Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: auttaminen  (Luettu 9554 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« : 07.10.2016 19:39:05 »

Kerronpa tämän tännekkin josko muilla olisi samoja kokemuksia.
Pyysin pari vuotta sitten apua eräältä suomessa tunnetulta
meediolta. En saanut. Tiesin että sai viestini muttei koskaan minulle
vastannut. Mietin miksi ei reagoinut mitenkään,kunnes asia selvisi.

Hän ei ole huijari vaan oikeasti vaistoaa henkimaailman, mutta
näin että hän on paljon heikompi "voimiltaan" kuin minä.

Annoin asian olla.
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 08.10.2016 07:09:33 »

Vääriä profeettoja on liikkeellä, eli eivät tunnusta Valoa eivätkä Pimeyttä, vaan "ovat vain mitä ovat" tai selitykset kysyttäessä ovat muuten epämääräisiä eivätkä vakuuta.
Saattavat olla kovastiki väkivaltaisia heitä lähestyvälle Valolle ( vaikka vain katsoisi kuka on).
Ottavat hirveitä summia "näkemisistään" vaikkeivät näe yhtään mtään eikä henkimaailman puoli ole hallussa muutenkaan.

Lähinnä sääli, että sitten paremmasta tietämätön väki tämmöiseen vipuun menee.. mutta ehkä kaikkien on tiensä kuljettava..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #2 : 08.10.2016 11:41:38 »

Erittäin väärinhän se on jos ihmisellä leikkii. Täällä ollessani ja kirjoituksia
lukiessani saan melkein järestään päänsäryn. Johtuu vain siitä kun ns. hukassa
olevia sieluja on niin monta jotka tarvitsisivat oikeaa apua.
Nämä huijarit jotka eivät henkisyydestä tiedä mitään ja rahastavat
väärin perustein ihmisiä saavat itse kokea jossain vaiheessa..no huonostihan heille käy.

Silloin kun itse autan jotain en ota mitään, koska minun kuuluu silloin auttaa
sitä henkilöä josta koen/näen jotain. Minulla se menee näin. En voi väkisin yrittää
nähdä mitään, minun annetaan nähdä silloin kun se on tarpeellista.

Ennen en ajatellut näin, koska en halunnut koko henkisyyttä itselleni, mutta mikään
ei siihen auttanut, silti näin ja koin, joten olen hyväksynyt sen ja ajattelen siitä positiivisella tavalla
koska niin on paras energian takia.

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3 : 08.10.2016 11:49:22 »

Serge Kahili Kingin Kaupunkisamaani -kirjassa on selvänäkijöistä sanottu: Hyvä selvänäkijä on tavallisesti oikeassa menneisyyttä koskevissa asioissa, melko oikeassa nykyisyyttä koskevissa asioissa ja surkean väärässä tulevaisuuden suhteen. Selvänäkijä suodattaa tiedot omien uskomustensa läpi, kysyjä luo koko ajan omaa tulevaisuuttaan. Ihmiset muuttavat mieltään kaiken aikaa ja luovat erilaista tulevaisuutta, samoin tekee planeetta.



tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #4 : 08.10.2016 11:57:32 »

Kiitos tuosta tekstistä, mielenkiintoinen ja aika totuudenmukainenkin
varmasti monille näkijöille.

En itse koskaan sano mitään sellaista kenellekkään josta en olisi
täysin varma.
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #5 : 08.10.2016 12:01:19 »

Niin ja minulta ei kysytä koskaan mitään kun minä olen se joka näkee ja
itse lähestyn ihmistä silloin ja kerron mitä pitää kertoa.
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #6 : 08.10.2016 12:08:11 »

Kylläpä nyt jotenkin hölmösti kirjoitin, mutta toivottavasti saa selvän
mitä tarkoitin. Voin selventää jos joku tarvitsee sitä
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #7 : 08.10.2016 12:15:19 »

Enkä lokeroi itseäni mihinkään koska sitä ei voi tehdä.
Näen menneisyyttä, nykyhetkeä, tulevaisuutta, minuun
saattaa ottaa yhteyttä henki joka haluaa lähettää viestin
jollekkin jne.

Olen vain "välittäjä"
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #8 : 09.10.2016 10:23:44 »

Tämä on niille jotka yrititte saada minusta selvää.
Älkää tehkö sitä enää, saan siitä aivan mielettömän pääkivun
ja olen kieltänyt ettei minuun voi "kajota", joten se on
turhaakin. Kiitos  Smiley
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #9 : 09.10.2016 14:00:57 »

Miten voit saada pääkivun "niiltä jotka ottavat sinusta selvää", jos olet kieltänyt ettei sinuun voi "kajota"? Logiikkani ei aivan pysty yhdistämään näitä asioita keskenään. Itselläni olisi taipumus miettiä, että olen syönyt, juonut tarpeeksi vettä ja "olenko liikaa ajatuksissani" jos pääkipua ilmenee. Ja niin edelleen. Oletus, että muut voivat aiheuttaa sinulle pääkivun, vaikka olet vielä sen kieltänyt, on melkoisen korkealentoinen. Neitsyenä lähtisin itse liikkeelle perusasioista, enkä uskoisi moisiin ulkopuolisten "kajoamisiin", jota ei välttämättä ole edes missään muodossa tapahtunut.
tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #10 : 09.10.2016 16:32:29 »

Hei Ritsa!

Minulla se menee noin kun joku yrittää katsoa ja olin
oikeassa, on otettu jo yhteyttä.
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #11 : 19.10.2016 00:15:20 »

Ai siitäkö se pääkipu tulee? Wtf? No kuka mua on tuijottanut koko elämän? Hojo hojo, sun otsassa on logo! Mäkin suojaudun! Ja mulla on sit lukko kans ja peili näyttää tuijottajaa ja mitä näitä lastenleikkejä oli... Piste. Mut mites tämmönen teoria kun mulla on aina ollu aika voimakkaat unet ja yleensä niissä riidellään, et onko mahdollista et mä oon tuijottanut ja ihmiset riitelee sen takia. Ihan viattomasti kysyn koska tuntuu et ihmiset riitelee kun oon paikan päällä? Oikeesti, näin lapsena ihan sairaita painajaisia ja jengi flippailee. Aina ja joka saatanan paikassa on ollut kähinää. Hypin ihmisten uniin ja poltergeistaan ja mitä kaikkea matkan varrelta kuultua. :/ kait muka vieläkin soi eka uni tuolla jossain: "Anna se tänne! En anna! Anna se tänne!" Joku konflikti.

Edit: itseasiassa tästä tulikin mieleeni teoria tuosta sisäisestä konfliktista kun meitä ruttuturpia tuntuu pyörivän niin paljon maailmassa. Mulla kun konflikti hävisi niin pystyin aistimaan auroja ja sen semmoisia. Oli todella huikea olo. Aivan kuin olisi saanut ensimmäistä kertaa happea. En ollut aikaisemmin uskonut kyseiseen ilmiöön. Samalla piilevä viha nosti pikkuhiljaa päätään, miksi maailma on semmoinen, jossa konflikti ja itsensä sulkeminen on "normaalia" ja miksi kukaan ei ollut kertonut tästä aikaisemmin. Pikkuhiljaa uppouduin takaisin sisäiseen konfliktiin, kun en muuta osannut, ja kaksi kertaa pahempana. Se kuka osaa tuon "avoimuuden" pitää, on mielestäni mestari. Kyl toi sisäinen lapsi on taas niin sininen.

Muistaisi vielä mistä sitä tulee onnelliseksi. Maailma on vain peili. Kummallisen kaunis paradoksimysteeripainajainen. Näistä mä diggaan Wink ei mitään järkee. Aah! Kiitos kun sain taas sekoilla omiani. Auttoi.

Ainiin joo vielä kun muistan. Tossa aurahommeliissa kun se rupesi toimimaan niin huomasin että muistissani (siis päässä) tapahtui joku aktivoituminen. Kaikki nousi siellä jotenkin esiin. Toi perkeleen laitos on ku joku 386:n 8-bittinen muinaisjäänne kun yrittää muistella mitä helvettiä sitä yrittää manifestoda aina millon mitäkin. Ja meditoidessa tossa paskassa ei tiedä pelaako mustavalko-, väri-, 8-bittisellä vai 3d- härpättimellä. Laatu on luokkaa ryssä. Kuka saatana näitä suunnittelee? Jos mä piirrän mielessäni helvetin ison setelitupon, sieltä saattaa tulla väritetty paskapaperirulla. Ei noilla helvetin isoilla pikseleillä jumalauta saa sitä mitä haluaa. Joku känniurpo piirtelee Ladaa ja se saa Porschen. Siis Jumala, ei näin... Ei todellakaan näin....

« Viimeksi muokattu: 19.10.2016 03:06:31 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #12 : 31.10.2016 08:12:15 »

Empire Special. Minusta sinä yrität tehdä asioita joihin et ole valmis, sillä olet liian sotkussa ensin itsesi kanssa ja sitten haet vastauksia sieltä, missä niitä ei sinulle ole. Siksi tuommoinen tulos. Ethän aloita etsintää väärästä päästä?  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #13 : 31.10.2016 14:34:36 »

Tuli mieleen kun kerran äiti oli saanut jostain päähänsä, että minun pitäisi ottaa yhteyttä isoisä-vainaaseen kun hänellä oli tälle jotain asiaa. idiot2 Cheesy

Mitä auttamiseen tulee, toisten ongelmiin puuttuminen hyväuskoisessa hyväntahtoisuudessa saa helposti katkeran lopun, kun siinä tulee helposti luoneeksi vain uusia ongelmia entisten tilalle.

Että pistäkää satukirjat kiinni ja opiskelkaa kvanttifysiikkaa. police

 
tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #14 : 02.11.2016 11:48:39 »

Empire..

En puhunut kuin omasta pääkivustani (joita on erilaisia) muiden pääkipujen
aiheuttajista en tiedä. Minä näen asioita Smiley Sinun on vaikea ymmärtää tätä
vaikka kuinka yrittäisin selittää ja siksi en edes yritä enempää. Smiley

Olen satukirjoja muuten lukenut viimeksi kummilapselleni monta monta vuotta sitten.

Voimia kaikille ja luottakaa itseenne, se voima lähtee juuri sieltä ❤
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: