Äänestys
Kysymys: Mitä vuosi 2017 on ollut sinulle? (Valitse sopivin/vallitsevin teema)
Syntymistä ja kuolemista fyysisesti ja kuvainnollisesti - 2 (11.8%)
Omien päämäärien tavoittelua - 1 (5.9%)
Pysähtymistä - 2 (11.8%)
Työntekoa itsen ja/tai muiden hyväksi - 2 (11.8%)
Kokeiluja tai haahuilua - 3 (17.6%)
Itsensä tarkempaa kuuntelua ja itsestä huolehtimista - 4 (23.5%)
Asioiden saattamista päätökseen - 0 (0%)
Ratkaisuja, palapelin palat kohdalleen - 0 (0%)
Jotakin muuta - 3 (17.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 15

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Siirtyminen vuodesta 2017 vuoteen 2018 - minun näkemykseni  (Luettu 12132 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« : 30.12.2017 16:26:26 »

Uusi vuosi 2018 on mestariluvun (2+0+1+8 = 11) vuosi. Itse koen tämän kertovan, että löydämme -  tai vähintäänkin meille annetaan loistava mahdollisuus löytää - mestari sisältämme. Ihmiset kääntyvät yhä enemmän itseensä päin, jotta löytävät puhtaimman Minänsä ja jotta voisivat avautua ulospäin yhä varmempina siitä, mitä todella ovat.

Vuosi 2017, numeron 1 siivittämänä, on ollut sisältä kumpuavien vaistojen, viettien ja välttämättömien toimien toteuttamisen aikaa. Alkuja ja loppuja. Kehon viestit, jotka on ehkä jätetty aiemmin huomiotta, ovat puskeneet pintaan. Sisäinen Minä on huutanut, syntynyt ja kuollut, ehkä joutunut myöntämään ja kertomaan asioita. Myöntämään syvällä olevia heikkouksia, menneitä tapahtumia ja tekoja. Kertomaan, mitä oikeasti on, mitä haluaa ja tarvitsee, jotta voi jättää jotakin jälkeensä ja tarttua johonkin uuteen.
 
Tulevana uutena vuotena meillä on kaikki valmiina hopeatarjottimella. Olemme auki ja valmiita.

Numero 1 liitetään Aurinkoon. Ego. Se on nyt tutkittu pian alta, päältä, sivulta ja takaa. Alkaa melkein kyllästyttää. Liidämme mieluusti kauemmas avaruuteen tutustumaan siihen, mitä numero 11 meille näyttää. Se on aivan toisenlainen maailma. Yhteiskunnassa aletaan ottaa huomioon yhä erilaisempia ihmistyyppejä erityistarpeineen joko kansalaisten omasta aloitteesta tai muutamien päättäjien johdolla.

Numero 1 edustaa yksilöllisyyttä, se keskittyy juuri Minuun itseeni, minun päätöksiini. Numero 11 on tuplaykkönen. Se laajentaa numeron 1 energian ja edustaa minun ja kaikkien muiden yksilöllisyyttä erikseen. Ei ole yksi ihminen tai yksi suuri massa ja sen tarpeet kyseessä. On valtavasti yksittäistä voimaa ja potentiaalia, joka haarautuu lukemattomiin eri suuntiin.

Jos vuoden 2018 energiat tuntuvat vaikeilta ja haastavilta, numeron 1 prosessi on kesken, jatka sitä. Tee mitä sisältä kumpuaa. Kun Minä sisällä ei enää heilu irrallisena tai eri muotoisena kuin mitä keho on, se on asettunut osaksi sitä ja on sovussa sen ja erityisesti itsensä kanssa. Kun rauha on maas, voi palata pirttiinsä ja katsoa mitä siellä sisällä on tapahtunut. Voi ehkä nostaa pari tippunutta tavaraa takaisin hyllyyn ja suoristaa maton. Ylimääräinen on poissa ja tarpeellinen hankittu. Mitäs sitten? Minä on kunnossa ja ojennuksessa, mutta kai silti pitäisi tehdä jotakin. Entäs yleinen järjestys – pirttini ympäristö?

Erilaiset kansanliikkeet, järjestöt ja muu yhteisöllinen toiminta herää. Ensin pinnan alla hiljakseen, sitten se nostattaakin jo laineita. Laivat ovat tietenkin laineiden päällä. Ne liikkuvat sinne, mihin vesi kuljettaa – pysyvät paikoillaan, peruuttavat tai menevät eteenpäin. Kenen näkökulmasta tarkastelemme tätä liikettä? Yhteisön, kansan ja jokaisen yksittäisen ihmisen näkökulmasta. Laivassa on voinut ennen vallita tilanne, että yksimielisesti heidän suuntansa on ollut tämä ->. Nyt jokainen yksittäinen alkaa kokea sen omalla tavallaan – laiva kulkee nyt jonkun mielestä eteenpäin, jonkun mielestä taaksepäin, vaikka kurssi olisi edelleen sama kuin ennen. Toisin sanoen tulee viroista eroamisia, ellei keskustelua kurssinvaihdoksesta sallita. Tuntuu järjettömältä hypätä pois laivasta ja lähteä omille teilleen, mutta se tehdään, ellei muuta keinoa ole. Erityisen vaativaa tämä on siksi, että jokaisella on oma henkilökohtainen suuntansa. Aika vaatii siis paljon johtajilta, mutta antaa sitäkin enemmän, jos hekin uskaltavat muuttaa toimintaansa. Mikään ei voi pysyä täysin ennallaan menettämättä samalla jotakin. Samalla kertaa ei kuitenkaan voi miellyttää kaikkia, ja ne jotka lähtevät, lähtevät koska eivät ole oikeassa paikassa.
 
Kun Minästä löytyy mestari, oma tie alkaa valjeta. Olemme kääntyneet sisäänpäin ensin nähdäksemme sen ja sitten avautuneet kulkeaksemme sitä. Oikeastaan olemme samanaikaisesti tietoisia sekä sisällämme olevasta viisaudesta sekä kulkemastamme tiestä, sillä kun löysimme sisäisen mestarimme, se alkoi peruuttamattomasti loistaa valoa tiellemme. Siten yhä tiiviimmin yhdistyy samanhenkisiä ihmisiä, koska ihmiset näkevät nyt itsensä ja toisensa paremmin.

Numeron 11 energioissa on tärkeää muistaa se, että piilotettu ei ole enää piilossa. Jos ongelmia ilmenee, vastaus löytyy tukahdutetusta. Kaikki on esillä. Eikä vain itselle vaan aivan kaikille.

Miten Te koette tämän vuoden energiat? Entä miltä tuleva vuosi näyttää?
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #1 : 31.12.2017 09:27:51 »

Ratsuri  smitten smitten smitten
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.12.2017 12:05:06 »

Tämän vuoden energiat vois tiivistää astrologisesti ja henkisesti pitkään perjantaihin
tr  kuu aspect_con oma  aurinko skorpioni
 aspect_kvi taivahan  uranus aurinko oinas
syviä tunteita, luopumista, ja kuitenkin eteenpäin elävän mieli, aina koittaa uusi päivä (=  aurinko )
eikä huomisesta tiedä  uranus ja  aspect_kvi
ja
tälle vuodelle jatkuu tr  uranus oinas aspect_kvi aurinko skorpioni
"männessä näkköö, minne tuuli  uranus tytön kuljettaa.." Cheesy
on siinä hirveen herkästi ärtymystä (  mars molempien taustalla )
ja tyytymättömyyttä, vähän niinku ennen ukkosta, varo kohta nousee rajuilma  knuppel2 -energiaa
ja
elokuulla proge kuu aspect_con oma  mars leijona
hmmnjamnjamnjam
ja
tietysti tr  jupiter aspect_con koko  skorpioni stellium
eikä  jupiter ole suinkaan mulle pelkkä oujee
mitä hyvänsä mutia myöten, paljon kaikkee,
Pandoran lippaassa toivo jäljellä  Smiley

 Niin piti sanomani,
että luku 11 on  uranus :n luku,
ja mulla menee vuodet yksiin näitten kans,
mullakin vuosi 11
ja elämänpolku on tuo 1,
josta ei ekana ego tule mieleen,
vaan oon sisäistänyt sen itse itsensä pomo ja keneltäkään et apua hevin saa,
eli yksin on pärjättävä, ei avuton yksilö, mutta vähän yksinäinen voipi olla,
ja tuo 1 vois olla myös 10, laskettuna supistamatta,
täydentyminen,
ja tuota 11 lukua tää kristinuskon synnillä tuomitsija
pitää synnillisenä ja pahana,
ja yhdistää sen esim. yölliseen pahaan pahaan pahaan naiseen Lilithiin... Kiss
« Viimeksi muokattu: 31.12.2017 12:10:48 kirjoittanut nikki » tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #3 : 31.12.2017 20:09:09 »


 Minulla on positiivinen tuntuma tulevasta vuodesta. Jossain vaiheessa vuotta   uranus siirtyy härkään,     Smiley harka
 ravistelemaan   aurinko:ni, ja  mars:ni ,--toivottavasti positiivisesti.
 Pr. kuu on ollut jouskarissa, ja tämä aika on ollut  sosiaalista, hyvää rohkeaa aikaa.

 Nyt helmikuussa pr. kuu:ni  siirtyy sitten kauriiseen,- tulevaa aikaa odotan mielenkiinnolla.
 Positiivisen asenteen haluan pitää, --niinhän sen pitää mennä, että edellisestä merkistä  opitut hyvät asiat kulkee mukana.
 
 
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #4 : 01.01.2018 23:57:16 »

Nikki, missä huoneessa tai huoneissa stelliumisi on? Smiley Ja onko sun 12. huoneessa nyt transiitteja? Sano jos olen väärässä, mutta tuntuu kuin sinulla olisi jokin taustalla, pimennossa oleva painostus/paino. Tuli vain mieleen, ihan intuitiolla mennään. Sillä siis ajattelin, voisiko 12. huoneessa olla jokin tekijä, koska siellä ne pimeän kaapin kätköt ovat ...salaisuudet, kauna, vihamiehet jne... mitkä ei siinä nenän edessä ole, vaan sisällä ennemminkin painamassa eli lähempänä kuin uskookaan.  laugh Jupiter on perinteisesti Kalojen hallitsija ja siten linkittyy 12. huoneeseen. Ja vaikkei transiittina olisi siellä mitään, niin nataalikartalla planeetta tai asteroidi voi nyt hyvinkin aktivoitua siellä ja olla jopa ihan avaimena aarrearkun avaamiseen - tai sitten pandoran lippaan lukitsemiseen. Grin

Toivottavasti selitin tarpeeksi selkeästi..  uglystupid2 Ja jos ei kuulosta yhtään tutulta niin sivuuta koko juttu. Grin Ehkäpä Jupiter Skorpionissa vaan on pohjamutien kartoittamista ja juoksuhautojen laajentamista.

Sama vuoden numero varmaankin tukee hyvin ajan hengen haasteisiin vastaamista! Smiley

Odotan mielenkiinnolla noususolmun siirtymistä Rapuun ja itsellä merkkihuoneissa 11. huoneeseen (Placiduksella 10. huoneeseen) siirtymistä. Nyt siis 12. merkkihuoneessa ja voi että kun on ollut niin sisäänpäinkääntynyttä, itsensä tutkimista ja ainaista henkistä opiskelua - mikä sinänsä on äärettömän mielenkiintoista -  että välillä *pliis* jotakin muuta että pääsee fyysisesti liikkumaan johonkin suuntaan. Grin No ei sillä, kyllä kartalla muutakin tavaraa on, mikä vaikuttaa. Ainahan löytyy odottamisen aihetta ja kaikki on paremmin silloin ja tuolloin, mutta ei nyt - ainainen marmatus!  tickedoff 2funny Tästä pääsemmekin elämänviisauksiin: kaikki on nyt ja tässä, se paras hetki on nyt eikä ensi vuonna!  Wink
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #5 : 02.01.2018 00:19:27 »

Liekku, terve vain toinen Härkä-toveri Cool Itsekin odottelen mitä Uranus keksii pääni menoksi. Ajatus tuntuu erittäin virkistävältä! Uranussuihku tänne, kiitos. Tuskin käytössä on enää mitään mälsiä suihkusaippuoita, vaan jotakin aivan uutta ja radikaalia. uranus 
Itsellä tosin Aurinko (ja Mars samassa paketissa) 13 astetta  harka, joten ei kerkiä tänä vuonna yhtymää tekemään, mutta vaikuttaa varmasti etäämmältäkin. Yhtymässä sitten täydellä teholla knuppel2

Hyvä kuulla Smiley Jouskarin keräämistä (elämän)matkamuistoista tärkeimmät talletetaan ja osa otetaan päivittäiseen käyttöön. kauris Toisin sanoen kokemusten tuoma viisaus käyttöön ja kovaan testiin, jotta jäljellä on lopulta timanttia!

Itsellä pr. kuu Härässä ja tulee siten sekin herätellyksi Uranuksen toimesta - hyvä niin.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #6 : 02.01.2018 23:18:51 »

Jännä tämä vuosi numerologian kannalta, koska itselläni on menossa "vielä" 1 vuosi, mutta elämänpolun numero on 11. Viime vuosi oli 9 ja ilmankos tuon humaanin numeron kanssa 1 vuoden egoilu tuntui aika haastavalta. Tänä vuonna en usko, että ongelma on samanlainen, koska tuo elämänpolun numero kulkee mukanani aina ja se käy tämän vuoden energioihin.

Odotan mielenkiinnolla tätä vuotta ja  jupiter transiitteja. Jos  jupiter ei ihan joulupukki ole niin omalla kartallani näen kyllä sen jonkinlaisenan onnentuojana.  jupiter skorpioni on kartallani merkittävässä asemassa ja se osittain voi vaikuttaa, että näkee skorpionin parhaat piirteet. Jos  jupiter jotain haasteita tuo niin varmasti sen, että se vaatii katseen avartamista. Olen välillä ollut  pluto ja  saturnus transiittien kanssa aika omassa kuplassani ja nyt on menossa proge  kuu rapu. Jupiter on kartallani se, joka avartaa ja tekee uteliaaksi maailmaa kohtaan. Siksi se ei minulle ole rämpimistä vaan oujee  Wink

tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #7 : 03.01.2018 15:05:37 »

Mulla on numerologinen vuosi 3 ja sen pitäisi olla yleisesti ottaen hyvä, muistan aikaisemman vastaavan vuoden siitä että oli useita kuvioita missä olin jotenkin yhtäaikaa tekemisissä kahden muun henkilön kanssa joista toinen pyrki painostamaan minua jossain asiassa. Veikkaan että tälläkin kertaa liittyy sukulaisiin, koska meidän suku ei muuta teekään kuin riitelee rahasta, mutta tällä kertaa osaan pitää varani.

tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #8 : 03.01.2018 23:55:44 »

Mulla on Saturnuksen paluu ajankohtainen. Vakavoitumisen ja pysyvyyden kaipuuta, kotiasioita, sitoutumista. Mutta vähän laahaan vielä entistä mukana kun on asioita joista en osaa valita. Hirvittää jos en voikaan vaihtaa suuntaa valinnan tehtyäni.
Isoja vapautuksia ja muutoksia toi Jupiter mulle viime vuonna, silti tuntuu siltä että vielä yksi asia ja vielä yksi ja ...kuinka monta vielä yhtä asiaa ennen kuin muutos oikeasti tapahtuu?
Meditoimaan kehoitetaan.
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #9 : 05.01.2018 12:46:52 »

Magellan, elä kuin muutos olisi jo tapahtunut. Luo, manifestoi todellisuutta sisältä ulospäin. Katkaise myös henkiset siteet menneisiin malleihin ja luo uusia. Vanhojen muistijälki jää, mutta niiden mukanakannettu paino ja taakka lasketaan tarpeettomina pois. Mikä ei anna eväitä etenemiseen, vetää se puoleensa ikuista kehtoa, maata johon maatua. Meditointi voisi tosiaan olla suuri apu.
Suunnan voi vaihtaa, jollei pidä jarruja pohjassa - annamme itsellemme ja universumille luvan liikkua, jos haluamme pelkojamme enemmän, jos halu liikkua on suurempi kuin vastaan panevat epäilyt sisällämme.
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #10 : 05.01.2018 15:25:33 »

Kiitos Ratsuri kannustuksesta! On hyvä ehdotus elää jo uutta tulevaisuutta. Eilen innostuinkin silmittömästi uudesta hommasta, mutta tänään puurran taas kasaan yhtä vanhaa luvattua velvoitetta. Huh
Mutta jees, mä meditoin! Kaikkea hyvää sunkin vuoteen.
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #11 : 05.01.2018 16:13:40 »

Siitä se lähtee, kone käyntiin.
Kiitos, uusien seikkailujen vuosi tukekoon tavoitteitasi! smitten
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #12 : 10.01.2018 15:42:06 »

Vielä tuohon numero 11 liittyen, siihen liittyy paitsi intuitio niin myös hermoston yliherkkyys. Yleensäkin hermosto ja  uranus

Sitä on todella vaikea selittää, mutta kun itsellä tuo numero on elämässä esille niin muistin tämänkin puolen kirkkaasti heti näin alkuvuodesta. Huomaan olevani helposti kireä ja äreä. Ei vihainen, mutta jotenkin aistit ylikierroksilla. Nukahtaminen vaikeaa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #13 : 14.01.2018 18:47:28 »

Rakkauden valo  smitten

On muuten kiintoisaa huomata tuosta (suppeasta) äänestystuloksesta, että kenellekään vuosi ei ollut "asioiden saattamista päätökseen/
ratkaisuja, palapelin palat kohdalleen/ omien päämäärien tavoittelua". Eniten taas vaihtoehto "itsensä tarkempaa kuuntelua ja itsestä huolehtimista" on saanut ääniä. Tämän perusteella selvästi sellainen fyysinen ja konkreettinen asioiden eteneminen oli vähäisempää tai jotenkin poissa siltä etusijalta, jota itsen tutkiskelu ja mentaalinen työskentely hallitsivat. 
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #14 : 15.01.2018 01:04:54 »

Sittenhän meitä on kaksi  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: