Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on elämäntehtäväsi tässä elämässä?  (Luettu 62691 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #45 : 12.07.2006 11:14:18 »

Ei missään nimessä pidäkään, jos ei onnistu. Olen jokaisen herran kohdalla sisäisesti tiennyt (vaikken ehkä olekaan halunnut myöntää itselleni) ettei tämä suhde kestä lopun elämää, se täytyy vain käydä läpi. Intuitio neuvoo suhteeseen, sillä juuri siinä muodossa vanhat velat on parasta käydä läpi. Ei tietenkään aina, kyllähän niitä velkoja ja sopimuksia voi toisen sukupuolen edustajan kanssa hoitaa ilman parisuhteitakin.

Ja viimeinen noista suhteista oli seksisuhde, eivät kaksi muuta, jos sille linjalle lähdetään Wink Se ei silti poista sitä tosiasiaa etteikö ero olisi aina hirveä kokeemus - kaikesta tiedosta huolimatta. Siinä joutuu ego niin (piip) koville, että...!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 12.07.2006 11:21:08 »

Oli seksisuhde? Minun seksisuhdeherrani just perui työasioiden takia 1 tapaamisen, mikä on koomista siihen nähden miten olen itseäni ruskettanut ja muuta, miehet. Niillä menee keskimäärin aina työ edelle, pitäisi ruveta mieheksi luulen. Naiset tosin lukee Harlekiinia. Voin tavata tyypin joo, mutta mitään suuria karman kouluja en juttuun lue.

En sinuna välittäis tuon taivaallista jos seksisuhde lähtee käveleen, niitä kyllä riittää. Sitä tuntee että kaikki itsessä oleva rakkaus ja henkisyys on ihan liikaa ja turhaa miekkosille. Kerrotkos mulle vastauksen tonne, joko näet niitä tulevia miehiä ja missä kuviossa tavataan.

Jos joku on pettänyt.. niin uusi ei ainakaan suhteen ALUSSA ole pettänyt. Muuten tästä kun sovin tapaamisen huomiselle, olen katsonut sen tarkkaan astrologiasta hupaisaa kyllä. Ja sille päivälle juuri tulee hieman myöhässä olevat naisten vaivat ja miehen peruminen, hah!

No olihan sitten se 2.9 ja 14.10 siellä jossain mainittuna..

July 13, 2006
You have reached one of the most climactic times of year in regard to love and romance, j. This is the time when the dream that you have been working toward finally materializes, or you realize that all your efforts are a complete failure. All depends on how you played your cards over the past few months. This is one of those moments of reckoning when you are faced with reality; you must bring your ship down to the landing pad and check in with the base.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 11:35:00 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kanteletar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #47 : 12.07.2006 11:32:02 »

 venus

Elämäntehtäväni on rakastaa.
Rakastan.
Puhun kadulla tuntemattoman kanssa ja tunnen rakastavani hänät.
Olen missä vain keskitun myös sivullisesti lähettämään rakkautta ympärilläolevilleni. Käsistäni pursuaa valkoista puhdasta energiaa ja jaeskelen sitä ympärilleni. Siinä kassa hymyilen apealle kannatädille ja kosketan kättä ja saan hymyn takaisin.

Tahdon vain halata kaikkia ja sylkea syliini, lohduttaa. Olla äiti ja turva.
Minä en pane pahaksi vaikka joku soittaa keskellä yötä eikä ees tiiä mikä harmittaa, on ilo olla avuksi.
Saan itse energiia energia jakamisesta.

Tunnnen ja tiedän mem-hypnoosin kautta olevani lopton energiakanava. Sitä vain virtaa lävitseni. Aurassa valkoista ja violettia ja koitan päästää kaikki sen syleilyyn. Joskus vaan meinaa unohtua tuo suojaus niin tahtoo tulla joittenkin häiriöhenkiä läpi, no on tässä kantapäänkautta tullut opittua tuo suojaaminen nyt kunnolla. Vaikka olenkin hyvin herkka ympäröville energioille. Heti jos samassa huoneessa on ihminen jolla on pahan varjot mukanan tulee päänsärky ja turtunut olo.

Oppia ikä kaikki.

Se vika tässä jatkuvassa rakastamisessa on että jotkut jäävät minuun riippuvaiseksi ja alkavat takertua, vaatimaan lisää rakkautta ja janoamaan sitä. Siinä vaiheessa pitää vähän tuöntää toista omille siivilleen.
tallennettu

-ABI MALE SPIRITUS-
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #48 : 12.07.2006 11:46:27 »

VD,

luulisin, että AthaMaarit tarkoitti, että viimeisin parisuhde sisälsi myös seksiä, toisin kuin kaksi ensimmäistä. Siis kyseessä ei ollut mikään pinnallinen hupiseksisuhde. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Itsehän olen tietoinen palvelutehtävästäni, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että karmavelkoja on selkeästi maksettavana ja se on sinänsä jo yksi elämäntehtävä. Myös henkilökohtainen kasvu, kehittyminen ja oppiminen on elämänmittainen prosessi. Näitä asioita pitää varmasti käydä lävitse niin kauan kuin henki pihisee.

Omat parisuhteeni näyttävät myös olleen lähes järkiään karmisia ja kyllä se tosiaankin käy aika raskaaksi, kun niitä vähemmän miellyttäviä asioita/tunteita ilmenee puolin ja toisin kerta toisensa jälkeen. Siinäpä sitä kuvitelmat omasta ylevyydestä ja henkevyydestä karisevat, kun velloo jossain murhanhimoisissa fiiliksissä ja saa kahlita itsensä häkkiin, ettei vaan tekisi mitään harkitsematonta.

Vaikea siinä on myös säilyttää uskonsa ihmisiin ja ajatella tapahtumia "vain" karmana. Siihen kuitenkin pyritään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 12.07.2006 11:52:13 »

Lilli, olen kysynyt ennenkin, mikset katko tunnesidettä miehiin, jotka ovat taloudellinen rasite? Mieluummin vaikka hieman työkiirettä miehillä kuin karmeita taakkoja sinulle. Kyllä, tunnesiteet ja sielunsopimukset voi katkoa vai luuletko että he kaikki elättivät sinua ennen. Millähän he mahdollisesti todistavat sen sinulle.

Miehet on sentään vaan miehiä, en elättäis.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 12:11:33 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 12.07.2006 11:54:41 »

 

Lainaus
Siinäpä sitä kuvitelmat omasta ylevyydestä ja henkevyydestä karisevat, kun velloo jossain murhanhimoisissa fiiliksissä ja saa kahlita itsensä häkkiin, ettei vaan tekisi mitään harkitsematonta

Karmahan voi myös tarkoittaa jotain asenteita mitkä ovat lyöttäytyneet
perimmäisen puhtauden kanssa yhteen. Sehän on sitten omasta itsestään
kiinni, mitä niiden kanssa tekee. Syyllistä ei tarvi etsiä kovin kaukaa
ja yleensä ne johtuvat valheellisen minuuden ylläpidosta

Lainaus
Vaikea siinä on myös säilyttää uskonsa ihmisiin ja ajatella tapahtumia "vain" karmana. Siihen kuitenkin pyritään.

Niitäkin voi muuttaa, mikäli sitä haluaa. Siis karmallisia tapahtumia.
Erillaisia keinoja on ollut pitkin historiaa. Eipä
sekään ole mitään fatalistista. Tietyssä seurassa tapahtuu
tiettyjä tilanteita. Voihan syitä etsiä mistä vain, se
kuitenkin vaati rohkeutta että katsoo totuutta suoraan silmiin.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #51 : 12.07.2006 12:12:03 »

Lainaus
luulisin, että AthaMaarit tarkoitti, että viimeisin parisuhde sisälsi myös seksiä, toisin kuin kaksi ensimmäistä. Siis kyseessä ei ollut mikään pinnallinen hupiseksisuhde. Korjatkaa, jos olen väärässä

AIVAN! Tätä tarkoitin, pois minusta kaikki huvihumputtelut! Cheesy Olen muutenkin erittäin kriittinen sen suhteen, kenetkä päästän niin lähelle, että pääsee lakanoihinkin.

Ja Puman sanoma siitä, että totuutta pitää vain katsoa julmasti silmiin ja kohdata se, on kaikkein lyhin ja paras reitti, joskaan ei se helpoin.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 12.07.2006 12:26:54 »

VD,

periaatteeni ihmissuhteissa on se, että jos ne käyvät puolin ja toisin täysin mahdottomiksi, aikansa eläneiksi tai liian loukkaaviksi, niin ensin tehdään fyysinen ero ja henkinen side löyhtyy sitten ajan tiettyjen prosessien kautta. Tämän prosessin olen käynyt jo niin monta kertaa lävitse, että luulisin osaavani jo asian aika hyvin. Viimeisimmästä avomiehestäni olen vastikään tehnyt pesäeron ja olen pyrkinyt katkaisemaan kaikki taloudelliset kytkökset häneen, vaikkei niitä ole koskaan paljon ollutkaan erittäin hyvistä syistä.

Niissä tapauksissa, joissa on ollut todellista rakkautta mukana, rakkaus myös pysyy mukanani luultavasti koko elämäni. En minä silti näiden tyyppien kanssa halua enää seurustella.

Hmm, en usko että konkurssiin syöksyneet miehet ovat elättäneet minua ennen. Uskoisin, että itse olen kokenut aikaisemmin äkkirikastumisen (perinnön kautta) ja myöhemmin kaiken menetyksen. Vaikka oma tilanne ei tällä hetkellä ole tämä, niin joskus aikaisemmin olen ollut samanlainen. Siksi olen myös sopiva tukija ja tiennäyttäjä. Tässä päästäänkin taas siihen elämäntehtävään. Itse en koe valtavan raskaaksi sitä, että kumppani rypee miljoonaveloissa, joista ei voi säällisellä tavalla selvitä loppuikänän. Se on raskasta sille toiselle. Minun tehtäväni on näyttää uutta suuntaa, ei yrittää ratkaista toisen ongelmia hänen puolestaan. Itselleni arki ei kovin kummoisemmaksi muutu, pidän vain huolta omista asioistani, niin kuin olen koko aikuisikäni oppinut muutenkin pitämään.
No, siinä sivussa minusta on tullut velkasaneerausprosessien asiantuntija.  Wink

Puma, karmisia asioita välttelen lähinnä siten, että pysyttelen neljän seinän sisällä omilla kämpilläni mietiskellen ja kasaten itseäni. Tällaiset yksinäisyyden kaudet ovat todella kasvattavia ja valaiseviakin, mutta ei minulla ole silti kiinnostusta elää erakon elämää. Jos karmaa on vielä suorittamatta, so shall it be.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #53 : 12.07.2006 12:35:37 »

AthaMaarit muistutti aika hauskasti tuolla MIKSI naiset oppivat rakkauden jalon taidon. Siksi että menneinä aikoina miehet elättivät heitä. He oppivat kauneuskonstit, kaikenlaiset juonet ja muut. Vilpittömyys voi olla siitä kaukana, mutta totta, jotain sellaistahan se on. Kaikkeutta syleilevä sydän on sitte eri asia. Naisen ei kuuluis elättää.

No mutta asiasta viihdenteen, onkohan tällainen kirjoitteleminen ja hauskanpito ihan kunnon elämäntehtävä, minähän sen päätän mitä teen ja turhia taakkoja en ota.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #54 : 12.07.2006 12:45:20 »

Niin, eikä ihmisten pitäisi kokea sotiakaan, mutta eräät kokevat silti. Tämä on ollut minun arkeani ja todellisuuttani, jota on asiaa kokemattoman vaikea tajuta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 12.07.2006 12:46:52 »

Sanon vain että kaikesta pääsee pois jos haluaa. Jos taas ei halua, ei lähde. Samaa sanoin sille ensiapua tekevälle exälle. Jotkut ei lähde veneestä koska kokevat sen turvallisemmaksi kuin aallokon. Eihän minun vanhempanikaan eroa vaikka loukkaavat toisiaan verisesti joka 3. minuutti.

Your choise.  smitten

Yksi asia; en koskaan halua ottaa elämäntehtävää niin vakavasti että se sulkisi rakastetun pois. Ei, ei todellakaan, vaikka miehet saattavat käyttäytyä tällä tavalla. Se onkin jo kieroa. Siis ketään en ota painolastiksi, mutta rakkaus on kyl tärkeetä (?), vaikka oma luova työkin olisi.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 12:50:02 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 12.07.2006 12:54:49 »

Kai huomasit maininnan, että olen eronnut monta kertaa. Uuteen mieheen vaihtaminen on kuitenkin tuonut AINA nämä talousasiat taas uudelleen käsittelyyn.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #57 : 12.07.2006 12:58:33 »

Hm onko ELÄMÄNTEHTÄVÄSI auttaa OMIEN miesten talousvaikeuksia?

Katsos kun minä päätin etten enää mene rakkaussuhteeseen miehen kanssa jolla olisi tunnevamma, ja kas miten hiljaista onkin ollut 1.5 v. Oikein kunnon uudelleenkoodausta. Ekalla ja vikalla oli, vauhtia, menoa ja tunnevamma. Se riitti minulle kokemuksena. Siitä ei saa edes taloudellista turvaa jos miehen insecurity iskee päälle, ne lähtee ja ei kiva. Olen ollut tosin niin kauan yksin, etten muista enää mitä oli avioliitto jossa toinenkin tekis duunia en vain minä.

Miten se paapominen kehittää niitä miehiä!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #58 : 12.07.2006 12:59:32 »

Äh, mie varmaan selitän itseäni nyt IHAN väärin! Cheesy

A) Jokainen suhde on valinta - sanoipa intuitio asiaan kyllä tai ei. Minulla kohdallani se on sanonut noiden miesten suhteen Kyllä ja olen valinnut kuuntelevani intuitiota. Ihan hyvin olisin voinut valita sulkevani korvat siltä ja jatkaa matkaani sinkkuna eteenpäin, saamatta kolhuja  Wink
B) Yleensähän (kuten tiedämme) suhteet on sovittu etukäteen ennen maan päälle tulemista, jotta molemmat voisivat kasvaa sieluina. Tuollalailla "parisuhteen kynsissä" egon kuolettaminen on sielulle helpointa ja tehokkainta, mutta se vaatii veronsa ja voimansa.

Ja voihan se Kauris tehdä minusta melko jämäkän. Haluan, että sanomiseni ymmärretään oikein  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #59 : 12.07.2006 13:11:02 »

VD,

elämäntehtäväni ei ole varsinaisesti auttaa ketään taloudellisissa vaikeuksissa (vaikkakin ahkerasti miehet ovat minulta pummanneet), ainoastaan näyttää suuntaa. Entinen avopuolisoni vaihtoi totaalisesti alaa oman konkurssinsa, velkasaneerauksensa ja uran pystyynkuolemisen jälkeen. Ja minulla oli tässä suunnanvaihdoksessa vahvasti näppini pelissä.

Vastaavanlaisissa tilanteissa oleviin ihmisiin törmäilen jatkuvasti  kiihtyvään tahtiin. Suurimmalla osalla ei ole valtavia talousongelmia, mutta suunnanvaihdos elämässä on JOSTAIN syystä tosiasia. Tässä asiassa minä pystyn auttamaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: