele kanssani (on vaaka) ja sekös minua sylettää entistä enemmän, kaivan kaikki hampaankoloon jääneet taivaan vanhat "unohdetut" asiat ja nakkaan ne kerta heitolla napakasti kehiin ja vaadin selityksiä...juu, menee todellakin välillä naurettavuuksiin mutta en mahda sille itse mitään... Undecided

saatan mennä laidasta laitaan muutamaan sekunttiin vaikka toinen ei edes tiedä luokanneensa, siihen riittää äänenpaino, katse. ei siihen sanoja tarvita.  Sad

parhaimmillani olen huolehtiva ja rakasrava kaiken perheelleni antava nainen.

Mieheni jaksaa arvostaa minua mutta siltikin toivoo että ne älyttömät läikytykset reunan yli olisi ihan kivaja jos en henkisesti osaisi vetää mattoa alta.  knuppel2

No, muutenkin vaaka ja rapu, ovat sellaisia että olemme ihmetelleet monesti kuinka olemme onnistuneet näinkin monta vuotta  smitten

Onnea ravun kanssa! sitä kyllä tarvitaan. Paljon rakkautta vain ja ....ymmärrystä? coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: