Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko kohtaloa muuttaa?  (Luettu 24733 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #15 : 04.05.2018 16:51:56 »

Toivottavasti löysit Kuuhilda oikean kuvauksen, siis syntymäpäiväsi perusteella, etkä pelkästään sellasta jossa vaan yleisesti kuvaillaan vesimiestä! Voin laittaa sulle kuvauksen jos uskallat kertoa syntymäpäiväsi. Smiley

https://www.sunsigns.org/august-20-birthday-zodiac-leo-helpful/

https://www.sunsigns.org/june-23-zodiac-sign-cancer-faithful/

Tuossa kuvaukset 20.8. ja 23.6. syntyneistä.

Joo, se on totta että persoonallisuuteen vaikuttaa moni muukin asia kuin pelkkä aurinkomerkki. Nouseva merkki ja kuumerkki vaikuttavat myös. Sitten toki kans se millasessa ympäristössä on kasvanut, se on kaikilla aina erilainen, jne.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #16 : 04.05.2018 18:28:23 »

Juu, löysin tarkoittamasi kuvauksen kyllä Smiley
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #17 : 05.05.2018 08:51:26 »

Oonko tehnyt mielestäsi hyvän vai huonon päätöksen?  Grin luitko muuten väyrynen tuolta sunsigns sivustolta oman luonne kuvauksesi, osuiko kohdalleen?
no huonon tietty jos haluat jatkaa väkivaltaisen ihmisen kanssa,
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #18 : 06.05.2018 06:34:15 »

Kävin lukemassa kuvauksen omana syntymäpäivänäni syntyneille.
Aluksi vaikutti ihan sopivalta, mutta paljon oli sellaista, joka ei
sopinut minuun yhtään. Katsoin myös läheisteni ja joidenkin tuttavien
syntymäpäiviltä ja samoin : yleiskuva vaikuttaa oikealta, mutta jotkut
yksittäiset lauseet eivät ollenkaan päde.
Kuvauksissa on yhdistelty astrologiaa ja numerologiaa. On siis sekaisin
oman horoskooppimerkin karikatyyrejä ja sitten ominaisuuksia, joita
liitetään tiettyyn numeroon( syntymäpäivän lukuun siis).
 Kerrottiin myös planeetasta, joka yhdistetään ko. numeroon ja siihen liitetyistä
 ominaisuuksista, kuinka tämä mahtiplaneetta hallitsee elämää syntymästä lähtien.
 Vaikka syntymäpäivä on jollain tavoin tärkeä, en usko, että kaikki samana
päivänä syntyneet olisivat samanlaisia. Sittenhän olisikin helppo luokitella
ihmisiä, jos niin olisi.  Wink
« Viimeksi muokattu: 06.05.2018 06:43:47 kirjoittanut indigo k. » tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #19 : 06.05.2018 13:57:14 »

Väyrynen, eli sun mielestä väkivaltaisesta parisuhteesta tulisi erota heti, eikä edes yrittää korjata kumppanin väkivaltaisuutta terapiassa? Mitä muuten tarkotit sillä kun sanoit että mun tietoisesti tulis katella muita kuin 9.10. syntyneitä kumppaniehdokkaiksi, sitä että sä näet kanssa tuossa jotain outoa.. sellasta outoa että se tosiaan tulee jonkin korkeamman voiman määräämänä menemään aina niin ettei mun ja 9.10. syntyneen parisuhde voi toimia.. vai tarkotitko vaan sitä että pääsisin näistä pakonomaisista ajatuksistani eroon?

Yleensä enemmistö on aina oikeassa ja tässäkin tapauksessa mun varmasti pitäisi uskoa enemmistöä. Eli jos suurin osa ihmisistä sanoo mulle ettei kaikki 9.10. syntyneet omaa väkivaltaisia puolia persoonassaan ja aina ei 9.10. ja 23.6. syntyneen ihmissuhde tule päättymään huonosti niin sitten se on totta!

Tutustuin muuten tuossa vähän aikaa sitten kahteen vaaka mieheen, huomaatteko taas mun elämään tunkee vaaka miehiä...  Wink netissä siis sattumalta tutustuin ja en tiedä heidän syntymäpäiviään ja en viitsi vielä sitä kysyäkkään mutta toinen heistä on ainakin lokakuun puolella syntynyt vaaka ja sehän saattaa olla niin että jomman kumman herran syntymäpäivä voi olla 9.10. ! Mutta tässä mulla on oiva tilaisuus opetella heidän seurassaan olemaan täysin oma ihteni ja päästää turhista peloista irti. Luulen että tämä onkin se tarkoitus, miksi nämä miehet tuli mun elämään just tällä hetkellä  Kiss  Cool
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #20 : 06.05.2018 17:20:05 »

Noh, olen itse ollut kahdessa eri väkivaltaisessa suhteessa ja ei ne kuviot vaan muutu. Kyllä se on melkein 100% varmuus, että jos lyö kerran niin kannattaa ottaa jalat alle. Rakatuneena haluat keksiä vaikka mitä syitä jäädä huonoon liittoon knuppel2

Tarkoitan että, jos sinulla on pakkomielle tähän päivämäärään 9.10 niin sinua voisi auttaa tapailla vaikka ihmistä joka on syntynyt 28.4 2funny

Minun astrologinen karttani ja exäni joka oli väkivaltainen ja hyvä manipuloimaan, meidän yhteensopivuus astrologisesti oli melkein "täydellinen" ja silti siitä suhteesta on jäänyt hyvin pahat traumat. Ei puolisoa kannata valita astrologian mukaan vaan tutustumalla ihmiseen ja tarkkailemalla onko ihminen hyvä tyyppi vai ei.

Usein sitä keksii vaikka mitä TEKOSYITÄ ettei tarvitse lähteä huonosta suhteesta pois, kai siellä taustalla piilee yksin jäämisen pelko.

Mutta niin kauan sinä tulet olemaan tuossa suhteessa "kun täytyy". Näistä jutuista harvoin pääsee eroon heti vaikka kuinka koittaisi puhua järkeä toiselle. Ongelman syyt ovat syvemmällä.

Muistan kun olin exäni kanssa vielä yhdessä ja hän töni minua keskellä katua ja siihen tuli joku kaunis leidi sanomaan, että lähde suhteesta ei tuo tule koskaan loppumaan. Hän tiesi mistä puhui ja olen myöhemmin miettinyt, että olisinpa uskonut.
Keksin aina tekosyitä jäädä suhteeseen kunnes jotenkin paloin niin loppuun että pystyin eroamaan. En ole katunut sitä kun erosin.

Olen keskustellut muidenkin naisten kanssa joko livenä tai netissä jotka on kokenut väkivaltaa ja surullisimpia juttuja mitä tiedän oli vanhempi nainen jolla oli lähtenyt toisesta silmästä näkö kun miehensä oli hakannut häntä Embarrassed

Ja jotkuhan jopa kuolee jos on tarpeeksi sekopäinen mies kuvioissa.

Mieti mitä sinä todella haluat angel
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #21 : 06.05.2018 17:36:16 »

Joo täytyy miettiä, pohtimista varmasti tämä kirjottelukin on. Smiley

Tuli vielä tällänen kuva mieleen: http://www.wall4k.com/20-cool-bonnie-and-clyde-quotes-sayings/bonnie-and-clyde-quotes-sayings-pictures-11/

" Legenda sanoo kun kaksi sielua on tarkoitettu olemaan yhdessä, paholainen löytää keinot pitää heidät erillään "

Mitä olette mieltä tuollaisesta? Ehkä John ja Stuart oli niin täydellisiä toisilleen että paholainen päätti erottaa heidät. Tosin itse oon elänyt aina silleen, että ajattelen ettei hyviä asioita voi olla elämässä koskaan liikaa ja jokainen varmasti haluaa löytää sielunkumppaninsa! Joten mikä järki etsiä sielunkumppania, jos paholainen tulee kuitenkin erottamaan heidät?

Väyrynen, mikä sun kumppani oli horoskoopiltaan? ihan uteliaisuudesta kysyn. Ja hyvä jos sulle ei käynyt pahemmin, ihan karseeta toi miten väkivalta voi vammauttaa ja tappaa!!! Väkivaltaiset ihmiset on ällöttäviä. Hyi.  uglystupid2
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 164


Profiili
« Vastaus #22 : 06.05.2018 17:59:21 »

Sori häirihen hyvää ketjua. Ihan vähän vaan. Mut onkohan toi paholainen loppupeleissä se kahden kappaleen välinen illuusio? Kun ton rikkoo niin "taika" periaatteessa raukeaisi? Vähän kinkkinen. Silleen kinky kinkysti. Niinku kinkusti. Herkusti.

The Bobby Fuller Four - I Fought The Law - Let Her Dance
« Viimeksi muokattu: 06.05.2018 18:33:47 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #23 : 06.05.2018 19:04:33 »

mariella- Hän oli kauris ja nousu rapu. Minä Leijona, nousu kauris ja venus rapu. Niin ja exällä oli venus vesimies. Miten sen nyt selittäis..
. kun pariskunnan kartat laittaa päällekkäin niin meillä oli paljon sellaisia juttuja, missä kemiat kohtaa.
 Esim. Minun nousu on kauris niin tunnen vetoa kauris ihmisiin ja varsinkin kun hänen nousu oli rapu niin se tekee sellaisen opposition eli siinä tuntee voimakasta vetovoimaa.
Venukseni on rapu ja hänen oli vesimies joten se teki kartoilla myös opposition ja aiheuttaa voimakkaita sex bätäng viboja.
Seksiin se parisuhde paljon perustuikin, mutta ehkä se oli liian intohimoon perustavaa, eikä siinä ollut henkisyyttä.

Nyt avomieheni on aurinko kaksonen. Minulla oli kovia ennakkoluuloja kaksosia kohtaan. Kummasti on riidat loppunut ja elämä on tasapainoisempaa. Tai kyllä me välillä tapellaan, mutta riidat lähtee eri syistä kun aikaisemmassa suhteessa. Meillä on haastava elämänvaihe menossa.

Nykyisessä liitossa on rauhallisempaa ja tasapainoisempaa smitten
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #24 : 07.05.2018 14:39:01 »

Mummo ja muut kuolleet sukulaiset tuolla rajan toisella puolella varmasti pudistais päätään jos tulevaisuudessa alan olemaan vielä tekemisissä 9.10. syntyneiden ihmisten kanssa. Kun mulle on selkeesti näytetty useamman kerran ettei heidän kanssaan mulla ihmissuhde toimi. Mutta silti, todennäköisesti uhmaisin kohtaloa ja jos rakastun tulevaisuudessa 9.10. syntyneeseen tai hänestä tulee ystäväni, niin annan palaa! Emmä pysty tuossa vaiheessa enää jarruttamaan ja sanomaan että emmä voi olla sun kanssa tekemisissä koska sulla on väärä syntymäpäivä... Tuntuisi jotenkin tosi pöhköltä ja epäreilulta toista ihmistä kohtaan, varsinkin jos hän ei oo vahingoittanut minua. Vaikka tässä elämässä tapahtuu selkeesti ja varmasti yliluonnollisia asioita, eikä kaikkee voi selittää järjellä, niin silti on hyvä pitää myös jalat maassa. Olla ihmisenä yhdistelmä molempia, skeptikkoa ja taikauskoista, koska eikös sanonnan mukaan kultainen keskitie oo paras. Oon vaan niin paljon viettieni ja tunteideni vietävänä, että jos rakastun vielä 9.10. syntyneeseen niin en voi vaan sille luultavasti mitään! Suojelusenkelit on luultavasti suojellu mua tähän asti, kun oon selvinny väkivaltaisista miehistä helpolla... miksi se hyvä onni ei voisi jatkua myös jatkossa? Mulle todennäköisesti näytettiin sen takia että 9.10. syntyneet ihmiset ei sovi mulle, jotta osaisin itse tehdä viisaampia ratkaisuja jatkossa ja olla sekaantumatta heihin. Mutta ei, en voi tunteilleni mitään. Anteeks ukki, mummo ja kaikki muutkin kuolleet sukulaiset, mä otan riskin... Mun on pakko kääntää tietyt kortit, koska oon niin h*mmetin itsepäinen... Suojelkaa mua ja tuokaa mun elämään sellainen mies joka rakastaa ja kohtelee minua hyvin, sillä mä luotan siihen että se seuraava rakkaus joka tulee elämääni on se oikea.  angel

Siinä tämän päivän ajatuksia!
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #25 : 07.05.2018 18:51:12 »

Mun mielestä sun ei tarvitse miettiä sitä sun tulevan kumppanisi syntymäpäivää ollenkaan. Joko se on tai ei ole 9.10, kunhan se ei ole väivaltainen tyyppi police
Mutta jos sinä hyväksyt väkivallan suhteessa niin se on sinun päätöksesi coolsmiley

Omaa elämää ja valintoja ei voi ulkoistaa muille, eikä astrologialle. Tai voi, mutta se on silloin sinun oma päätös, tajuatkos?

Onko sinulla muuten tuon 9.10 päivän lisäksi jokin erityinen suhde Beatlesiin?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #26 : 08.05.2018 23:59:38 »

Jos haluaa löytää elämäänsä kumppanin joka kohtelee rakastaen, välittäen ja suojellen yms. niin silloin täytyy ensin antaa itse itselleen noita kaikkia.
Niin se vaan on.
Ja jos sallit itsesi olla suhteessa väkivaltaisen henkilön kanssa, niin silloin nuo eivät kyllä täyty.
Mutta, se on jokaisen oma päätös, mihin lähtee, ja tarkoituksensa kaikella.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #27 : 10.05.2018 13:31:02 »

Itse en ole pesunkestävä fatalisti, mutta uskon että aktiivinen toiminta ja vapaa tahto on osana, joten kaiketi tuon kohtalon voi muuttaa.

Jos kaikki olisi sidottu kohtaloon, niin emme tekisi mitään vapaalla tahdolla.

Onko siis vapaa tahto illuusio?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #28 : 10.05.2018 19:59:01 »

Mun matkalla on ainakin monesti ollut kyse siitä, mitä sielu haluaa, ei siitä, mitä minä haluan. On mulla ollu mahkut luovuttaa, kyllä on ollut sellaisia solmukohtia, että olisin voinut sanoa sopimuksen irti, mutta en ole sitten kuitenkaan halunnut. Jälkikäteen miettinyt että olisiko sittenkin kannattanut valita toisin, onko tämä jo liikaa....mutta varmaan olisin toiminut ihan samalla tavalla.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #29 : 10.05.2018 21:38:59 »

mariella- poimin muutaman lauseen sinun teksteistäsi

"Joidenkin ihmisten kohtaloksi on varattu traagiset ihmissuhteet" "tykkään miehistä joilla on valtaa"

Itse en usko siihen, että kenenkään kohdalle olisi erityisesti varattu traagisia ihmissuhteita vaan yleensä valitsemme ne itse. Jos valintaa ei tiedosta, niin sen epäilemättä tekee alitajuisesti monta kertaa. Traagisia kohtaloita tietysti on, onnettomuuksia ja kauheita menetyksiä. Mutta mitä tulee väkivaltaiseen suhteeseen, niin en usko, että mikään kosminen voima on ikinä ketään sellaiseen pakottanut. Olemme ihan itse sen päätöksen tehneet ja teemme edelleen mikäli haluamme vielä katsoa.

Tuo toinen lainaus taas, haluatko, että miehellä on valtaa myös suhteessa sinuun? Sinä yrität miellyttää ja mies kohtelee kuin kynnysmattoa tai mitä tahansa rättiä. Se on myös valtaa, joka kohdistuu sinuun. Jos ei osaa itse rakastaa eikä arvostaa itseään niin silloin usein tuntee vetoa tuollaisiin valtasuhteisiin myös rakkaussuhteissa.

Olet mielestäni hieman fiksautunut tuohon päivämäärään, mutta hyvä, että kirjoitat ja pohdit asioita. Toivottavasti mietit näitä muutamaa lausettasi, jotka tuolta nappasin. Jos et siihen nyt pysty niin sitten kun olet valmis  smitten
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: