Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: lapsen syntymä kartalla  (Luettu 6741 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ellunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« : 23.05.2006 11:07:32 »

tuossa kun tutkailin auringonpaluukarttoja aloin miettimään miten näette lapsen syntymän kartalla vai näkeekö sitä...
ja miten miehen kartalla mahdollinen isäksi tuleminen näkyy??
osaako kukaan valaista asiassa.. Smiley
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1 : 23.05.2006 17:34:45 »

Haluaisin itsekkin tietää asiasta!Kuinkahan asian laita on?Huh?? Huh Huh Huh Huh Huh
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #2 : 23.05.2006 18:52:10 »

Kysytkö nimenomaan auringonpaluukartasta, vai ihan yleisesti? AP-kartalla käsittääkseni Leijona nousumerkkinä voi viitata "pienten jalkojen tepsutukseen", samoin AP-Aurinko 5. huoneessa. Jos AP-kartan nousu osuu syntymäkartan viidenteen huoneeseen, voi sekin indikoida naisen kartalla raskaaksituloa.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 23.05.2006 20:15:12 »

Lapsiin tosiaan liitetään Leijonan merkki ja 5. huone, perheeseen ja äitiyteen kuu ja 4. huone. Samoin Jupiter "laajentaa" sitä mihin osuu, eli esim. yhtymässä askendenttiin, kuuhun tai IC:een (tai transiittina neloshuoneessa ylipäätään) voi kertoa osaltaan uudesta perheenjäsenestä. Tästä aiheesta on ollut joskus keskustelua foorumilla, joten kannattaa varmaan kokeilla etsiä myös Haku-toiminnolla esim. hakusanalla "raskaus".

Äkkiseltään kurkkasin aiheeseen liittyen ystäväni karttaa, joka odottaa esikoistaan syntyväksi syksyllä. Auringonpaluukartalla hänellä Leijona nousee, viitoshuoneessa kuu ja Pluto, Jupiter asteentarkasti IC:llä ja nelosessa Merkurius sekä Venus. Myös aurinko on väljästi yhtymässä em. Jupiteriin.

Tänä vuonna toisen lapsensa saaneen tuttavani kartalla niin ikään Leijona nousee, Saturnus asteentarkasti AC:lla. Viitoshuoneen kärjellä kuu, viitoshuoneessa Pluto ja Jupiter nelosessa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
ellunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2006 10:02:48 »

kiitokset tiedoista nuo valaisivat hyvin AP-karttoja....ja kävin myös katsomassa vanhoja juttuja tuolla..
miten progressiokarttojen tulkinta voisi erota AP-kartoista?
ja sitä vielä kysyisin, että miten miehellä näkyy kartalla isäksi tulo?

kiitokset hyvistä vastauksista etukäteen... Smiley
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.2006 10:28:38 »

Progressiossa kannattaa ainakin katsella (naisen kartalla) Kuun asemaa, esimerkiksi sen siirtyminen 5. huoneeseen, Rapuun, yhtymä Cerekseen yms voivat olla "vihjeitä". En usko, että AP- tai progressiokartallakaan perheenlisäyksestä kertoisi mikään yksittäinen tekijä, kyse on varmastikin elämää niin suuresti muuttavasta asiasta, että se näkyy kartalla kokonaisvaltaisemmin.

Kysyit isäksitulon indikaattoreita miehen kartalla. No, en sen laajempaa tutkimusta ole aiheesta tehnyt Wink, mutta mieheni kartalla esikoisen syntymä osui transitoivan Pluton yhtymään syntymäkartan Auringolle. Persoonaa perinpohjin mullistava tapahtumahan tuo esikoisen syntymä on!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Aniel
Vieras
« Vastaus #6 : 11.06.2006 21:41:29 »

Sellainen kysymys minulta... että kun mun ap kartalla on aurinko huoneessa 8 niin siirtyykö se YHDEN vuoden aikana 5:een (kun mulla on 8 ja 7 j 6 huoneet tyhjiä...?
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #7 : 12.06.2006 10:43:02 »

Minä odotan lasta, joka on saanut myös alkunsa tämän ap-kartan aikana. Minulla on Jupiter AC:llä (ensimmäisessä huoneessa) ja Aurinko IC:llä (tosin kolmannen huoneen puolella). Neljännessä huoneessa on muutoksen planeetta Uranus sekä noususolmu.

Esikoistaan odottavalla siskollani on tämänhetkisellä ap-kartalla tuo jo useampaan otteeseen mainittu Leijona-nousu (minulla nousee Skorpioni - AC-merkkini myös radixilla). Neljännestä huoneesta hänellä löytyy sekä Jupiter että Aurinko. Hedelmöittymisen ap-kartalla hänellä oli Kuu ensimmäisessä huoneessa, väljässä yhtymässä AC:hen.

Ystävälläni on esikoisen hedelmöittymis- ja syntymishetkien ap-kartalla Aurinko viidennessä huoneessa. Toisen lapsen saadessa alkunsa samaisen ystävän ap-kartalla nousi Leijona. Syntymähetken ap-kartalla hänellä oli Jupiter ensimmäisessä huoneessa.

Isosiskoni saadessa alkunsa, äidilläni oli ap-kartan ensimmäisessä huoneessa sekä Jupiter että Kuu. Siskon syntyessä äidin ap-kartalla nousi Rapuja viidennessä huoneessa oli Uranus (sattumaa tai ei, olen tässä törmännyt myös jo useampaan viidennen huoneen Plutoon). Minun saadessa alkuni äidin ap-kartalla oli Kuu neljännessä huoneessa. Pikkusiskon saadessa alkunsa äidin neljännessä huoneessa oli taas Kuu ja lisäksi myös Jupiter sekä Uranus.

Lapsemme saadessa alkunsa avomiehelläni oli nousu Ravussa, ja neljännessä huoneessa Jupiter sekä Kuu. Lapsen syntyessä hänellä on Kuu viidennessä huoneessa (en kyllä tiedä viittaako tämä mihinkään muuhun kuin mahdolliseen tyttölapseen). Sivuhuomautuksena mainittakoon, että hänellä on tr. Jupiter noususolmulla.

Siskoni miehellä oli lapsen saadessa alkunsa Leijona-nousu, Kuu AC:llä (tosin 12. huoneen puolella) ja Aurinko neljännessä huoneessa (sekä Pluto viidennessä). Lapsen syntyessä hänellä on Uranus viidennessä huoneessa.

Inti, en ole varma ymmärsinko kysymyksesi, mutta voit helposti tarkastella myös tulevia (tai menneitä) ap-karttoja vaihtamalla päivämäärän.

Linn

tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Aniel
Vieras
« Vastaus #8 : 12.06.2006 11:57:34 »

juu... tein itselleni ensi vuoden ap kartan  ja mulle tulee kaikki noi lasta enteilevät merkit...  Cheesy Eli vuoden aikana aurinko siirtyy 8 huoneesta huoneeseen 5....


Siskollani oli lasten kanssa uranus 5:ssa mutta aurinko 10:ssä tosin nousu leijona hänelläkin...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.06.2006 12:00:45 kirjoittanut INTI » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: