Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Etu- ja sukunimistä tehtävät määritelmät?  (Luettu 4066 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SatChitAnand
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 22.09.2018 11:49:07 »

Selailin tässä sivustoa ja huomasin Tarot- ja numerologia -osioissa olevat persoonallisuuskortin ja -numeron jotka muodostetaan nimistä. Aloin miettimään että mitähän se kertoo ihmisestä että ihan pienenä minua on kutsuttu ensimmäisellä nimellä mutta jostain syystä, en enää muista miksi, alettiin kutsumaan toisella nimellä. Pitkään häpesin ensimmäistä nimeäni, ei hajuakaan että miksi. Enää en niin paljoa kuin nuorena mutta vieläkin se tuntuu vähän nololta. Enkä kyllä liiemmin ole tykännyt toisestakaan nimestäni. Liittyyköhän tämä siihen että olen myös hävennyt itseäni kokonaisuudessaan? Olisikohan järkeä katsoa persoonallisuusnumero molemmilla etunimilläni ja miettiä kuvauksien eroja?

Sitten vielä sukunimet. Olin 3-vuotiaaseen asti äitini sukunimellä, sen jälkeen tähän päivään asti isäpuoleni. Olen saanut käsityksen että äitini ja biologinen isäni eivät koskaan seurustelleetkaan varsinaisesti. Nyt aikuisena olen miettinyt että kenen sukunimeä haluaisin kantaa, enkä oikein osaa päättää. Tähän voinee liittyä se etten oikein tunnu kuuluvani mihinkään kunnolla.

Jos kellään on näkökantoja näihin asioihin niin lukisin mielelläni (:
tallennettu
SatChitAnand
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1 : 22.09.2018 15:53:50 »

Joo, luin numerologisia kuvauksia molemmilla etunimilläni erikseen ja yhdessä ja se sai vähän miettimään ensimmäisen nimeni ottamista leikkimielisesti käyttöön. Vois kokeilla huvikseen... :D

Toinen nimeni kuvaa aikalailla sitä peroonaa joka olen yrittäny olla ja johon minut on kasvatettu, ja ensimmäisnn taas tuntuu syvällä sisimmässäni tutummalta...
tallennettu
SatChitAnand
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 08.10.2018 09:11:17 »

Okei kiitos tiedosta :)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: