Äänestys
Kysymys: Pitääkö paikkansa kohdallasi?  (Äänestys päättynyt: 26.09.2006 11:01:02)
Teen epätoivoisia tekoja, kiipeilen köynnöksiä pitkin rakastettuni makuuhuoneeseen, ostan kukkia ja lahjoja - 5 (1.3%)
Oletan että minua tavoitellaan, olen viileä - 36 (9.3%)
Olen yleensä aloitteentekijä ja käytän paljon mielikuvitusta - 12 (3.1%)
En tiedä mitä suhteelta haluta - 10 (2.6%)
Haluan ennen kaikkea pitkän, vakavan suhteen johon sitoutua loppuelämäksi - 39 (10.1%)
Rakastun saavuttamattomiin, niin ettei ainakaan tule oikeaa suhdetta - 18 (4.7%)
Sydämeni on särkynyt lopullisesti, enkä enää yritä koskaan - 2 (0.5%)
Flirttailen, juonin ja pelaan likaista peliä saadakseni vaikka varattuja ihastuksen kohteita itselleni - 3 (0.8%)
Kun suhde loppuu, tunteet loppuvat heti ja kiidän eteenpäin - 5 (1.3%)
Surutyö kestää hirvittävän kauan, vie voimat ja sotkee kaiken - 21 (5.4%)
Kaikki suhteet ovat karmallisia, menneistä elämistäni - 10 (2.6%)
Näen usein ennakkounia rakastetustani - 4 (1%)
Maailma on rakkaudeton paikka ja ihmiset itsekkäitä - 3 (0.8%)
Koen rakkautta enkelten, ystävien, sukulaisten kesken (rakkautta on aina) - 10 (2.6%)
Haen itseni kaltaista (toinen haluaa samaa kuin minä) - 32 (8.3%)
Haen erilaista, puutteiden täydentäjää - 7 (1.8%)
Saman astroelementin kanssa menee parhaiten - 3 (0.8%)
Teen äkkiä tähtikartat, että näen kannattaako panostaa - 7 (1.8%)
Rakkaus on tärkeintä - 37 (9.6%)
Järkiavioliitto ja rakastajat on hyvä järjestely - 1 (0.3%)
Käytän visualisointia ja rukousta sekä taikoja - 2 (0.5%)
Oletan että rakastettu löytyy sattumalta, en erityisesti hae - 41 (10.6%)
Olen joskus saanut henkilön, jota en koskaan uskonut saavani - 18 (4.7%)
Miehiä on vähemmän ja niiden on helpompi löytää suhteita - 0 (0%)
Rakkaus on naisille helpompaa, koska ovat vahvempia - 2 (0.5%)
Koen olevani tarpeeksi hyvä rakastettavaksi - 10 (2.6%)
Pitää laihduttaa, olla kauniimpi, parempi, mielenkiintoisempi - 9 (2.3%)
Luottamus on kaiken a ja o, tosin kukaan ei ole täysin luotettava - 15 (3.9%)
Exän kanssa vielä kana kynittävänä, mutta sitten.. - 3 (0.8%)
Yritin taas uutta suhdetta  ja jokin meni pieleen heti, mut ei haittaa, olen cool - 2 (0.5%)
Kokeilen nettideittiä - 3 (0.8%)
Kokeilen lavatansseja, discoja, ravintoloita - 0 (0%)
Työpaikkaromanssi olisi poikaa - 1 (0.3%)
Jospa se tuolta ulkomaanmatkalta.. - 2 (0.5%)
Kuka vaan kävis nyt, naapurin poika, autonkorjaaja, postinkantaja, lentoemo, ne on niin söpöjäkin - 1 (0.3%)
Regressioterapian kautta kohtasin tulevan parisieluni - 0 (0%)
Uskon, että saan uuden rakkauden (aika pian..) - 6 (1.6%)
Minulle on tullut rakkaussuhde kun Venus on merkissäni - 0 (0%)
Planeettojen neliöt/oppositiot Venukseen aiheuttavat harmia - 0 (0%)
Mies tarvitsee seksiä, ruokaa ja kuuntelijan - 1 (0.3%)
Nainen tarvitsee huomiota, lahjoja ja vielä kerran huomiota - 4 (1%)
Pohjimmiltaan sukupuolet ovat sodassa keskenään - 2 (0.5%)
Pystyn toimimaan tunteettomasti omaa nautintoani hakien - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 117

Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hauskoja konsteja rakkauden saamiseksi - miten toimia?  (Luettu 85338 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 28.06.2006 11:01:02 »

Ja kolmas osa rakkauskyselystä. Tarkoitus on pitää hauskaa ja kertoa kokemuksista edelleen.

Rakkauskyselyn mukaan suurin prosentti on onnellinen suhteessansa, mutta lähes yhtä moni on yksin tai huonossa suhteessa. Tämä on heille.

Ja toinen kyselyhän tuotti sen tuloksen että ihmiset voivat olla reilusti vuodenkin ilman - mutta onko se niin kivaa, sitten. Ja kukaan ei näy tuomitsevan seksiä ilman rakkautta, ainakaan äänestyksessä, tosin se jäi kesken. Tuli sellainen kommentti että jokainen suhde on Jumalan tuoma..  smitten

Hyvää kesää kaikille - tää lähtee tauolle!

Alla rakkaustaika.


Lover Lover Come to Me

Lover, lover, come to me, with all the ability that lies within me, make the perfect mate to fit my needs, as I wish so mote it be.

First before chanting this, write a list of all the attributes that you want your mate to have and be reasonable in your request. Cast a cirle including the cauldron, chimney or an fireplace. Light a fire, either in a cauldron, outside chimney or fireplace. Also use your favorite incense. While ripping and burning the pieces of paper in the fire chant the spell aloud.


Ja alla enkeliterapeutilta..

Sinun olisi varmasti hyvä miettiä minkälaisen miehen haluat eli kertoa yläkerralle että on aika tavata mies joka ei ole varattu eli on vapaa sinua rakastamaan ja myös että ajatusmaailmanne kohtaavat.
Hän tulee elämääsi heti kun olet itse valmis ottamaan todellista rakkautta vastaan.

Niin kuin itsekin sanoit "kumppanin on oltava samoilla arvoilla varustettu" se on hyvin tärkeää.

« Viimeksi muokattu: 28.06.2006 14:11:05 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1 : 28.06.2006 11:34:26 »

Kiva kysely tämä, johon mielelläni osallistuin  :Smiley
Yks kohta oli mihin vastasin, että maailma on kova ja kylmä ja ihmiset pinnallisia. En nyt muista sanatatarkasti miten meni,mut kuitenkin. idiot2
Ja tottakai haen sitä elämäni loppuun asti jarkuvaa parisuhdetta.
Ja miehissä ihastun tai huomioin sen mitä korvien välissä on ja miten huomioi minut. Se luottamus pitää saada ennenkuin uskaltaa aloittaa mitään.

 
            Hyvää kesää sinulle Venus Divine!! smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 28.06.2006 12:36:53 »

Hei "-+Venus Divine+-"

Nauti lomastasi

(http://www.smilieportal.de/smilies/cool/2/31.gif)



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kooky
Vieras
« Vastaus #3 : 28.06.2006 13:16:19 »

aika kaikenkattava kysely...milelenkiintoista nähdä mitä mieltä ihmiset ovat eniten Smiley
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #4 : 28.06.2006 14:11:00 »

Ainoa kohta, joka sopi minälleni oli tuo, että haen itseni kaltaista.
Joten sehän tavallaan on juuri sellaista se aito, pyyteetön Rakkaus, ettei ole ketään "toisia" vaan se OMA Rakkaus heijastuu niistä vastaan tuotavista ihmisten kehostoista, jotka sitä omaa energiaamme siis peiliensä teoilla tuo esiin. Eli näemmekä AINA siinä " toisessa" sen oman Kuvamme, joko Rakkaudellisen tai ilman.  smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #5 : 28.06.2006 18:48:27 »

Oletan että rakastettu löytyy sattumalta, en erityisesti hae

Tämähän oli laaja..
Vastasin näin koska etsimään en halua/jaksa alkaa ja
eipä exätkään etsimällä ole löytyneet..
coolsmiley

Oikein rentouttavaa ja aurinkoista lomaa
sinulle -+Venus Divine+-
  (http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/s010.gif)

 (http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/a025.gif) Kirjoituksiasi odottelemaan jään... Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f025.gif)
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #6 : 28.06.2006 19:56:02 »

Haen erilaista, puutteiden täydentäjää

Haluan ennen kaikkea pitkän, vakavan suhteen johon sitoutua loppuelämäksi

Olen yleensä aloitteentekijä ja käytän paljon mielikuvitusta



Siinä, kenet minä valitsen, pitää olla jotain mitä en muissa nää. Eli jotain erityistä.
Teen yleensä aloitteen koska haluan haastetta!
Ja haluan todellakin suhteen mihin voin sitoutua loppuelämäksi...Neljänneksi olisin valinnut ton luottamuksen. Se on myös todella tärkeää ja tietenkin itse rakkaus! smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #7 : 28.06.2006 20:06:22 »

Vastasin sit tähänkin kyselyyn     laugh

VD- Hyvää kesälomaa..   coolsmiley Kukas sil aikaa tekee kyssärit ja ns.tuuraa      Wink    Cheesy

Kiinnostavaa kattelella et kuin kukin vastailee   laugh
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 28.06.2006 23:10:28 »

Tuuraan hetken itseäni.

Haluan ennen kaikkea että seuraava juttu alkaa suht hitaasti. Se voisi ilmaantua jo vaikka tän vuoden puolella mut hieman eri kuviolla. Jotenkin  sellainen juttu joka rauhoittaisi.. tasapainoa muissa kuohuissa. Niin että yhden oven voi sulkea, ja pari pitää auki.. Pari suljetaan, sanotaan niin, ja neljä pidetään auki, mutta vain yksi kunnolla.

Joskus huvittaa miten exät uskoutuvat minulle, eräs jopa todella hurjista jutuistaan menneessä, mut. Noh. Oli se aika ihmeellinen ympyrän sulkeutuminen tai kiepahdus. Että pahiksesta kunnolliseen ja silti pahis oli se, joka avoimesti uskalsi elää (rakastaa).

USKO

Usko on voimakas ominaisuus, joka siirtää vuoria.
Enkeliviisaus muistuttaa sinua, ettet kuitenkaan
uskoisi sokeasti ihmisiin ja tilanteisiin.
Käytä tervettä järkeäsi ja huomiointikykyäsi,
äläkä anna voimaasi muille.
Sen sijaan perusta uskosi itseesi ja korkeampiin voimiin.
Rukoile tietäen että pyyntöihisi vastataan.
Toimi niin kuin se olisi jo toteutunut. Tämä on uskoa.
Enkeliohjauksesi on lisätä uskoasi äärettömyyteen.
Usko universumin tukeen.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2006 09:25:22 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #9 : 29.06.2006 11:34:25 »

Ainoa kohta, joka sopi minälleni oli tuo, että haen itseni kaltaista.
Joten sehän tavallaan on juuri sellaista se aito, pyyteetön Rakkaus, ettei ole ketään "toisia" vaan se OMA Rakkaus heijastuu niistä vastaan tuotavista ihmisten kehostoista, jotka sitä omaa energiaamme siis peiliensä teoilla tuo esiin. Eli näemmekä AINA siinä " toisessa" sen oman Kuvamme, joko Rakkaudellisen tai ilman.  smitten

Just prikuulleensa näin'ikkään! Keho Kaarina Kommunikaatori, Kaunista Kuunneltavaa  smitten

Pyhä ihmissuhde eroaa erityisestä ihmissuhteesta niin, että kumpikin osapuoli on katsonut sisällensä ja todennut ettei sieltä puutu mitään. Erityisissä ihmisuhteissä haetaan toisesta jotain mitä kuvitellaan itseltä puuttuvan ja murhataan toista, muka itseä täydentäen, kunnes ei ole enää mitään ryöstettävää ja siirrytään seuraavaan. Ihmisuhteiden ainut tarkoitus on tehdä onnelliseksi ja sillä sipuli. Kaikenlainen kasvuun vetoava uhrautuminen ja kärsimys on pelkästään egon hörön löröä. Kun hyväksyt Kristuksen täydellisyyden itsessäsi, näet sen toisessa ja tällöin Jumala on hymyillyt suhteellenne ja se on syntynyt uudelleen Pyhäksi. Tämä yhdistynyt Valo on niin voimakas, ettei kukaan luotu jää sen ulkopuolelle eikä siitä osattomaksi. Rauhan arkkiin siis astutaan pareittain ja sieltä käsin Rauha leviää kaikkien harhojen ylle ne haihduttaen kauuuuuuas pois  Cheesy
Ole siis onnellinen, ettei suhteellasi olekkaan tarkoitus palvella omia tarkoitusperiäsi vaan se on osa Jumalan suurta pelastussuunnitelmaa  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.06.2006 11:43:08 kirjoittanut Apollon » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 29.06.2006 20:21:19 »

No sehän kuulostaa yksinkertaiselta. Että suhteen olisi vain tarkoitus tehdä onnelliseksi. Radikaalia. angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #11 : 29.06.2006 20:42:58 »

Onnellisuus ON tärkeää, ainakin mulle   Cheesy eiköhän sen jokainen itse huomaa milloin on onnellinen. Vaikkakin omaa onnellisuuttaan ei pitäisikään jättää miehen vastuulle.  :Smiley


Itse olen havainnut sellaisen jutun, et jos se kumppani saa sun parhaat puolet esiin ja kuitenkin hyväksyy ne huonotkin, niin suhteessa on jo jonkinlaista ainesta..

Hakemalla/väkisin tekaistu juttu harvoin antaa kummallekaan mitään :Smiley


Tälläsiä mielipiteitä täällä   tickedoff

Mut ne mun ja tän hetkisiä.. arvomaailma on muuttuvainen ja sotkuinen kenttä, ihmissuhteissa mulla aina  idiot2  Wink

                           smitten       smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12 : 29.06.2006 23:36:12 »

Ainoa kohta, joka sopi minälleni oli tuo, että haen itseni kaltaista.
Joten sehän tavallaan on juuri sellaista se aito, pyyteetön Rakkaus, ettei ole ketään "toisia" vaan se OMA Rakkaus heijastuu niistä vastaan tuotavista ihmisten kehostoista, jotka sitä omaa energiaamme siis peiliensä teoilla tuo esiin. Eli näemmekä AINA siinä " toisessa" sen oman Kuvamme, joko Rakkaudellisen tai ilman.  smitten

 Angry

   Sad

     Lips Sealed

     Kyl´nääs, jo on hieno idea, mutt´kun kuis`se toimii??

       Kotoisessa kassajonossa, kun NUO!! ? Laskee vielä

         PENNEJÄÄN, ja kyselevät jostain muutoksesta!!

                 2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #13 : 30.06.2006 00:03:24 »

No sehän kuulostaa yksinkertaiselta. Että suhteen olisi vain tarkoitus tehdä onnelliseksi. Radikaalia. angel
Totuus on yksinkertainen  Wink
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 30.06.2006 09:00:58 »

Todella, sitten on tullut vähän jotain muuta leffaa koettua 15 v mutta ei mitään, aina voi juonta muuttaa. coolsmiley Pitää alkaa pakkailla, mutta laittakees tänne sellaisia asioita kuin, mitä puutteita itsessänne koette olevan rakkauden tiellä?

Pitäisikö olla vauhdikkaampi ja mielenkiintoisempi (ja kiireinen ja saavuttamaton) vai rauhallinen ja empaattinen ja hellä? Jos pitää olla "oma itsensä" niin itsessähän on ilmeisesti monia rooleja sisällä.

Mitä on tullut koettua omiksi puutteiksi jonkun kanssa? Jos vikani kanssa rakkaus ei olisi alkanut mennä vinksalleen, olisin alkanut sen kanssa varmaan mennä mukaan tapahtumiin ja kulttuuririentoihin kuin ennen, mutta sekään ei näyttänyt olevan ratkaisu, päinvastoin, jos nainen olisi taas alkanut loistaa jollain estradilla, olisin ollut k.o. miehen kilpailija.


Jos taas on vain kaunis ja myötäilee, melkein sekin riittää, mutta sekin viittaa toisen egon sivelyyn.. henkinen haastaminen ei kannata.

Siltikin, kyseessä ei varmaan ollut parin kanssa mikään toimintani puute, ulkonäköni tai etten olisi seksikäs, vaan tunneongelmat, ei riittänyt onko yhteistä vai ei, toinen voi aina muuttua kesken yhteisten tavoitteiden toteutuksia. Olisinko arvannut videokaupassa eräänkin kanssa videoita vuokratessa, että aha, se muuttuu ihan just erilaiseksi, kuin vetäisi eri roolihahmon päälle. Ja kun siis ei saisi olla vahva. Pari exää sanoi että nainen/ minä olen vahvempi. Jee--olisko aika roolien vaihtua.

Toisaalta, jos kovuutta ajatellaan partnerissa, jossa Saturnus-Pluto vaikuttavat, niin periaatteessa Mars-vaikutteinenkin mies voisi olla AIKA kova ja Aurinko-vaikutteinen narsisti, riippuu millainen kehitysaste ihmisellä on noin muuten. Jos mies tykkää sotaleffoista ja nainen ei. Tykkääkö melkein kaikki miehet sotaleffoista. Hyvä kun tuli Mars Venus kirja kerrattua. Joku voi nauttia siitä, että pystyy olemaan kova ja rakkaudeton. Tai ainakin kova ja tunteeton. Hm kai sekin on rakkauden koulua, jos Mars-mies rakastuu?

Joku puhui viktoriaanisista arvoista ja herrasmiehistä (henkisesti vahva).. itselle kolahti se mitä regressiossa kuulin. Hyväksyisinkö miehen, joka metsästää? Ehkä, jos se on luonnollisempi tapa eläimille elää ja kuolla? Taas rupesin ajattelemaan, mitä kaikkea hyväksyisin tai en. Luulin että kävin nämä asiat läpi, kun tapasin tuttuja kundeja armeijassa..


Alunperin luulin tämän olevan yksinkertaista. Minä rakastan sinua, sinä minua, ollaan yhdessä. Vaan ei.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2006 09:53:58 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: