Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyvätkö pitkän suhteen merkit kartallanne?  (Luettu 8714 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« : 11.03.2017 13:59:51 »

Pitkään parisuhteessa olleet, minua kiinnostaisi tietää mitä pidätte merkittävämpänä askpektina teidän suhteenne kannalta?

Löytyykö jotain yllättävää, joka olisi viitannut lyhyeen suhteeseen tai ei suhteeseen ollenkaan? Tai onko merkit olleet alusta asti näkyvillä?

Poikaystävälläni ja minulla on enemmän lyhyen intohimoisen suhteen merkit, mutta jotenkin se on kääntynytkin siihen, että sitten yritetään tehdä molempien arjestq vähän jännenmpää. En olisi kyllä koskaa  aluksi uskonut, että kestää.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1 : 24.03.2017 20:27:06 »

Näin pitkään parisuhteessa eläneenä voisin omalta synastriakartalta poimia seuraavanlaisia havaintoja, joita pidän aika merkittävinä:

 askendentti aspect_tri askendentti (minä  askendentti kauris , mies  askendentti neitsyt ) - tämä tuo jotenkin semmoista yhteistä rytmiä, on samat sävelet ja teemat kuin toisella. Erittäin helppo ja mukava aspekti. Toinen, mikä luo yhteisiä säveliä, on meillä oleva  mars aspect_tri mars (minä  mars kauris , mies  mars neitsyt , molempien Marsin ovat synt.kartoilla vielä 1. huoneessa - jännä sattuma!) - parhaimmillamme olemme tosi tuottelias, tehokas ja kannustava pariskunta, mutta lisäksi tuo yhteisen toimintatavan löytyminen.

Mun  aurinko jousimies aspect_sex miehen  kuu vesimies . Perinteinen parisuhdeaspekti, vaikka meillä "väärinpäin" Wink  Toimii näinkin, on semmoinen olo, että mies seisoo tukena ja turvana.

Mun  venus jousimies aspect_squ miehen  mars neitsyt . Seksiaspekti Cheesy  Vetovoimaa tarvitaan myös pidemmässä suhteessa.

Mun  pluto aspect_con miehen  aurinko vaaka . Maaginen, hämärä vetovoima, jota ei vaan osaa selittää... Mies jaksaa edelleen kiehtoa... Miehen  aurinko vaaka tekee samalla  aspect_con :ää mun  saturnus . Saturnus on sopivassa määrin/helpommissa aspekteissa ainakin pitkäaikainen ja sitova.

Mun  jupiter aspect_con miehen  saturnus skorpioni . Tasapainottava.

Sitten mun  mars aspect_sex miehen  saturnus . Järkeistävä ja tosiaankin mukavan tasoittava.

Mun  jousimies -stellium putoaa miehen 4. huoneeseen - ehkä tämän vuoksi kokee "pesänrakentamisen" hyvin luonnolliseksi mun kanssa. Miehen  aurinko  venus vaaka ovat mun 8. huoneessa - vetovoimaa riittää vielä tänäkin päivänä... Cheesy

Meillä on synastriassa hyvin vahva  uranus , ja vaikka Urkki normaalisti yhdistetään sähköisiin, lyhyisiin suhteisiin, meillä on suhde kestänyt jo kohta 10 vuotta. Itselläni on synt.kartalla vahva Urkki-painotus, koska 11. huoneessa on tavaraa ( merkurius venus neptunus ) ja  uranus aspect_con keskitaivas . Mulla ja miehellä molemmilla  uranus aspektoi  aurinko ja  kuu kanssa, ja miehellä tosiaan  kuu vesimies. Tästä syystä meidän suhde on ehkä riippuvainen tuosta Uranuksesta, olemme molemmat aika vapaita sieluja ja itsenäisiä menijöitä.

Meillä tosiaan Urkki aspektoi: miehen  uranus aspektoi mun  aurinko kuu merkurius venus kanssa, mun  uranus aspect_sex miehen  venus . Kaikilla ei ehkä tämmöinen määrä Urkkia toimi pitkässä suhteessa... Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 27.03.2017 00:25:14 »

No me olemme olleet kohta naimisissa 37 v ja ehkä suurimmat vahvuudet on  kuu  aspect_con  kuumerkurius  aspect_con  merkuriusmars  aspect_con  aurinkovenus  aspect_con  merkuriusmerkurius  aspect_tri  neptunus
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: