Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on elämäntehtäväsi tässä elämässä?  (Luettu 62210 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #90 : 01.08.2006 16:11:38 »

Jos nyt sitten mietin enkä kapinoi tätä kysymystä vastaan. Tai ehkä joku teistä voisi auttaakin asiassa  :Smiley

Ensimmäisenä tulee mieleen Äiti Teresa. Mutta heti perään, ettei minusta siihen ole. Nytkin jo hajoilen, kun jos avaan sylini niin sinne tulvii onnettomia ihmisiä. En jaksa kantaa niitä kaikkia ja sitä jo työksenikin teen, hieman eri muodossa.

Olen paininut koko elämäni uskonasioiden kanssa. Olen kiertänyt Kristinuskon kaukaa, mutta nyt se lähestyy minua voimalla. Olen sen tuominnut ja hylännyt... mutta paine alkaa olla kova... hyväksyä se. Mieleeni tulee se, kun Rakkauden Enkeli tunnusti jossain tekstissään: "tässä ja nyt tunnustan - Jeesuksen oppaakseni" vai miten se nyt meni...

Kun rakkaussuhteet menee pieleen, mieleni tekee lähteä luostariin. Edellisessä elämässäni olen ollut Alkukirkon jengiä, joku nunna tms. joten voitte uskoa, että ajatus tuntuu houkuttelevalta.

Lapset rakastavat minua ja minä lapsia.

Ennen luulin että elämäntehtäväni oli käsillä parantaminen. NYt en enää luule sitä, koska en halua sitä. En jaksa sitä. Tuntuu, että maailma on niin täynnä sekasortoa ja ihmiset sekaisin, etten kestä koko elämää. Ehkä elämäntarkoitukseni on vain avata silmäni pahuudelle? Minä tapaan nähdä kaikissa ihmisissä aina jotain kaunista. Tekisi mieleni kuitenkin jatkaa untani ja paeta eteerisyyteen... muttei niinkään voi elää.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #91 : 02.08.2006 09:17:29 »

Nyt Inti otat hetken ihan rauhallisesti, etkä edes yritä tehdä mitään muuta kuin olla.
Sekasortoisina kausina ei auta muu kuin nostaa kädet ilmaan tyyliin "okei, olkoot sitten. Mie odotan taivaan tahtoa". Tärkeintä silloin on huolehtia siitä, että itse jaksaa ja voi hyvin, sekä välttää kaikkea sellaista tekemistä, joista tulee pakkopulla mieleen.

Jos kristinusko kutsuu sinua, voithan kävellä puoleen matkaan vastaan katsomaan, mitä tarjottavaa sillä on sinulle.
Jos sinua vetää puoleensa enemmänkin Jeesus, siihen et tarvitse mitään uskoa. Kristustietoisuus tulee ihmisten lähelle Jeesuksessakin ihan suoraan ilman uskontoa, jos ihminen sitä todella kaipaa. Jeesus on pyhimys siinä missä esimerkiksi Krishna, Buddha tai Mooses. Hän auttaa sinua kyllä, kun tarvitset apua, eikä kysele, että "uskotko sinä nyt VARMASTI minuun - muuten en auta!"
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #92 : 03.08.2006 05:54:53 »

 smitten

  Näin on, ja jos on, niin olkoot.

    Kävelläkseen ei välttämättä tarvitse

      kainalosauvoja, jos uskoo kävelevänsä.

        Eikä uskoakseen tarvitse välttämättä

          uskontoja, ei ainakaan  K I R K K O J A.


                  2funny

     
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #93 : 05.08.2006 01:11:18 »

Voisin yhtyä AthaMaaritin ja Kotkansilmän kirjoituksiin. coolsmiley Minäkään en mitenkään erityisesti "kannata" kristinuskoa, vaikka Jeesus henkiopas mestarini onkin. Uskontoja ja kirkkoja (muuta kuin pyhinä kauniina rakennuksina) ei tarvita. angel smitten Sitä Jeesuskin NYT, tänä päivänä opettaa, kaiken muun ohessa...  :Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #94 : 05.08.2006 09:06:43 »

Kyllä kirkossa voi käydä ja kirkkoon kuulua, ei siinä mitään pahaa ole. Kirkon rooli vain on muuttumassa ihmisläheisempään suuntaan. Kadotusoppia en ole kuullut saarnattavan enää pitkään aikaan, ainakaan niissä tilaisuuksissa joissa itse olemme käyneet. Tietämättömyyttä siellä tosin saattaa olla kuten muissakin kirkon ulkopuolisissa piireissä. Ehkäpä tämäkin kohta muuttuu valotyöntekijöiden ansiosta.  Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #95 : 05.08.2006 11:31:34 »

Tästä voi tulla piiiiiitkä kirjoitus...

Nefertari ja Athamaarit, minulla on myöskin voimakas veto taistulukentille heiluttamaan tapparaa...
Joskus (ennenkuin hyväksyin ajatuksen uudelleensyntymästä) muistan tuskailleeni, kuinka kaikki selkeimmät ominaisuuteni menevät hukkaan, kun en pääse käyttämään niitä sotatilanteessa tms. kriisissä. Oikeasti en tietenkään halua sotaa, enkä ole ikinä harkinnut esim. armeijaan menemistä, mutta on ollut jotenkin turhauttavaa, kun minulla on nämä "soturin ominaisuudet", eikä mitään käyttöä niille.  tickedoff
Minulla ei myöskään ole mitään muistoja menneistä elämistäni, mutta uskoisin olleeni jonkinlainen soturi useammassakin elämässä. Todennäköisesti olen taistellut rintarinnan nykyisen mieheni kanssa, mutta tämä siis on ihan mutu-tietoa.
Mieheni on niin suloinen. Osti Hitman-pelin (palkkamurhaajasta) minulle, koska hänelle tuli siitä minä mieleen. Cheesy. Tai käymme hänen kanssaan "syvällisiä" keskusteluja siitä, miten Predator onkin oikeasti todella kunnioitettava soturi, eikä mikään hirviö. Mulla on kyllä tsäkä käynyt, kun olen löytänyt miehen, joka sen lisäksi että ymmärtää sotaista luonnettani, myös kunnioittaa ja ihailee sitä. smitten

Tässä elämässä olen kuitenkin törmännyt sanaan "Parantaja" kerta toisensa jälkeen. Se on hämmentänyt minua, koska en todellakaan ole mikään sisar hento valkoinen. Vasta muutama kuukausi sitten tajusin, että tämä "parantajan" tehtävä ei ehkä niinkään koske ihmisten, kuin olosuhteiden parantamista... Sen tajuaminen oli kuin lamppu olisi syttynyt pään päälle.(http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_1_6.gif)
Prosessi on vielä vaiheessa, en tiedä mihin suuntaan tämä tie minut vie. Uskon nyt kuitenkin olevani oikealla polulla.
Ja mikä parasta, tiettyjä soturitaitoja todennäköisesti tulen tarvitsemaan kun jollain tavalla joudun "hyökkäämmän" vallitsevia olosuhteita vastaan. Wink
Mutta kuten sanottu uskoisin olevani vasta polulla joka johtaa tuolle tielle, ja voihan olla, että suunta vielä muuttuu. Nyt kuitenkin on hyvin voimakas tunne siitä, että olen menossa oikeaan suuntaan...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #96 : 05.08.2006 11:45:58 »

Kyllä kirkossa voi käydä ja kirkkoon kuulua, ei siinä mitään pahaa ole. Kirkon rooli vain on muuttumassa ihmisläheisempään suuntaan. Tietämättömyyttä siellä tosin saattaa olla kuten muissakin kirkon ulkopuolisissa piireissä. Ehkäpä tämäkin kohta muuttuu valotyöntekijöiden ansiosta.  Smiley

Jep jep!  Wink angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #97 : 07.08.2006 13:55:18 »

Lainaus
Mieheni on niin suloinen. Osti Hitman-pelin (palkkamurhaajasta) minulle, koska hänelle tuli siitä minä mieleen. . Tai käymme hänen kanssaan "syvällisiä" keskusteluja siitä, miten Predator onkin oikeasti todella kunnioitettava soturi, eikä mikään hirviö.

Kuulostatte molemmat ihan minulta! Cheesy Juuri eilen katsoin viimeksi Alien vs. Predatorin ja ihastelin Predatorien soturiluonnetta ^____^

T: Predator-fani jo vuodesta -88
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #98 : 07.08.2006 18:53:45 »


Kuulostatte molemmat ihan minulta!

Se on varmaan sitä Mars-energiaa...   (http://www.timebomb2000.com/vb/images/smilies/shootingsoldier.gif)
 Wink
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #99 : 09.08.2006 19:46:56 »

Voisin yhtyä AthaMaaritin ja Kotkansilmän kirjoituksiin. coolsmiley Minäkään en mitenkään erityisesti "kannata" kristinuskoa, vaikka Jeesus henkiopas mestarini onkin. Uskontoja ja kirkkoja (muuta kuin pyhinä kauniina rakennuksina) ei tarvita. angel smitten Sitä Jeesuskin NYT, tänä päivänä opettaa, kaiken muun ohessa...  :Smiley

ENTÄ jos meidän aikalaisten, juuri MEIDÄN kuuluukin muuttaa käsityksiä uskonnoista? Toisessa keskustelussa kitisin sitä, että Raamattuakin uudelleenkirjoitetaan, mutta ehkä niin kuuluukin mennä ja meikäläiset, kirkosta eronneet "uskovaiset", onkin niitä tämän ajan pioneereja.  Cool
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #100 : 09.08.2006 20:37:09 »

Mehän se olemme se muuttava ja yhdistävä tekijä, joka synnyttää ja luo Uuden Maailman, sekä rakentaa ja korjaa vanhan seulanavuotavan veneen tukokset Yhden Valon Voimalla eheäksi ja oikeudenmukaiseksi kokonaisuudeksi!  smitten


Miten se tehdään?

Rakkauden parantavalla vaikutuksella ja itsemme yhteisellä ymmärryksellä, sillä se on ainut kokonaisvaltainen ratkaisu maapallon nykytilanteelle angel








tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #101 : 09.08.2006 20:52:53 »

Mehän se olemme se muuttava ja yhdistävä tekijä, joka synnyttää ja luo Uuden Maailman, sekä rakentaa ja korjaa vanhan seulanavuotavan veneen tukokset Yhden Valon Voimalla eheäksi ja oikeudenmukaiseksi kokonaisuudeksi!  smitten


Miten se tehdään?

Rakkauden parantavalla vaikutuksella ja itsemme yhteisellä ymmärryksellä, sillä se on ainut kokonaisvaltainen ratkaisu maapallon nykytilanteelle angel

Amen.  coolsmiley Cheesy smitten angel
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #102 : 10.08.2006 09:31:34 »

Onko siis kirkosta eroaminen ainut ratkaisu?  :Smiley

Samaa ratkaisua muuten tarjotaan nykyään kuin automaatista aviopareille. Aika mustavalkoista ajattelua sanoisin ja sanonkin.  Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #103 : 11.08.2006 12:40:26 »

Minäpä liityinkin takaisin kirkkoon eilen! Juttelin kirkkoherran kanssa, joka sanoi, ettei luterilainen kko (vai mikä tää "tavis" nyt sitten on?) tuomitse lestadiolaisia ja vice versa, vaikka kriittinen voi olla. Esimerkillistä siis. Taisi pappi tajuta minusta jotain.

Minä ajattelin, että voinkin paremmin vaikuttaa olemalla mukana - kuin olemalla poissa ja mököttämällä.

 smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #104 : 12.08.2006 10:16:41 »

Pappejakin on monenlaisia, myös naispapeissa.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: