Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jousimies vei jalat alta  (Luettu 22735 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
oinasn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 21.02.2018 14:33:12 »

 Cry
‭Olin tapailu”suhteessa” jousimiesM (itse oinasN) kanssa vähän yli 3kk.
Eka tapaamisen jälkeen tavattiin 3krt, vietettiin vkloput yhdessä.
Välimatkaa oli n. 300km.
Välimatkan ja lasten takia tapailu jäi vähälle.
Yhteydenpito oli ensimmäiset 2kk tooodella tiivistä.
Itse olin välillä jopa aika... hengästynyt Smiley, mutta onnellinen koska olin niin ihastunut. Ekaa kertaa tapasin miehen, joka niin innokkaasti piti yhteyttä ja oli yhtä ihastunut kuin minä, toi sen esille yhtä innokkaasti.
Mut viimeinen kk oli outoa...
Jouskari hiljeni kuin seinään.
Vastasi kyllä, jos laitoin viestiä.

Siellä päässä oli ikävä tilanne menossa.
En asiaa viitsinyt kauheasti udella, suurin piirteen tilanteen tiesin.
Hiljenemisen ymmärsin, annoin tilaa, enkä ahdistellut. Mutta kyllä se vaivas.
Löysässä hirressä roikuin.
Ymmärsin ja olin valmis kuuntelemaan, tekemään melkein mitä vaan, että toisella olisi parempi olo.
Ei enää puhuttu asioista jotenkaan yhtä avoimesti.

Viikko oltiin pitämättä yhteyttä ja kysyin sitten kuulumisia...
Vastasi aikalailla heti, niin kuin aina, muutama liibalaaba viesti laitettiin.
Muutama päivä sen jälkeen soitin, että en pysty tähän enää.
Kun en tiedä missä mennään, enkä halua painostaa (muutaman kerran koko aikana kysyin koska nähtäis), välitän ja tykkään liikaa. Ja, että ehkä mun on parempi poistua hänen elämästään, koska haluan antaa hänelle rauhan järjestää asiansa.
Kysyi, josko voisi soittaa/laittaa viestiä joskus (en muista kumpi, olin niin shokissa koko puhelun ajan), vastasin, että parempi jos poistaisi numeroni.
Tämä kaikki tuli yllätyksenä miehelle.
Laittoi vielä viestin, kuinka mahtava olen ja pidä itsestä huoli jne.
Nyt kaduttaa kuinka ehdoton olin yhteydenoton suhteen Sad

Onkohan jouskari loukkaantunut, vihainen, tai ehkä vaan onnellinen että pääsi eroon?

Mietin vain, että onko jousimiehillä tapana jättää henkilö lopettamalla yhteydenpito pikkuhiljaa, ettei suoraan sano?

Ottaako jouskarit kirjaimellisesti asiat mitä sanotaan?
Meinaan just tuota, etten haluaisi pitää yhteyttä... totta hitossa haluaisin, olen korviani myöten ihastunut edelleen, mutta se tuntui hyvältä idealta sillä hetkellä. Sattui liikaa!
Kauhea ikävä  Cry
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2018 11:42:58 »

No näin jousimiesnaisena sanoisin että jousimies ei aina "huomaa" kun joku tulee ja menee heidän elämässään (lähinnä nyt siis kaverit).

Me ollaan monesti villejä ja vapaita ja jos suhde alkaa ahdistaa, niin aika helpolla siitä pyritään eroon. Toisaalta sit taas kuitenkin kaivataan sitä kumppania siihen rinnalle Smiley
Mä itse otan kyllä melkolailla kirjaimellisesti asiat suhteissa, et jos joku sanoo älä ota yhteyttä, niin en kyllä ota.

Me ollaan vähä sellasia helposti et pyöräytetään toisen ihmisen maailma ympäri ja sitten kun tulee tylsää, niin poistutaan maisemista.

On ehkä sun itsesi kannalta parempi kun lopetit sen löysässä hirressä roikkumisen, koska jos teidät olis tarkotettu toisillenne, niin kyl se mies sieltä sit palais/palaa  Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2018 20:10:36 »

Olette molemmat paljon enemmän kuin horoskooppinne ja siihen liittyvät asiat, muista se.
Sun pitää vaan olla rohkeampi, kertoa ja myöntää että sua kaduttaa että olit niin ehdoton.
Sulla pitäis olla vahvempi verkosto, sun pitää sitä vahvistaa, jonka jälkeen voit rakastua korviasi myöten henkilöön - vaikka hän ei olisi luonasi tai ei olisi kiinnostunut viikkoihin, kuukausiin, vuosiin, kymmeniin vuosiin yhteydenpidosta, et harmittelisi sitä laisinkaan, vaan ymmärtäisit että hänen tarvitsee sielullisesti juuri nyt käydä sellaisia asioita läpi, joita ei välttämättä kanssasi voi käydä. Zen rakkautta toivottaen, -Tulivesi.

 smitten
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: