Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkisen tien saavutukset  (Luettu 10254 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 29.06.2017 15:37:30 »

Olisi mielenkiintoisaa kuulla teidän kokemuksia ja saavutuksia henkisellä tiellä.

Mitä kaikkea positiivisia tuloksia olette onnistuneet henkisen kasvun avulla?

Itse kuljin tietoisesti henkistä tietä about 14 vuotta ja vasta viime vuoden aikana olen saavuttanut seuraavat asiat:

1. Sisäinen rauha
2. Rakastamisen kyvyn, sekä itseäni että muita
3. Kaikelainen väkivaltaisuus on hävinnyt (taistelut ja kostamiset ynm)
4. Kaikenlainen kilpailu ja ihmisten arvosteleminen loppunut
5. Lisääntynyt ystävällisyys ja myötätunto
6. Rauhallisempi ote

Sanoin tuonne yläkertaan että tietoisesti en enää halua kulkea henkistä tietä koska olen nyt tyytyväinen saavutuksiin ja tämän enempää en koe tarvitsevani.
Pyysin myös että kanavat suljetaan ja sanoin että haluan nyt elää ihan tavallista elämää.

Tämä päätös ei tietenkään tarkoita sitä ettenkö oppisi elämän varrella mutta se tietoinen päätös että kiitos nyt riittää, ei enempää hörhöilyä tmv juttuja.

Mitenkäs teille?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 30.06.2017 09:05:18 »

1) Suurempi ymmärrys siitä, miten hommat toimii ja miksi.
2) Rauhallisempi elämä/ oleminen.
3) Tarkempi omasta tilasta ja voimista.
4) Auttamisen halu.

Näitä on paljonkin, mutta eipä tässä äkkiseltää tuu mieleen mitää sen ihmeempää.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.07.2017 12:35:52 »

Minä en osaa edes sanoa, mistä lähtien olen henkistä tietä kulkenut, mutta tietoisesti vuodesta 2000 lähtien. Vähemmän tietoisesti ehkä 9-vuotiaasta lähtien. Tuolloin päätin ajatella uskonasiat omilla aivoillani.

Lapsena ja nuorena opin jo seuraavia asioita:
-hallitsemaan uniani (selkounet) ja myöhemmin tulkitsemaan unia. Nämä ovat olleet hyvin tärkeitä taitoja.
-olin nuorena masentunut. Paranemisprosessissa opin hallitsemaan ajatuksia (erityisesti negatiivisia kierteitä) ja olemaan itselleni armollinen. Tärkeitä taitoja niille, jotka ruukkaavat vaatia itseltään paljon.
-Paransin itseni ujoudesta. Tämä on ensimmäinen asia, jonka minut kauan tunteneet ihmiset huomaavat minusta. Tajusin kirkkaasti, että jos en tutustu ihmisiin (vaikka pelottikin), kehitän vain sosiaalisen fobian, josta taas ei ole minulla mitään muuta kuin haittaa.
-muutettuani pois kotoa tulin tietoiseksi oppaistani. Ne toimivat synkronisiteetin kautta, jota oli ajoittain runsaasti.
-sain todeta, että sielunkumppaneita on olemassa. Yksi tällainen katalysoi voimakkaan transformaation. Kävin lävitse tunnetasolla koko elämäni syntymästä lähtien ja purin tuntematta jääneet tunteet. Jäljelle jäi valo ja rakkaus. Herkkyys muuttui voimaksi. Elämäntehtävä valkeni. Empatiakyky paisui vähän liiankin suuriin mittoihin.
-Monta vuotta opastusta ja tehtäviä oppailta unien kautta. Sitä kautta päädyin astrologiankin pariin.
-Entisten elämien muistoja.
-Elämä ei missään nimessä muuttunut ensimmäiseen kymmeneen vuoteen transformaation jälkeen rauhallisemmaksi, vaan siitä alkoi jonkinlainen karminen vaihe, jossa kaikki mahdolliset sotkut oli selvitettävä. Tämän elämän traumat oli jo hoidettu, sitten piti siirtyäkin entisiin elämiin, minkä takia ilmeisesti aloin niitä muistaakin. Toisaalta, myös elämäntehtävä vaatii välillä melkoisia ponnistuksia. Rauhallista ja seesteistä on ollut ehkä 5-6 vuotta.
- Opin, että oppiminen ei lopu koskaan ja itsestään voi aina löytää uusia puolia. Henkinen kasvu tuo usein mukanaan luovuutta ja minulla se ei suinkaan ole kanavoitunut taiteeseen, kuten nuorempana vaan keksintöihin.

Minulla henkinen tie on vähän kohtalonomainen ja se on niin hallitseva, etten oikein pysty valitsemaan mitään muuta tietä. Olettaisin, että tällä mennään hamaan hautaan asti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2018 19:44:48 »

En ole saanut sinusta, Sinikiviuhko, milloinkaan omahyväistä kuvaa. Mutta mehän ollaankin näillä hörhöpalstoilla  Cheesy

Omat henkisen tien saavutukset liittyvän suhteisiin lapsuudenkodin jäsenten kanssa, kun olen opetellut luopumaan kaunasta menneisyyden suhteen ja tajunnut mitä oppitunteja tämä porukka oli tänne tullut harjoittelemaan. Henkisen tason mukaanotto jokaiseen arkipäivään on tuonut elämään sanoinkuvaamatonta rikkautta.
Haittapuolena on, että työn puolelta vietän jonkinmoista kaksoiselämää. Siellä olisi vaikea tunnustaa näitä mun harrastuksia vaikka jotain tietysti onkin havaittavissa. Mun parisuhteeni toinen osapuoli ei myöskään olen yhtään kiinnostunut näistä, vaan on valinnnut hyvin käytännönläheisen suhtautumisen elämän ilmiöihin. Joskus tunnen sen erottavan meitä.
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.2018 12:58:04 »

Jotenkin hassun hauska ajatus, että kuljetaan henkistä tietä ja kun saavutetaan riittävän hyvä olo, lyödään luukut kiinni. Tulee vähän sellanen kaikki mulle heti fiilis. Eikö henkiseen tiehen kuulu myös toisten auttaminen? Kun itse on saavuttanut haluamansa, eikö voisi jakaa sitä Maaplaneetalle ja kanssakulkijoille?

Minulle henkinen tie on ylämäkiä ja alamäkiä. Suurimpiä "saavutuksia" lienee sisäisen rauhan lisääntyminen, luottamus korkeimman apuun jne. Ihan käytännöllisiä apuja tullut myös, mm erittäin nopeat parantumiset.

Yläkerran tyypit on niin mahtavia, etten koskaan - en koskaan - vapaaehtoisesti lähde tältä tieltä.   smitten
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2018 20:03:59 »

Mä ajattelen, että automaattisesti olen avuksi lähipiiriin joutuneille ihmisille jos he sitä haluavat. Teen kyllä välillä myös vapaaehtoistyötä ja olen yrittänyt valita sellaisen ammatin, josta on yleistä hyötyä.
Indigolle: mä en ole useinkaan näkyvästi tyyn,i paitsi jos tapahtuu jotain isompaa. Olen kai sellainen herkästi reagoiva kuitenkin. Kriisin keskellä kyllä hämmästellään kuinka en ole enempää tolaltani.
Mutta en ole sitä mieltä että henkisen tien kulkijat olisivat jotenkin parempia tai pyhempiä kuin muut. On kai vaan tullut enemmän tahkottua maapaallolla niin totuus on alkanut hahmottua. Mutta kovin etuoikeutetuksi koen itseni kyllä.
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #6 : 21.01.2018 13:21:06 »

Indigo k, kirjoitukseni oli aloittajalle. Hänhän kertoi tietoisesti sanoneensa henkimaailmalle, että hällä on nyt kaikki hyvin ja hän lopettaa henkisen tien. (vapaa lainaus) Sitä tarkoitin, että laittoi luukut kiinni.
Mutta jälkikäteen ajattelin, että ehkä aloitus olikin trollaus? Ja provosoiduin taas liian herkästi.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 21.01.2018 14:08:59 »

Avicii on kirjoittanut laatimansa otsikon mukaisesti,
Henkisen tien saavutuksista.
Eikös saavutus ole päämäärätietoinen tavoite jollekin,
ja kun se on täytetty niin se on sitten siinä?
saavutus - achievement - a finishing, at the end, finished

Itse vierastan tässä yhteydessä tuota saavutus-sanaa,
ihan kuin se olisi joku diblomi seinällä,
että tämmösenkin kurssin olen käynyt ja tätäkin vapaaehtoistyötä tehnyt,
eikös ole hienoja saavutuksia tällä henkisellä tielläni.
Ja kuka ne saavutukset määrittelee?
Tulin maaliin, millä ajalla, monesko olin?

Henkisen tien miellän jotenkin  chiron :n ja  saturnus :n kautta,
se kurittaa, kasvattaa, itkettää, lujittaa, tekee nöyräksi,
karsii ja pehmittää,
lohduttaa.
Se on jokaisen henkilökohtainen kasvuprosessi, elämänkoulu.
Ehkä suurin tai tärkein "saavutus" siinä on omantunnon rauha.
Muuten se on matkalla oloa,
omalla polullaan jokainen.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 21.01.2018 15:11:07 »

huumorilla jatkaen, ihan asiayhteydestä irrallaan,
ookkona vähä vihree?
Kuoleman hiljaisuus on pohjoisten korpien yllä, ja vihreät haluavat kertoa mieluummin satuja
(Pelastakaa Suomen luonto ja maaseutu -keskustan ja vihreiden käsistä, Pasi Peiposen blogi)
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #9 : 21.01.2018 15:30:16 »

Joo, sorry. Ei ollut tarkoitus nimetä aloittajaa kokonaan trolliksi. Ehkä ajattelin, että hän provosoi kysymyksellään tahallisesti.

Minun pienen järjenjuoksuni mukaan tuntuu oudolta, että ihminen käyttää henkisen tien oppeja saavuttaakseen oman mielihyvää tuottavan tavoitteensa ja sitten sanoo henkimaailmalle, ettei kiinnosta enää. Mulla on nyt kaikki hyvin piste. Vähän kuin hyppäisi junaan mennäkseen Rovaniemelle, toteaisi Tampereella, että johan tässä on saanut mukavan junakokemuksen ja hyppäisi junasta pois. Pahimmillaan jonkun ajan kuluttua reklamoisi veeärrää, kun ei päässytkään Rovaniemellle.

Minulle henkinen tie toteutuu nimenomaan arjessa, jokapäiväisessä elämässä. En etsi sillä mitään valaistumista tai muuta hienoa. Kuitenkin polulle lähteminen on ollut valinta. Ja polulta poistuminen on myös valinta, joka ainakin minut veisi väärään suuntaan.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #10 : 22.01.2018 09:38:30 »

Jotenkin hassun hauska ajatus, että kuljetaan henkistä tietä ja kun saavutetaan riittävän hyvä olo, lyödään luukut kiinni. Tulee vähän sellanen kaikki mulle heti fiilis. Eikö henkiseen tiehen kuulu myös toisten auttaminen? Kun itse on saavuttanut haluamansa, eikö voisi jakaa sitä Maaplaneetalle ja kanssakulkijoille?

Kuka on sanonut että en auta muita tai olen mukana kanssakulkijana muiden rinnalla?

Mun elämä jatkuu mutta hieman erilailla kun ennen, ei suurempia draamoja ja olettamuksia kiitos!

Jatkakaa painimista  Wink Grin

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #11 : 22.01.2018 10:44:09 »

Jotenkin hassun hauska ajatus, että kuljetaan henkistä tietä ja kun saavutetaan riittävän hyvä olo, lyödään luukut kiinni. Tulee vähän sellanen kaikki mulle heti fiilis. Eikö henkiseen tiehen kuulu myös toisten auttaminen? Kun itse on saavuttanut haluamansa, eikö voisi jakaa sitä Maaplaneetalle ja kanssakulkijoille?

Kuka on sanonut että en auta muita tai olen mukana kanssakulkijana muiden rinnalla?

Mun elämä jatkuu mutta hieman erilailla kun ennen, ei suurempia draamoja ja olettamuksia kiitos!

Jatkakaa painimista  Wink Grin



Tästä päättelin: "Pyysin myös että kanavat suljetaan ja sanoin että haluan nyt elää ihan tavallista elämää."

Valitettavasti elämä tuo jokaiselle aikanaan myös haasteita, jotka järkyttävät saavutettua mielenrauhaa. Meinaat sitten taas astua henkiselle tielle ja huudella apuja yläkerrasta?

No, jokainen tyylillään. Tuntui vaan erikoiselta. Piece and Love!
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #12 : 25.01.2018 05:33:59 »

Jotenkin hassun hauska ajatus, että kuljetaan henkistä tietä ja kun saavutetaan riittävän hyvä olo, lyödään luukut kiinni. Tulee vähän sellanen kaikki mulle heti fiilis. Eikö henkiseen tiehen kuulu myös toisten auttaminen? Kun itse on saavuttanut haluamansa, eikö voisi jakaa sitä Maaplaneetalle ja kanssakulkijoille?

Kuka on sanonut että en auta muita tai olen mukana kanssakulkijana muiden rinnalla?

Mun elämä jatkuu mutta hieman erilailla kun ennen, ei suurempia draamoja ja olettamuksia kiitos!

Jatkakaa painimista  Wink Grin



Tästä päättelin: "Pyysin myös että kanavat suljetaan ja sanoin että haluan nyt elää ihan tavallista elämää."

Valitettavasti elämä tuo jokaiselle aikanaan myös haasteita, jotka järkyttävät saavutettua mielenrauhaa. Meinaat sitten taas astua henkiselle tielle ja huudella apuja yläkerrasta?

No, jokainen tyylillään. Tuntui vaan erikoiselta. Piece and Love!

Mikä sun ongelma oikein on?  coolsmiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: