Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Veskarimies ja Oikkutypy  (Luettu 5536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« : 29.06.2006 12:05:03 »

Törmäsin yks sateinen ilta veskarimieheen joka tuntui olevan mulle jotain ihmeellistä. Hän on kuitenkin varattu ja harmittaa niin vietävästi että miten juuri hän joka tuntui joka solussa ja sai oloni leijumaan voi olla jonkun toisen. Ihan kuin meidät olisi tarkoitettu toisilleme.... mutta, nyt odottelen ja ihmettelen josko hän omasta aloitteestaan eroaa ja löydämme toisemme uudestaan.. Sad

Hän on syntynyt Uudessakaupungissa 21.1.1974 klo 02:30 ja minä Turussa 16.4.1977 klo 20:05

Jos joku ystävällinen voisi kertoa onko meidät "tähtiin" kirjoitettu... :Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
oinastypynen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 29.06.2006 22:25:39 »

tuttu tunne, mulla on kanssa vahva yhteys yhteen vesimieheen. vaatii kärsivällisyyttä odottaa, mutta se kannattaa. itse olen myös oinas ja odotin tätä veskaria 3 vuotta. nyt hän ei enää seurustele ja meillä on säpinää!  smitten
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.2006 12:30:34 »

Alkuperäiskirjottaja tässä vielä kyselee, jos joku osaisi jotain pientä edes vastata syntymäaikojen perusteella.... Tekis mieli sanoa ihastukselle suoraan että: "me kuulutaan yhteen". Uskon vahvasti niin ja entä jos olenkin vain sokea rakkaudesta....

Iso kiitos jo etukäteen !!! Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.07.2006 12:59:21 »

Oinas aivan varmasti viehättyy viehkeästä ja salaperäisestä Vesimiehestä, mutta ongelmaksi saattaa tosiaan muodostua se, että Oinas ei kestä sitä, että Vesimies on aina kuitenkin oman tiensä kulkija ja on todella vaikeaa päästä Vesimiehelle siksi "ykkösihmiseksi" elämään, koska Vesimies on niin riippumaton muista ihmisistä.

Katselin tuossa karttojanne.
Sinulla on  aurinko  oinas  kuu  oinas  askendentti  vaaka
Miehellä on  aurinko  vesimies  kuu  kauris  askendentti  skorpioni

Periaatteessa vesimies ja oinas kyllä sopivat ihan hyvin yhteen (jos oinas vain kestää vesimiehen tietynlaista henkistä poissaoloa), mutta karttanne ovat kyllä noin muuten aika erilaiset, enkä hirveästi yhteisiä juttuja näin nopealla katselulla löytänyt. Undecided

tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #4 : 24.07.2006 14:45:59 »

Voih, Undecided ehkä parempi näin....olisin kuitenkin harmitellut vielä enemmän jos meillä olisi kartoissa ollut yhteisiä tekijoitä, enkä olisi "saanut" häntä.
Nyt maltan antaa olla ja jos jotain joskus tapahuu niin sitten tapahtuu, en jää nyt asiaa enempää mietiskelemään!

Kiitos, Ebenia  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 24.07.2006 15:08:52 »

En minä nyt niin ammattilainen ole, että osaisin sanoa varmasti kuulutteko yhteen vai ette. Totta kai oman järjen pitää olla se ensimmäinen asia jonka perusteella mennään, eikä harjoittelija-astrologin nopeiden vilkausten.  Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #6 : 25.07.2006 12:46:17 »

En minä nyt niin ammattilainen ole, että osaisin sanoa varmasti kuulutteko yhteen vai ette. Totta kai oman järjen pitää olla se ensimmäinen asia jonka perusteella mennään, eikä harjoittelija-astrologin nopeiden vilkausten.  Wink

No, mun ihastumiset ei todellakaan ole koskaan perustuneet järkeen... Cheesy ja jotenkin nyt olo vain on varvempi ton sun katsalmuksen jälkeen. Turhaan mä ainakaan päätäni vaivaan enempää asialla. Asiat ja olosuhteet muuttuu jos ovat muuttuakseen. Wink
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 25.07.2006 13:02:41 »

KÄÄK veskari oinaalle crazy2 huh vesielementti sammuttaa tulen ja sen olen huomannut monesti aikasemmin veskari miehen kanssa oltaessa knuppel2 eka mieheni oli veskari erittäin kova oli hän kuppia ottamaan ja pettäjä Lips Sealed petti mennen tulleen ''huom: minun kokemus''Itse en voinut veskari mieheen luottaa pätkääkään coolsmiley ja kun mietit omaa tutustumista veskari mieheen joka on varattu, niin mitä se kertoo hänestä police jos hän on pettämässä vaimoaan, niin miten sinun laitasi sitten joskus tulevaisuudessa? tämä on vaan arvailua, mutta suosittelen kyllä kanssa jättämään varatut omilleen ja ei kyllä kannata odottaa, koska sinulla voi mennä monta upeaa prinssiä ohi siinä sivussa smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: