Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kartta nimimerkille  (Luettu 15414 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 19.02.2012 15:50:58 »

Minä olen rekisteröitynyt astro.fi -foorumille jo joskus vuonna 2003, mutta vanhan foorumin tietoja ei ole enää saatavilla. Nykyisen foorumin rekisteröitymistietojen mukaan minulla on

 aurinko  merkurius vaaka, 9. huone, Vaa´assa myös MC, jonka hallitsija Venus sijaitsee Skorpionissa 10. huoneessa
 kuu kaksoset, 6. huone
 askendentti jousimies  aspect_con pluto. Kartan hallitsijaplaneetta  jupiter vaaka aspect_con MC.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2012 16:02:18 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 19.02.2012 19:52:38 »

Ave^^ on myös  aurinko aspect_con kuu aspect_con jupiter  skorpioni , tällä foorumilla tuo syvällinen pohtiminen kuuluu selkeästi asiaan ja tulee helposti. Ainut paikka netissä missä itse näin pohdiskelen suuremmin mitään.

Itse asiassa koko Ave -nimi on syntynyt tuolloin kun rekisteröidyin tänne. Nyt myöhemmin olen käyttänyt sitä myös laajemmin ja pidän ns. taiteilijanimenäni kortteja lukiessani.  Smiley


Kartalta löytyy myös  askendentti aspect_con mars harka ... rauhallinen vakaa, mutta myös välillä räiskähtävä?

 merkurius sekä  venus aspect_con pluto    jousimies ... merkurius on omallakin kartallani jouskarissa. Jouskarienergia ainakin on sekä omallani että Aven kartalla yhteistä. Vaikka minulla vahvasti kyllä on tunne, että minä olen Ave.  Wink

Jouskari energia kuitenkin on sekoittunut plutoyhtymällä skorpionienergioihin ja skorpparienergia jupiteryhtymällä jouskarienergioihin. Voi ehkä pitääkin hyvin paikkansa.

 keskitaivas löytyy kauriista.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #17 : 19.02.2012 22:28:15 »

Aurinko Neitsyessä oppositiossa Uranukseen ja neliössä Plutoon, ja sitten Merkurius-Mars-Venus-stelliumi  vaaka:ssa trinissä Neptunukseen. Nousussa Kauris ja  kuu rapu.

Tosin mielestäni tuo kartta kuvastaa pikemminkin silloisia olojani kuin niinkään tätä nimimerkkiä, elämä oli kyllä hirveää vääntöä silloin.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 21.02.2012 20:44:35 »

Minulle tuli samanlainen kartta kuin Athalla eli diplomaattien diplomaatti  aurinko vaakaaskendentti vaaka, ja vielä onnekas  aurinko aspect_con jupiter ykkösessä.  Smiley

Tosin taisi siinä olla myös  kuu aspect_con mars ja tämä kaksikko  aspect_opp merkurius joka sitteen rikkoo sitä diplomatiaa mutta en muista ajautuneeni pahaan sanaharkkaan täällä.

En kyllä ihan allekirjoita tuota nimimerkkini karttaa, sillä muistan tarkasti että tänne tullessani olin raskaana ja noiden tietojen mukaan nimimerkkini tuli tänne lokakuussa 2005, jolloin poikani oli jo syntynyt. Eli olin kyllä kirjautunut tänne jo aikaisemmin, mutta sitä ajankohtaa ei nyt vissiin enää löydy mistään? Kevättä 2005 taisi olla, varmaan Oinaan aikaa...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #19 : 17.10.2012 17:53:45 »

Hauska ketju!
Nykyinen nikkini on  aurinko harka, askendentti rapu ja kuu kauris

Aikas varovaiselta vaikuttaa tämä mehmet-tyyppi suhteessa minuun. Grin

Häneltä löytyy kultainen kolmio maamerkeissä, merkurius harka aspect_tri  pluto kauris aspect_tri mars neitsyt. Yhteistä meille on, että maaelementti hallitsee. Mehmetillä merkurius 11. huoneessa, että kyllähän se astrologia-aiheiselle foorumille sopii! Samoin aurinko aspect_con jupiter 11. huoneessa. Varmasti tämä ystäväpiiriä laajentaa aikas globaaliksi ja mehmet täällä linkittyy isompiin ympyröihin. Tuo muutenkin joviaalia meininkiä ehkä vähän jähmeään mehmetiin tuo Auringon ja Jupiterin yhtymä.

saturnus  aspect_opp merkurius tuo vakavuutta ja harkittua kommunikointia. Mehmet se ei turhia turinoi ja on vissiin aina varuillaan, että mitä muut ajattelevat hänen vaivalla rustatuista viesteistään. Sad Itsekritiikki on kova ja mehmet voi vaikuttaa kovemmalta kieleltään kuin onkaan. Ehkä hän antaa / pyrkii antamaan myös oppineen kuvan itsestään? Tai yrittää opettaa muita.

Kartan hallitsija eli  kuu on DC:llä ja runsaasti aspektoitunut. Aikas tunteella reagoija mehmet on varmasti ja menee omat ja toisten tunteet äkkiä sekaisin. Onneksi järkevä Kauriin merkki hillitsee mehmetin reaktioita ja vielä  saturnus kun tekee neliön kuulle, niin saattaa mehmet olla aika rajoittunut tunteidensa ilmaisun kanssa! Olkaa kärsivällisiä hänen kanssaan. Ei hän pahalla. Ja toivotaan, että iloinen  aurinko aspect_con jupiter paistaa sieltä nikin läpi myös!

Astrologian planeetta uranus löytyy 11. eli omasta huoneestaan kuten on munkin radixilla.

tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #20 : 19.10.2012 21:59:28 »

 aurinko  merkurius kaksosetaskendentti jousimies ja kuu  neitsyt.

Ei päätä ei häntää huomaan usein ajattelevani. Ehkä tuo kuumerkki tuo edes vähän jotain maanläheisyyttä (tai sitten vaan niuhotusta).
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #21 : 19.10.2012 23:42:44 »

Ihana aihe!

Aika jännästi täällä on korostunut tuo tapa kommunikoida ja nikin yhteys. Itselläni on aikamoinen rypäskä. Kaikki planeetat vesimiehessä, oinaassa tai kaloissa.

Oikea  aurinko kalat nikin  vesimies (joka on kyllä mun nousu). Nyt nousu on  rapu.
 kuu oinas joka ehkä kyllä kuvastaa mun täällä toimintaa. Nopeita implusseja, eikä kovinkaan harkittua kirjoitusta Cheesy Jos tuntuu joltain, niin heti toimeen. Ei ole kyllä ihan normaalia mua.

Merkurius on edelleen vesimiehessä, vauhkoontuntut tapa on tullut täälläkin ehkä jossain kommenteissa esiin. Jotenkin päätön pohdinta, jota ei ehkä sit helposti tajua.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #22 : 24.11.2016 22:10:48 »

meryem on  aurinko jousimies kukaan ei varmaan ylläty  Grin mutta joulukuun jouskari, että saatte nauttia täällä foorumilla enemmän joulukuun jouskarimaisesta tyypistä ja vielä 5.huoneessa niin aurinko on ihan omalla paikallaan.

 kuu vesimies (6.huone) ja  askendentti leijona ihan hyvät merkit foorumille, älykkyyttä (toivottavasti) mutta myös uskallusta esillä oloon. Täällä foorumilla en vetistele  Wink Eikä ole myöskään kartalla sellaista sumppua kuin oma syntymäkartta, sekin on kiva.

Kirjauduin myös joskus 2004 ensimmäistä kertaa silloiselle foorumille, mutta niitä ajankohtia ei enää mistään näe.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: