Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Itsekeskeisyys, omanapaisuus jne.  (Luettu 88939 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #90 : 23.04.2018 22:11:20 »

Tätä lueskelin kun olen viimeiakoina aihetta miettinyt.
Ja pystyisin sanomaan että oman elämäni naristisesti käyttäytyvät ihmiset ovat olleet selkeästi  leijona painoitteisia jollain lailla, mutta...en tiedä, kaikkihan me olemme, ja kyse sitten vain siitä, mikä kenenkin kohdalla ketäkin hiertää ja kuka kutenkin kokee ja mikä kullekin mitenkin ilmenee. Ja liekkö sitte että itse kun olen  aurinko vesimies niin koen ne  leijona piirteet erittäin ikävinä sieltä oppositiosta?
Toinen porukka jotka minulle ovat olleet hankalia ovat  neitsyt ihmiset...mutta en heitä kyllä narsistisiksi sanoisi (paitsi yhtä joka on  askendentti aurinko  leijona ), ennemminkin juuri vain hankalia ja riitaisia.

Itse olen lapsena ollut erittäin itsekeskeinen ja jopa julma, ja elämä sitten opetti nöyrtymään...mutta on minussa vieläkin sitä sellaista itsekkyyttä...jota kyllä koen tarvinneenikin, en minä muuten olisi selvinnyt.
Mikä sen sitten toisi, enpä tiedä? Montakin tekijää tulee mieleen, onko se  oinas  kuuaurinko vesimiespluto aspect_con keskitaivas.... kuu oinas on se, jota itse haluaisin syyttää, sillä en ole ollut laskelmoivan ja harkitsevan julma tai itsekäs, aina se on pikemminkin ollut ajattelemattomuutta tai tilanne on tehnyt tekijänsä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: