Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeli- ja tarot-korttien avulla voisin yrittää auttaa sinua  (Luettu 14966 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #15 : 17.01.2019 21:15:51 »

Olen laittanut pari viestiä, vastaisitko sittenkin jälkimmäiseen heti kun ehdit ja jaksat. Kiitos  smitten
tallennettu
puhdassaasta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #16 : 19.01.2019 17:27:40 »

Jos tsekkaisit (tarot pakasta) terveyteni tulevaisuuden, olen sairastanut kroonista migreeniä, joka laukaisee pahoinvoinnin ja jumittaa selän. Olen kyllästynyt käyttämään nappeja, kun koko ajan täytyy tilata vahvempia lääkkeitä. Milloin terveys kääntyy reippaampaan suuntaan? Olen toivoton tapaus, koska tuntuu siltä että muut luulee migreeniä vain pikkupäänsäryksi, eivätkä ymmärrä että se sokaisee/halvaannuttaa väliaikaisesti eikä se heti lääkkeen otettua parane pois.

Olen lähes 26v oinasnainen.
tallennettu
Iiris73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #17 : 23.01.2019 19:47:31 »

Kiitos  smitten smitten
tallennettu
Auringonnousu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #18 : 23.05.2019 15:27:36 »

Laitoin sinulle yv  smitten
tallennettu
annabella anastasia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #19 : 26.05.2019 20:16:39 »


Hei

Minulla on ollut 2 kk todella intensiivinen suhde mieheen. Hän käyttäytyi todella rakastavasti minua kohtaan aluksi mutta sitten lopetti yhteydenpidon 5 päivää sitten ja pyysi jättämään rauhaan ja sanoi näkevänsä minut nykyään vain täysin kaverina.

Haluaisin tietää, onko hänen tunteensa minua kohtaan todella vain kaverilliset? Rakastaako hän minua edelleen vai rakastiko ikinä? Olen todella murtunut sillä rakastan häntä ja autoin henkisesti hyvin paljon sillä hän oli niin murtunut entisestä suhteestaan jossa oli tullut petetyksi. Hän on todellakylmä nyt minua kohtaan. Mutta jaoimme kaiken, kivun ilon tuskan yhdessä. Mitä hän kokee minua kohtaan?



Rakkautta ja kiitos!❤️
tallennettu
Helleni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #20 : 06.01.2020 23:16:20 »

Hei,
Pahoittelen, jos on jäänyt jollekin vastaamatta. <3

On ollut paljon kaikkea tässä ja energiat todella vähissä. Palailen, kun on enemmän energiaa.

Iloa ja valoa,
Helleni

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: