Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerro intuitiosi/ennustuksesi  (Luettu 9955 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Helkkis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 30.12.2005 13:58:50 »

Tulevaisuus mietityttää niin hurjasti, että päähän sattuu  knuppel2 ... Olemme joutuneet/saaneet  Cheesy reissata perheen kanssa ympäri suomenmaan, ensin mieheni opiskelun ja nyt sitten hänen työn perässä. Nyt taas tuli eilen tieto, että täytyisi lähteä toiselle puolelle Suomea, joksikin aikaa? Onneksi olen saanut omat työasiat järjestymään. Lapset ovat senverran pieniä, että olemme ajatelleet pitää perhe yhdessä. Nyt rakkaat sisaret ja veljet pyydän sinulta apua. Onko sinulla jonkinlainen intuitio/näky tai osaatko korteista kertoa, mitä näet minulle ja perheelleni tulevaisuudessa tapahtuvan? Olen itse jo aiemmin asennoitunut mahdollisiin muutoksiin, mutta pitemmän päälle tällainen epävarmuus hieman stressaa.. Kaunis kiitos ja lämmin halaus! smitten  smitten  smitten. Ja Hyvää Uutta vuotta!
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 30.12.2005 18:08:19 »

Minulle tuli sellainen intuutio, että olet miehesi kanssa keskustelleet toisestakin vaihtoehdosta, että sinä jäät lasten kanssa sille paikkakunnalle, koska sinulla on oma työ ja lasten hoitopaikat jne jne ja mies reissaa edestakas..jotenkin tuntisin, että se työ miehellä ei tulisi olemaan kovinkaan pitkäjaksoinen :Smiley
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2006 11:37:32 »

Mulla tuli taas sellainen asia mieleen, että miehesi energiaa tarvitaan jossain ja sen takia pitäisi reissata paljon...

 smitten
tallennettu
Helkkis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2006 13:55:35 »

No niin, huomenna sitten väliaikainen muutto... Mies meni edeltä ja järjesti asuntoasiat, ja me menemme lasten kanssa perässä. Ikävä jo hirmuinen...Tavallaan on ihmeellistä miten asiat aina rullaa omalla painollaan. Nyt saadaan olla koko perhe yhdessä, eikä lapsia tarvitse laittaa vuoropäiväkotiin. Mutta saa nähdä mitä tapahtuu kuukauden/kahden päästä  Cheesy. Vain 4 eri mahdollisuutta...Mennäkkö vai eikö mennä, siinäpä vasta kysymys  Wink...
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 05.01.2006 17:58:04 »

Hei
Minua kauhistuttaa!!!
Asun Jerusalemissa ja viime joulukuussa luin paikallisesta lehdesta,etta eras arabi ja juutalainen kabalisti ennustivat Arik Sharonille joulukuulle pienta aivoverenvuotoa ja tammikuulle paljon pahempaa aivoverenvuotoa ja Georg W.Bush'lle , etta hanet murhataan tana vuonna.Tana aamuna nain tv:sta
uutiset Arik Sharonin aivoverenvuodosta.Kuinka ihmiset pystyvat nain tarkkaan
tietoon.Alan jo uskomaan, etta USA:n presidentti todella murhataan.Mita mustamagikkaa tama on, en halua uskoa tallaiseen?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.2006 13:42:46 »

Lainaus
Mita mustamagikkaa tama on, en halua uskoa tallaiseen?

Selvänäköisyydellä ei ole mitään tekemistä mustan magian kanssa, kunhan asiat vain sanotaan niin kuin ne nähdään, eikä sorruta pelotteluun. Selvänäkeminen on ihan yhtä luonnollinen asia kuin syöminen tai nukkuminen ja uskon, että tulee vielä aika jolloin kaikki ovat vahvasti selvännäköisiä.

Noissa mainitsemissasi esimerkeissä esille nousi Sielunsuunnitelma. Ennen kuin ihminen syntyy maan päälle hän tekee yhdessä henkisten oppaidensa kanssa Sielunsuunnitelman, johon liitetään asioita, joita ihmisen tulisi kohdata ja suorittaa oppiakseen lisää elämästä sekä maksaakseen pois joitain karman velkoja. Sielunsuunnitelman noudattaminen on maan päällä vapaaehtoista, mutta yleensä kuoleminen, se miten on päättänyt poistua täältä maan päältä, ei ole vältettävissä. Samoin voimme valita itsellemme joitakin sairauksia, jotta oppisimme lisää. Yksi elämän tarkoituksista mielestäni on kerätä paljon kokemuksia.

Arik Sharon on mitä suuremmalla todennäköisyydellä päätttänyt kokea aivoverenvuodon tässä elämässään. Selvänäköinen ihminen näkee toisten Sielunsuunnitelmia, näen niitä itsekin välillä, halusinpa sitä tai en.

Ei siis mitään sen mystisempää tai vaarallisempaa ole kyseessä. On ihan sama uskooko ihminen tällaiseen vai ei - sitä tapahtuu kaikesta huolimatta Wink
« Viimeksi muokattu: 10.04.2006 11:41:00 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 06.04.2006 23:28:29 »

Ymmarran kylla sielun suunnitelman, mutta kuitenkin melko tarkka ilmoitus noin kuukautta ennen tapahtumaa ja ilmeisesti siis Georg.W.Bush murhataan, silla tama israelilainen on ennenkin sanonut asioita jotka on ilmoitettu julkisesti ennen tapahtumaa luonnon katastroofeista jne.
T.Diamond
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 07.04.2006 15:20:17 »

Veit sanat suustani AthaMaarit.  Wink smitten angel
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #8 : 07.04.2006 16:11:05 »

Kunpa muistaisin kunnolla. Oon lukenut tuon saman kuin sinä Diamond ja se liittyi että kun tiettyinä aikoina (vuosina?) valitaan presidentti hän tulee kuolemaan. Esimerkkinä Kennedy ja useampia muita. Jotenkin liittyi tähän valitsemisajankohtaan (jos mitenkään pystyn muistamaan)

toivottavasti tämä linkitys onnistuu

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=3875.0
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #9 : 07.04.2006 17:59:57 »

Ja eikö tuo nyt olisi hyvinkin todennäköistä, ei Bush kovin rakastettu ihminen maailmalla ole...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 07.04.2006 18:30:42 »

Olen aivan varma,että Bushin sielun suunnitelmiin kuuluu kuolla... siis ainakin joskus.   :Smiley

Vakavasti puhuen, niin ajan merkit näyttäisi, että kyllä se murhan kautta tapahtuu ja siitä lähtee vyörymään maailmassa erinäköisiä tapahtumia. Sopisi vain tähän aikaan niin sopivasti.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta Bushin sielulle matkalla tuon puoleiseen.  smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 08.04.2006 01:40:53 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 07.04.2006 22:40:55 »

Juuri niin, etta maailman suurimman valtion presidentin murha VAIKUTTAA haluamme tai  emme tuleviin tapahtumiin, sitapaitsi mielestani ei saisi murhata,
mutta...
Diamond
tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #12 : 12.06.2006 22:26:41 »

Hei
Minua kauhistuttaa!!!
Asun Jerusalemissa ja viime joulukuussa luin paikallisesta lehdesta,etta eras arabi ja juutalainen kabalisti ennustivat Arik Sharonille joulukuulle pienta aivoverenvuotoa ja tammikuulle paljon pahempaa aivoverenvuotoa ja Georg W.Bush'lle , etta hanet murhataan tana vuonna.Tana aamuna nain tv:sta
uutiset Arik Sharonin aivoverenvuodosta.Kuinka ihmiset pystyvat nain tarkkaan
tietoon.Alan jo uskomaan, etta USA:n presidentti todella murhataan.Mita mustamagikkaa tama on, en halua uskoa tallaiseen?


Hui!! Miul menee vain kylmiä väreitä, ku luen näitä juttuja!!!  Embarrassed

Mie kuulin kerran, ku radiossa puhuttiin viime Amerikan presidentin vaalien alla siitä, ku monet selvännäkijät kertoivat kuinka Bush voittaisi ne vaalit, mutta hän ei tulisi olemaan koko kautta presidentti, koska jotain todella erikoista ja kauheaa tulee tapahtumaan, joka vaikuttaa moneen asiaan ja koko maailmaan. Jotkut sanoivat, että hänet syöstetään vallasta jne. No olishan murha jonkin sortin syöstämistä..

Ai, niin ja sitten ne selvännäkijät sanoivat, että Bush ei voittaisi niitä vaaleja rehellisyydellä eli Kerry olisi ne voittanut siis oikeasti.
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: