Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heilurin vastauksista  (Luettu 4704 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
wheeloffortune
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 26.10.2016 08:10:10 »

Kuka tietäisi Smiley
Olen yhteen tiettyyn kysymykseen kysynyt heilurilla vastausta useamman kerran. Joka kerralla vastaus on kyllä ,vaikka  kerran pettyneenä kun en todellakaan uskonut että se heilurin kyllä voi olla oikein, kyseinen  vastaus silti ja oli ja pysyi samana. Olen myös tietoisesti välttänyt ajattelemasta ns.haluamaani vastausta ja etenkin keskittynyt siihen että heiluri ei liiku minun ansiostani.  Eräs tuttuni on saanut omalla heilurilla an samansuuntaisia vastauksia..Tiedä nyt mihin uskoa kun olen melko aloitteleva tässä touhussa
« Viimeksi muokattu: 26.10.2016 08:11:43 kirjoittanut wheeloffortune » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2016 06:56:01 »

En usko tuohon heiluriin ollenkaan. Ehkä ideana onkin tahdon(voiman) lujuus, ei niinkään se, mitä heiluri sanoo?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.10.2016 18:47:41 »

Heiluri toimii välillä paremmin ja välillä huonommin ja henkilökohtaisia eroja on paljon. Sen kanssa on syytä pitää huolta laadunvalvonnasta - tee vaikka kysymyksiä eri aihepiireistä, niin, että vastaus on selvitettävissä tai selviää pikapuoliin. Pidä vastausten paikkansapitävyydestä kirjaa.

Aika monille on käynyt myös niin, että ensi alkuun heiluri on antanut vastaukset kuin apteekin hyllyltä, mutta liiallisen käytön seurauksena (näinkin voi käydä!) vastaukset menevät aivan metsään. Eli kohtuus senkin kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.2016 20:22:38 »

Itse en kyllä uskoisi heilurin antamiin vastauksiin, koska niitä alitajuisesti ohjaamme itse kuitenkin.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: