Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni: isän sydänkohtaus  (Luettu 4359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« : 11.10.2016 12:40:12 »

Näin viime yönä unta, josta muistan lähinnä lopun. Minä ja sisarenpoikani (joka suurin piirtein ikäiseni) valvoimme isäni vierellä. Tiesimme hänen kuolevan sydänkohtaukseen. Isän hahmo ei ainakaan aivan unen lopussa ollut realistinen, luulen, että hän taisi olla enemmänkin kuin pienehkö koira. Hän  makasi hiljaa, silmät kiinni, välillä hieman kouristellen. Lopulta kohtaus huipentui ja kosketin/silitin häntä kädelläni, jotta hän tuntisi läsnäoloni elämänsä viimeisellä hetkellä. Heräsin hetkenä jona hän kuoli ja tunsin kuinka sydämeni pamppaili.

Miten tulkitsisitte unta?
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1 : 16.10.2016 18:57:43 »

Vaikuttaa sellaselta unelta joka ksnnattaa kirjoittaa ylös talteen ja parin vuoden sisään tarkastella itse uusiksi mitä uni kuvastaa. Isä symbolina unessa on aika laajamerkityksinen. Mitä se sulle itselle symboloi? Entä mitä pieni koira merkitsee sulle? Miten mielesi näkee ne asiat? Mitä tunteita nuo asiat asioina herättää? Kasvu-uni saattaa olla. Voisiko unen symboli isä olla jokin osa sinua josta teet luopumista? Tuntuuko tilanne söpöltä vaiko ärsyttävältä(esimerkki tuntemukset, mikä on henkkoht suhtautumisesi pieniin koiriin?)
En ole varma, mutta isä saattaa arkkityyppisesti kuvastaa myös patriarkaalisuutta ja kaikkea siihen liittyvää. Tunnustele mikä tuntuu oikealta ja tunnustele vielä myöhemmin uudestaan jos siltä tuntuu, unet usein avaavat 'uusia kerroksia' jopa vielä vuosienkin päästä niiden näkemisestä. Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2 : 17.10.2016 11:11:19 »

Koen Sinun olevan rajalla, kumpaa puolta itsessäsi toteutat, maskuliinienergiaa vai
feminiiniä. Kosketus unessa kuolevaan isääsi saat vahvistusta, että olisi syytä olla
toimeenpanevampi = käyttää enemmän maskuliinienergiaa.
Mikä tähän on syynä, ei selviä unesta. Itse tiedät tosielämäsi tilanteen. Peilaa siihen
nähden tätä unta ja saat vastauksen, joka voi tulla vain Sinulle ja on merkityksekäs
juuri Sinulle.
Lisäys: Unessa Sinusta esiintyy kaksi puolta, toinen näyttäytyy sukulaispoikana, toinen
Sinuna itsenäsi.
Mikäli ymmärsin unen, ei isäsi todellisuudessa kuollut vaan vain unessasi.


Balanssiin tämä uni Sinua johdattaa! Lycka till!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: